شریتعمداری در دانشگاه شیراز:

شریعتمداری در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی براینکه چرا از انتخابات ۹۲ درس نگرفته‌اید، گفت: چرا شما عزیزان از تفاوت ۱۸۰ درجه‌ای شعارهای انتخاباتی با عملکرد و مواضع بعد از انتخابات درس نمی‌گیرد.

به گزارش لرستان خبر، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان امروز به دعوت بسیج اساتید دانشگاه شیراز در این دانشگاه سخنرانی کرد.

 

شریعتمداری با اشاره به اسنادی در ‌ارتباط‌ با حمایت آمریکا از جریان فتنه 88 گفت: کنت تیمرمن روز 11 ژوئن 2009 یعنی یک روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود فردا در ایران یک انتخابات نیست بلکه یک انقلاب سبز کلید می‌خورد و تأکید کرده بود انقلاب‌های رنگین دیگری در اکراین و صربستان داشته‌ایم فردا نوبت ایران و بعد از ایران نوبت سوریه است.

 

وی ادامه داد: تابل رابرت معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در دولت ریگان در مصاحبه با فارین پالیسی اعتراف می‌کند که تقلب در انتخابات ایران دروغ بود، برنامه اصلی بی‌اعتبار کردن و منزوی کردن رژیم دینی ایران بود.

 

مدیر مسئول روزنامه کیهان در همین زمینه تاکید کرد: خانم هیلاری کلینتون در مصاحبه با واشنگتن پست اعتراف می‌کند که قطعنامه 1929 و تحریم‌های فلج‌کننده برای حمایت از جنبش سبز بود.

 

شریعتمداری اضافه کرد: مایکل لدین مشاور سابق امنیت ملی آمریکا یک سال بعد از فروکش کردن فتنه 88 طی سخنانی در بنیاد دفاع از دموکراسی می‌گوید، آغاز جنبش سبز سال 2009 نبود بلکه ماجرا از اواسط دهه 1980 شروع شد و در طول مراحل مختلف تکامل پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: او می‌گوید، وقتی مشاور امنیت ملی ریگان بودم با دفتر نخست‌وزیر ایران میرحسین موسوی و اطرافیانش در تماس بودیم.

 

شریعتمداری در ادامه گفت:‌ اصحاب فتنه به معنی واقعی کلمه دست به وطن‌فروشی زدند و حامیان امروز فتنه نیز در خیانت و وطن‌فروشی آنها سهیم هستند.

 

مدیر مسئول کیهان افزود: این روزها جریان اصلاحات با حضور در دانشگاه‌ها در جاده یک طرفه تخته گاز می‌رود و به هیچ پرسشی درباره دست آلوده خود پاسخ نمی‌گویند.

 

شریعتمداری تأکید کرد: یکی از مدعیان اصلاحات گفته ‌برخلاف ادعای کیهان ما از ملک عبدالله پولی دریافت نکرده‌ایم که باید گفت جنابعالی مأمور جمع‌آوری اعانه از دولت‌های اروپایی بودید و رابط ملک عبدالله خود به تقاضای کمک مالی از او اعتراف کرده است.

 

مدیر مسئول کیهان از مدعیان اصلاحات پرسید کدام مفسد اقتصادی و کلان‌سرمایه‌دار را می‌توانید نام ببرید که در فتنه 88 در کنار شما نبوده باشد.

 

شریعتمداری در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی براینکه چرا از انتخابات 92 درس نگرفته‌اید، گفت: چرا شما عزیزان از تفاوت 180 درجه‌ای شعارهای انتخاباتی با عملکرد و مواضع بعد از انتخابات درس نمی‌گیرد.

 

وی ادامه داد: مواضع و عملکردی که با نفوذ فتنه‌گران در برخی از کانون‌های دولت آقای روحانی پدید آمده است، قرار بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ معیشت مردم ولی سانتریفیوژها که از خرچش افتاده‌اند و چرخ معیشت مردم هم دنده عقب گرفته است.

 

شریعتمداری اضافه کرد: قرار بود پاسپورت ایرانی احترام داشته باشد ولی به نماینده معرفی شده رئیس جمهور برای سازمان ملل ویزا نمی‌دهندف ده‌ها دانشجو را از یک کشور اروپایی به جرم ایرانی‌ بودن اخراج می‌کنند. عربستان ‌جرأت پیدا می‌کند به وزیر دولت یازدهم ویزا ندهد که با نهیب حضرت آقا ناچار به انجام آن شد.

 

وی گفت: قرار بود تورم مهار شود و آقای روحانی گفته بود ملاک تورم جیب مردم است، آیا با این ملاک تورم مهار شده است، قرار بود توافق هسته‌ای فتح‌الفتوح باشد ولی هنوز تحریم‌های قبلی لغو نشده، تحریم تجاری گسترده اخیر از راه می‌رسد.

 

مدیر مسئول کیهان ادامه داد: همین دیروز کنگره آمریکا یک میلیارد و 700 میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ما را به نفع اتباع خود مصادر کرد آیا این موارد و نمونه‌های مشابه دیگر درس‌آموز نیستند؟

 

این سیاست‌مدار اصولگرا افزود: حمایت آمریکا از مدعیان اصلاحات از صدقه سر انقلاب و توده‌های عظیم حزب‌الله است. مقاومت جانانه ملت است که آمریکا ناچار می‌کند که از این جریانات حمایت کند.

 

شریعتمداری گفت: مدعیان اصلاحات برای فرار از پاسخگویی هر روز یک حاشیه می‌سازند و جاده فرعی جدید بازی می‌کنند. مثلاً ثبت‌نام فلان آقا برای خبرگان را به گونه‌ای مطرح می‌کنند و به تیتر اول روزنامه‌های زنجیره‌ای تبدیل می‌کنند که انگار قرار است بزرگ‌ترین اتفاق قرن 21 رخ دهد.

 

مدیر مسئول کیهان خطاب به دانشجویان گفت: فریب فضاسازی کاذب مدعیان اصلاحات را نخورید و روی مطالبات اصلی تأکید داشته باشید تا راه فرار آنها از پاسخگویی بسته شود.

 

شریعتمداری در پایان تأکید کرد: تأکید آمریکا، انگلیس، فرانسه و اخیراً اسرائیل بر حمایت انتخاباتی از اصلاح‌طلبان شرم‌آور است و مدعیان اصلاحات باید از خجالت آب شوند نه اینکه در دانشگاه‌ها یک‌طرفه بتازند و گعده بگیرند. منبع" فارس

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات