منتظر سیلی محکم مردم لرستان باشید؛

مسولان استان لرستان امسال در اقدامی عجیب و هماهنگ 9 دی را سانسور کردند که واکنش شدید دانشگاهیان و هیات مذهبی لرستان را در پی داشت.

به گزارش لرستان خبر، تشکل های دانشجویی، اساتید، فعالان فرهنگی دانشگاه ها و هیئات مذهبی استان لرستان با صدور بیانیه ای نسبت به سانسور 9 دی در استان لرستان به ویژه مرکز استان واکنش نشان دادند.

 

 قیام 9 دی را از این رو روز بصیرت نامیده اند که عده ای علی رغم مشاهده حرمت شکنی تعدادی  فریب خورده و حمایت فتنه گران از حرکت آنان در حرمت شکنی عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همچنان به تایید خود از خط جریان فتنه ادامه می دادند.

 

حمله به عزاداران حسینی و به آتش کشیدن پارچه نوشته ها و محل پخش نذورات آن حضرت در تهران وبرخی شهرها  توسط منافقین و فریب خوردگان جریان موسوم به جنبش سبز تنها نمونه کوچکی از صدها اقدام توهین آمیز هواداران این حرکت آمریکایی صهیونیستی بود که یک سال تمام انرژی یک ملت را مصروف خنثی سازی خود کرد.

 

بی بصیرتی مسولان لرستان و سانسور 9 دی

 

اما ویژگی مهم حادثه عاشورای 88 و خروش ملت در اعتراض به آن واقعه در نهم دی ماه بیان یک نکته اساسی بود و آن اینکه دشمنان قسم خورده ملت ایران از توسل به هیچ ابزاری برای ضربه زدن به این انقلاب و دستاوردهای ملت بزرگش مضایقه نخواهند کرد ولو این اقدام علیه مقدسات آنها باشد.

 

 

9 دی برپا شد و موج ملت به خروش درآمد تا دشمن مغروق دریای ایمان و اعتقاد مردم ایران شود. 9 دی به پا شد تا ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه ایرانی تجلی یابد و با غریو دشمن شکن مرگ بر ضد ولایت فقیه سیلس ای محکم به گوش دشمنان ایران اسلامی بنوازد.

 

با این حال هنوز هم می توان بی بصیرتی را در برخی از مسئولان استان دید. باوجود اینکه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بر زنده نگهداتشن این روز تاریخی تاکید داشتند اما متاسفانه امسال در استان لرستان و به ویزه شهرستان خرم آباد نه تنها هیچ تلاشی برای تبلیغ این روز نشده بلکه گویی بطور هماهنگ شده هیچ یک از ارگان های مذکور جلسه ای هم برای بزرگداشت و تبلیغ این روز الهی نکردند.

 

آقایون رئیس! شما که مدام دم از انقلاب می زنید ایا خبر ندارید که 9 دی بود که بار دیگر انقلاب را احیا کرد؟ آیا خبر ندارید که تمام تلاش فتنه گران و اربابان غربی ان ها در تلاش هشتند 9 دی فراموش شود؟ شما چرا همنوا با انها در تلاش هستید 9 دی فراموش شود؟

 

عمدی بودن فراموش شدن 9 دی!

 

این اتفاق زشت  را نمی توان یک تصادف اتفاقی دانست اما می توان بر عمدی بودن چنین برخوردی از سوی مسئولان به اجماع نظر رسید؛

 

آقایان مسول چطور می شود برای بزرگداشت روز مربوط به ارگان های خود هفته ها قبل تمام سطح شهر را مبارک باد و تزئین می کنید و جلسات مختلف و در سطح مختلف می گیرید اما برای این روز که به نوعی انقلابی دوباره بود و مشتی محکم بر دهان فتنه گران خائن زد هیچ کاری نمی کنید؟

 

رابطه بین تلاش برای فراموشی 9 دی و انتخابات 7 اسفند

 

آیا این عمل شما به نوعه خیانت به خون شهدا و امام شهدا و امام خامنه ای نیست؟ چرا تمام استان های دیگر در شهرها و سازمان ها از یک هفته قبل فضای شهر مزین به 9 دی است و برنامه های مختلف تدارک دیده شده اما در استان شهیدپرور و ولایی لرستان به راحتی از این روزمی گذرید؟

 

آیا سانسور 9 دی توسط شما مسولان ارتباطی با انتخابات 7 اسفند و حضور فعالان فتنه 88 در این انتخابات دارد؟ آیا شما از فراموش شدن 9 دی سودی می برید؟

 

آیا اینکه صرفا یک جلسه ای در حوزه و بدون هیچ تبلیغات و برنامه ریزی و صرفا بری رفع تکلیف انجام شود کوتاهی شما را توجیه می کند؟

 

مسولان منتظر سیلی مردم لرستان باشند

 

بی توجهی به فریاد مردم از سوی مسئولان نشانه ای جز دهن کجی به آرمان های ملتی که همه چیزش را به پای انقلاب گذاشته تا آقایان و خانم های محترم پشت میز خدمت انقلاب بنشینند نیست.

 

آقایان مسئول! بدانید که به زودی سیلی محکمی از مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه شهر خرم آباد خواهید خورد تا بدانید دهن کجی به یوم الله یعنی چی

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • نامحافظه کار

    بنظرم نهاد نمایندگی در دانشگاهها میتوانست جلسه ای مشترک برای دانشگاهیان استان برگزا نماید / امام جمعه هم میتوانست در دفتر ش جلسه ای به این مناسبت برگزار نماید/ سپاه هم جلسه ای به همین مناسبت برای بسیجیان در مرکز استان برگزار مینمود باحضور یکی از سخنرانان مشهور / و خیلی ارگانهای دیگر که تحت نظر دولت نیستند/ وقتی دولتیا در راهپیماییها هم شرکت نمیکنند بقیه چرا به تکلیف خودشون عمل نمیکنند/ قضاوت باشما

  • مریم

    سلام. خدا به داد استان ما برسه/

    مگه میشه 9 دی هیچ بنری نزد. خیلی عجیبه واسم
    شهرداری/ استانداری/ سپاه/ تبلیغات/ ارشاد و ... پس چکاره ان

  • محمد ابراهیم

    دانشگاهای لرستن که اصلا تعطیل هستند. خوش به حال استان های دیگه که دوتا سخنران دارن

  • مسول

    این دانشگاهیان برای خودشون حرف رو هوا میزنن اگر راست میگید چرا خودتون برنامه ای نگرفتید؟ شماها که هم تشکل های پر طمطراق دارید و هم نهاد رهبری و هم ... پس کو عمل؟

    دوستان هیاتی هم که ماشالله کم نیستید می رفتید برنامه می گرفتید و چشم انتظار مسولان نمی موندید

    پس تکلیف رو از سر خودتون برندارید

  • ریا و نفاق

    همه ما در این اتفاق ننگین مقصر هستیم.
    وقتی یک چنین روز مهمی در استان فراموش شده باید به حال خودمون گریه کنیم

    کاش نقاب ها بر روی چهره افراد برداشته شود و افراد ...

  • مهدی

    متاسفانه ظاهرا شورای سیاست گذاری تبلیغات اسلامی بو ارگانای ذی ربطش بخشنامه داده که مراسم به طور مختصر در مساجد برگزار بشه وتجمع و راهپیمایی نباشه،حالا پیدا کنید پرتقال فروش را...

  • مهدی

    متاسفانه ظاهرا شورای سیاست گذاری تبلیغات اسلامی بو ارگانای ذی ربطش بخشنامه داده که مراسم به طور مختصر در مساجد برگزار بشه وتجمع و راهپیمایی نباشه،حالا پیدا کنید پرتقال فروش را...

  • علی حسین صفاری

    البته این موضوع که دوستان مطرح کردند زیاد جای تعجب نیست چون اصلاح‌طلبان آمریکایی دقیقا حماسه ۹دی را شکست سنگینی برای خود در انتخابات آینده میبینند چون خداروشکر ماهیت و هدف این فریب خورده ها در فتنه88مشخص شد ولی در کرمان ما این مراسم همه ساله با شکوه هر چه تمامتر توسط دفتر امام جمعه محترم،سازمان محترم تبلیغات اسلامی،سپاه پاسداران مقتدر و بچه بسیجی های ولایی و شیر دل برگزار میشه که انتظار میرود در استان ولایی و بصیر لرستان نیز توسط این نهادهای انقلابی انجام شود تا مشت محکمی باشد به دهان یاوه گویان خارجی و فریب خورده های داخلی.

  • محمد سالاری

    واقعا جای خوشحالی داره که امام جمعه با صداقت شهرمون به خاطر منافع استان و دور کردن حاشیه ضمن دعوت از یک سخنران اسم خودشون رو از لیست سخنرانان خارج کردند. ایشان هدیه ای بسیار ارزشمند از سوی رهبری به استان لرستان هستند

  • فدایی امام خامنه ای

    بیاید یه کمپین 9 دی راه بندازیم و درخواست کنیم مسؤولان ذیربط رو به چالش بکشونن

  • فدایی امام خامنه ای

    بیاید یه کمپین 9 دی راه بندازیم و درخواست کنیم مسؤولان ذیربط رو به چالش بکشونن

نظرات