بعد از ممنوع بودن تبلیغات 9 دی در شهر؛

بعد از عدم تبلیغات شهری و نگرفتن جلسه برای یوم الله 9 دی، امروز نیز استاندار و مدیران دولتی لرستان در برنامه بزرگداشت 9 دی در خرم آباد شرکت نکردند.

به گزارش لرستان خبر، مراسم ویژه سالروز تاریخی «9 دی» در حالی صبح امروز در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد که هیچکدام از مدیران دولتی از جمله استاندار و معاونانش در این مراسم شرکت نکردند.

 

استاندار لرستان، معاونانش و مدیران دستگاه های دولتی استان لرستان (بجز مدیر آموزش و پرورش، مدیر بنیاد مسکن و دو مدیر دیگر) در حالی در مراسم 9 دی امروز شرکت نکردند که در روزهای گذشته نیز هیچگونه تبلیغاتی در سطح شهر خرم آباد مرکز استان در مورد بزرگداشت 9 دی انجام نشد و هیچگونه جلسه ای هم برگزار نشد.

 

اهمیت روز 9 دی بدان حد است که ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) در مورد آن فرمودند  نهم دی 88 ، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم  و ماندگار مردمی ، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و نهم دی یکى از این قله‌هاى فراموش نشدنى است.

 

باوجود تلاش عده ای برای عدم حضور مردم در این مراسم و کمرنگ برگزار شدن این مراسم( هیچگونه تبلیغات روز 9 دی در سطح شهر نشد) مردم بصیر و هوشمند خرم آباد در این مراسم حضور داشتند اما متاسفانه حضور مدیران دولتی و اجرایی استان در مراسم 9 دی بسیار کمرنگ بود به طوری که تعجب شرکت کنندگان در مراسم را در پی داشت.

 

آیا این عدم حضور مدیران دولتی و اجرایی استان لرستان یا به دلیل عدم تمایل آنها برای حضور در مراسم 9 دی بوده؟ یا دستوری از دولت تدبیر که آن ها  را از حضور در مراسمات 9 دی منع کرده؟ و یا ...

 

چرا باید مدیران ارشد استان نسبت به این مهم بی تفاوت باشند؟

 

آیا مدیران دولتی اصرار دارند در اردوگاه فتنه گران سال 88 و اصحاب فتنه قرار بگیرند؟

 

چرا برای یک مراسم ساده کلیه ادارات تعطیل می شوند ولی در مراسم ویژه روز حماسی 9 دی شرکت نکرده اند؟

 

مردم ولایت مدار و بصیر لرستان ثابت کرده اند که همگام با مردم سراسر ایران اسلامی همیشه از مدیران جلو تر بوده و به موقع در میدان حضور یافته اند و قدر این گونه مراسمات را به خوبی می دانند.

 

براستی مشکل مسئولان دولتی در استان لرستان با حماسه مردمی 9 دی چیست؟

 

مردم استان منتظر هستند که دلیل شرکت نکردن مسولان دولتی در روز 9 دی که روزی تاریخی است و وابسته به جناحی ندارد را بدانند.

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ایمان کا اچ

    با سلام
    مسئولین استانی که حضور نداشتن از طیف اصلاح طلب بودند که خود از رقم زنندگان فتنه سبز بودند و الان هم قدرت گرفته اند و به دنبال مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

    و با اینکار معادلات قدرت را بر هم می زنند. و به دنبال افکار بسیار وحشتناک خودشان هستند که فعلا هم دارند قدم های محکمی برمی دارند و گویا ما نیز داریم به خواب زمستانی فرو می رویم و مقدمات پیروزی آنها را به مانند انتخابات ریاست جمهوری 92 داریم فراهم میکنیم.
    دوستان و برادران عزیز لطفا بیدار بشین
    به ولله رهبرمان تنهاست
    مدیون خون شهدا هستیم آ
    لطفا ترس از عاقبت کار داشته باشیم

  • ایمان کا اچ

    چرا نظرات منو نمیذارین
    لطفا عاقل باشید و نظرات مهم منو بذارین
    لطفا

  • عادلی

    درود خدا وانبیاء بر نویسنده این خبر شهامت وشجاعتت را می ستایم و از عمق جان دعایت کردم بدان که همراهی با حقیقت انسان را جاودان می کند فقط/ آفرین هزاران آفرین/ مسئولین لرستان ... احزاب سیاسی خیانتکار به ملک وملت هستند زیرا از خود چیزی ندارند انتصاب آنها مدیون ... آنهاست

  • دلسوز

    ای برادر خیلی ساده ای گرگاننددرلباس میش.الان که همه ی اهرم قدرت رادارن بیان۰حامی فتنه که فتنه رامحکوم نمیکنه

  • شاهد

    وقتی اعتقاد در مسولین استانداری به حماسه 9دی نباشد چه انتظاری دارید برخی ....در صدد فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 هستند

  • حسن

    سلام درود خدا برشما پیش مرگان عرصه فرهنگ با تشکر از این که این مطلب بسیار خوب را جهت استحضار مردم شریف وعزیز لرستان اعلام نمودید ولی عزیزم این را بدان خیلی از مدیران اعتقادی به این حماسه بسیار عظیم الهی ندار ند پس چرا نباید انتظاری داشته باشیم

  • محمد

    این رویکرد نشان میدهد که جناب استاندار و مدیران و معاونانش تمام قد پشت سرروسای فتنه ایستاده اند بهتراست تمام این افراد از این پستها و مناصب که به برکت حماسه 9دی کسب کرده اند از کار برکنار شوند

  • رحیمی

    متاسفانه یکی از بدترین استانها از این نظر لرستان است که ... پست های مدیریتیش دردست فتنه گران است . ...... ..............


    ای کاش مردم به نمایندگانی رای بدهند که لااقل در انتصاب مدیران مومن و انقلابی نقشی ایفا کنند.

  • ناشناس


    مردم منتظر جواب هستن یا شما !!!

نظرات