در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد رخ داد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد از برگزار کنندگان مراسم رقص مختلط به اسم همایش در خرم آباد انتقاد کرد.

به گزارش لرستان خبر، آیت الله میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد به فرا رسیدن سالروز کشف حجاب توسط رضا خان قلدر به عنوان یک واقعه تلخ تاریخی اشاره کرد اظهار داشت:  سوغات رضا خان از غرب برای ملت ایران کشف حجاب بوده است.

 

وی از رواج بی بندوباری در جوامع به عنوان یکی از ابزارهای مهم غرب برای سلطه بر ملت‌ها نام برد و تصریح کرد: رواج بی‌بندوباری زمینه را برای حذف عفت عمومی در جامعه فراهم می‌کند؛ البته آمریکا و استکبار جهانی به حساسیت اسلام نسبت به این مسئله پی برده‌اند؛ از این رو یکی از اولویت‌های اصلی آنها گسترش  رواج بی‌بندوباری در جوامع اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه باید مردم نسبت به جلوگیری از رواج بی بندوباری در جامعه حساس باشند و غیرت دینی داشته باشند بیان کرد: نباید اجازه دهیم که بی‌بندوباری در جامعه رواج یابد.

 

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: برخی‌ها غافل از اینکه اگر عفت عمومی در جامعه از بین برود دیگر چیزی باقی نمی‌ماند می‌گویند مگر دیگر مشکلات جامعه حل شده است که شما نسبت به حجاب و نوع پوشش سخت گیری می‌کنید.

 

وی با بیان اینکه در همین استان لرستان نیز برخی‌ها به دنبال رواج بی‌بندوباری  در جامعه هستند و بر این کار اصرار دارند افزود:  برخی‌ها در استان به اسم همایش به رقص، آواز خوانی و پایکوبی به صورت مختلط می‌پردازند و بعد اسم آن را نشاط و شادابی قرار می‌دهند و وقتی به آنها اعتراض می‌شود جالب است که می‌گویند چرا ما را در مقابل ارزشهای دینی و اجتماعی قرار می‌دهید؛ شما بهتر است که رفتار و عمل خود را درست کنید تا مردم عمل شما را ببینند.

 

امام جمعه خرم آباد گفت: متاسفانه هر کجا که بی‌بندوباری، جریان ضد ولایت، فساد وجریان‌های نفوذی حضور دارند اینها نیز حاضر هستند و حتی در جلسات خصوصی خود نیز به امام، ولایت و ارکان نظام اهانت می‌کنند.

 

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ما مخالف نشاط و شادابی در جامعه نیستیم اما با رواج بی‌بندوباری مخالف هستیم اظهار داشت: ما به دنبال جذب حداکثری هستیم؛ بنابراین شما خود را با مردم همراه کنید و به عنوان نمونه در مراسم 9 دی شرکت و از فتنه گران اعلام برائت کنید.

 

وی بر ضرورت حفظ هوشیاری تاکید کرد و افزود: امروز مهمترین وظیفه این است که در مقابل توطئه‌ها با بصیرت و بیداری عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید علم الهدی و دانشجویان همرزمش در هویزه گفت: حماسه خونینی که دانشجویان به فرماندهی شهید علم الهدی در هویزه خلق کردند به الگوی مقاومت برای ملت ایران تبدیل شد و متاثر از این الگو منطقه از وجود عناصر بعثی پاکسازی شد.

 

لینک مربوط

 

فصل جدید فعالیت حزبی با «رقص و پایکوبی مختلط» در لرستان!

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سید شجاع درود

    درود بر سید شجاع استان.

    الحق که از خیلی ها که تو استان ادعا دارند و فقط حرف می زنند دلسوز تر هستند.

    لرستان شده رقاص خانه

  • لیلی

    سلام وقت بخیر. صحبت های انقلابی کردند. خداخیروشن بده. این دوستان که هیچکدام تو مراسم 9 دی نبودن.

    ی سوال از جناب استاندار و معاون سیاسیش جناب شاهرخی عزیز دارم:
    اقای شاهرخی شما که ماشالله مدام دم از عدالت و بی طرفی میزنید بنظر خودتون نباید به این رقاصی واکنش بدید؟

    ی بار گلونی، ی بار توهین به علما، ی بار حمله به طلبه آمر به معروف، ی بار ....

    اگر دیر بجنبید چیزی از فرهنگ غنی لرستان نمیمونه.
    تشکر از شما

  • سلطانی

    با سلام و عرض ادب
    امیدوارم که این دوستانی که نظر میدهند یا خودشان شاهد ماجرا بوده باشند یا فیلم همایش را نگاه کنند بعد نظر بدهند. بنده شاهد ماجرا بودم و شهادت میدهم که هرگز قص و آوازی مختلط جوری که کیهان نوشته نبوده و مسائل شرع قانون و عرف رعایت شده و اینجا متاسفانه همه دنباله رو روزنامه کیهان هستند. خواهش میکنم خداوند و قیامت را هم در نظر بگیرید و فقط مسائل سیاسی جناحی را در نظر نداشته باشید. درود به همه کسانیکه هیچوقت حقیقت و حق را فراموش نمیکنند.

  • ابراهیمی

    با سلام و درود. جناب سلطانی رقص و اواز جوری که کیهان گفته بود نبود یعنی چی؟
    یعنی پس چیزی بوده . تا جاییکه من حقیر اطلاع دارم ساز بوده و بعدش عده ای دستمال گرفتن و رقص کرردند و رقص نور هم بوده و در این برنامه هم خب خانم های زیادی بودن که با سوت و دست رقص پسرا رو تشویق می کردن.

    قبول کنید این کار اشتباه بوده و دلیلی بر رقص نیس تو مراسم سیاسی

  • مهسا

    شما دگه خیلی سوسول تشریف دارید اقا ابراهیمی
    چه اشکال داره دوتا جوون دوری هم بخورند
    به کجا بر خورده این رقص

    تو فضا خصوصی بوده و به کسی هم صدمه ندیده

    تازه رقص محلی هم مشکل نیس

  • ناشناس

    سلام،همایش سه هزارنفری که همه شاهدبودن وهیچ رقص واوازی نبوده،چرا با روحیه وابروی مردم بازی می کنید،چرا دنیای به این بزرگی راتنگ میکند،دروغ چهره زشتی داره با درو غ گفتن چهره ی خود را زشت نکنید.تمام شرکت کنندگان افرادی مقید به اداب بودند.

  • سلطانی

    برادر عزیز جناب ابراهیمی
    اینکه همایشی برگزار شود و بی حیایی و اختلاط خانم و آقا و با هم رقصیدن خیلی ناجوانمردانه هست که کیهان بیان کرده و بنده همچین چیزی ندیدم و فقط چند پسر به مدت دو دقیقه (و با فاصله بیست تا سی متریشان خانمها هستند هم نه بصورت مختلط )رقص محلی و اصلا بدون برنامه قبلی داشتند که هرگز از شرع عدول نکردند نباید اینهمه هجمه داشته باشد و از مسلمانی بدور هست. این نظر بنده هست که زن و بچه و خواهرام هم بودند و هرگز از شرع عدول نشده در غیر اینصورت از مراسم خارج میشدیم.

  • موسوي

    رقص و ساز محلي جزئي از فرهنگ ماست درضمن عزيزان دلواپس بهتره بدونن كه بهتره واقعيت رو به مردم انتقال بدن نه دروغ و ياوه ،چطور كسي از بزرگترين همايش اصلاحات تقدير نميكنه و فقط دو دقيقه رقص محلي چهار جوون رو تو بوق و كرنا كردند و دارند ذهن مردم رو مسموم ميكنن

  • عاله پور

    سلام. همایشی که برگزار شد با حضور حدود سه هزار نفر برگزار شده، سه هزار نفر در بین مردم هستند که گواهی می دهند هیچ گونه رقص و آواز مختلطی در این همایش نبوده، شعور مردم ما بالا رفته و خیلی راحت دروغ رو نمیپذیرن. فیلم این همایش با تمام جزییات وجود داره و توسط نهادهای امنیتی بازبینی شده.
    مردم درک و شعور منطقی بالایی دارند و به این راحتی نمیپذیرن که یک همایش فرهنگی آن هم در سرزمین لرستان با مردان و زنان با نجابت برگزار شده و هیچ گونه از اتفاقاتی که کیهان کذاب و دیگران بازگو میکنند اتفاق نیفناده.
    همه ی انسان ها در پیشگاه خداوند باید جوابگوی اعمالشون باشند.

  • ایمان

    سلام
    اون طوری که کیهان وسایرین نقل می کنند نبوده. اونایی که باز هم اصرار دارند میتوانند فیلم را از فرمانداری بگیرند و نگاه کنند.
    ایا مشکل استان و شهر همینه

  • قاسمی موسوی

    با سلام خدمتشما،فیلم این همایش موجود هست هیچ مراسم مختلطی در کار نبوده و همه آهنگ های اجرا شده توسط گروه موسیقی به تایید وزارت ارشاد رسیده است،

    چشم بسته نیمتوان چیزی گفت آیا کسانی که همچنین ادعایی دارند در آنجا حضور داشته ویا فیلم رادیده اند ،در تعالیم دینی به مایاد داده اند تا چیزی را به عینه مشاهده نکرده باشیم یا حتی فرد گناهکار را صبح روز بعد ببینیم بایستی با چشم دیگر به ان نگاه کنیم تهمت به فعالین سیاسی که شبانه روز در تدارک یمک انتخابات سالم و پور شور هستند فکر نکنم درست باشد

  • خبرنگار دفاع مقدس

    http://www.shalamchenews.com/?p=8439

  • علی

    سلام صبح بخیر. چند نفر از دوستان من در مرامسبودند و گفتند رقص و آواز بوده و دختران و پسران در سالن بودن

    دوستان حتی خود بانیان مراسم هم گفتند رقص بوده ولی شادی که اشکال نداره!

    بهتره دست از دروغ برداریم و از اشتباه مراسم عذرخواهی کنیم

    یادمون نره تو مراسما قبلی هم این اتفاقات رخ داده

  • جواد

    جالبه برخی از دوستانی که تو مراسم بودند در همین پیام ها میگن رقص بوده و دختران هم کنار بودن و یک عده دیگه از دوستان میگن اصلا رقصی نبوده!!

    نکته جالب دیگر این است که برخی دوستان گفتند که 3 هزار نفر اونجا بود!!! اما عکس هایی که خود دوستان اصلاح طلب منتشر کردند به زور تعداد به 300 نفر می رسید!!

    تناقض بین دوستان هم فکر و حامیان این برنامه زیاده

  • دم خروس اصلاح طلبان

    دم خروس اصلاح طلبان بیرون زد

    اولین بار خبرگزاری ایرنا که رسانه رسمی دولت است خبر را به صورت محرمانه برای تهران فرستاده که خبر به بیرون درج می کند و حالا دروغ های دوستان بر ملا شد

    جالبه که اصلاح طلبان تندرو که به خشم آمده اند خبرگزاری ایرنا را هدف حملات خود قرار دادند.

    درود بر واقعیت

  • اصلاحات-اسراُیل

    خب معلومه اصلاحاتی های تندرو همومن همدستان اسرائیل و امریکا در سال 88 و 78 هستند که دنبال سرنگونی نظام بودند و معلومه که دروغ گو و خائن هستند

    این بار هم با دروغ و نفاق دنبال بازگشت به قدرت هستند و دم از انقلاب و امام می زنند

    کی هست که ندونه این افراطی های خائن نوکر امریکا و ال سعود ادم کش هستند

    لعنت بر فتنه گران و حامیانشان و خائنان به نظام و اسلام و انقلاب

    درود بر ایت الله میرعمادی شجاع

نظرات