گردآورنده کتاب مسافر ملکوت:

گردآورنده کتاب «مسافر ملکوت» گفت:در حق معرفی شهدای استان و به‌ ویژه شهدای اثرگذار کوتاهی شده چراکه شخصیت‌های اثرگذاری در استان داریم و از معرفی آن‌ها غافل شده‌ایم.

به گزارش لرستان خبر، فاطمه سپهوند گردآورنده کتاب «مسافر ملکوت» و مدیر موسسه فرهنگی مذهبی «گنج عظیم» در مراسم رونمایی از کتاب «مسافر ملکوت» در پاتوق کتاب خرم آباد، اظهار داشت: کتاب «مسافر ملکوت» توسط موسسه فرهنگی مذهبی گنج عظیم جمع آوری شده و کار تهیه زندگینامه شهید از آبان ماه 93 آغاز و تا آبان 94 به پایان رسید و چاپ این کتاب ارزشمند را نیز گروه فرهنگی «ابراهیم هادی» انجام داده است.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس سال 94، فرمودند، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه نام و یاد شهدای عزیز را کم‌فروغ سازد؛ شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی مظهر حیات، حضور و درخشندگی است و این ماییم که بااتصال به این مفهوم برای خود، کشور خود بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

 

گردآورنده کتاب «مسافر ملکوت» عنوان کرد: با عنایت به لطف خداوند متعال، نظر شهید علی عباس حسین پور به ‌ویژه همکاری و حمایت‌های معنوی خانواده شهید و تلاش‌های خالصانه و به وقفه خادمان شهداء در اقدامی شریف و شایسته به پاس قدرانی از شأن و مقام شهید گران‌قدر علی عباس حسین پور  پاره‌ای از خاطرات به‌ جامانده از شهید در کتاب مسافر ملکوت گردآوری شد.

 

وی بیان کرد: مجموعه مسافر ملکوت مربوط به زندگی‌نامه دلاور مردی از خطه لرستان است که در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مجاهدت نمود.

 

سپهوند بابیان اینکه کتاب به همت موسسه مردم‌نهاد فرهنگی مذهبی گردآوری‌شده است، عنوان کرد: در حق معرفی شهدای استان و به‌ ویژه شهدای اثرگذار کوتاهی شده چراکه شخصیت‌های اثرگذاری در استان داریم و از معرفی آن‌ها غافل شده‌ایم.

 

وی گفت: برای معرفی شهداء کارهای محدودی انجام‌شده اما لازم است در رابطه به هر شهیدی بهتر و جامع‌تر به بیان شخصیت و خاطرات شهدای استان پرداخته شود.

 

گردآورنده کتاب «مسافر ملکوت» خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، دفاع مقدس اقیانوسی است که هر چه از آن استخراج شود بازهم بی‌نهایت است بنابراین سعی کردیم از اقیانوس دفاع مقدس استان لرستان زندگی‌نامه شهید علی عباس حسین پور را استخراج‌کنیم.

 

 

نظرات شما

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات