از شایعات تا واقعیات؛

شنیده شده فردی ضد انقلاب که تازه از خارج کشور برگشته قرار است با هزینه میلیاردی تبلیغات کاندیدای مستقل انتخابات در لرستان را بر عهده بگیرد.

به گزارش لرستان خبر، تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس در لرستان در حالی آغاز شده که خبر از هزینه های میلیاردی در تبلیغات به گوش می رسد.

به طور متوسط هزینه ای که یک کاندیدا برای تبلیغات خود در سطح شهرستان باید انجام دهد به گفته خود نامزدها حدود 200 میلیون تومان است و کسانی که به طور ویژه تبلیغات می کنند به 800 میلیون و حتی یک میلیارد هم می رسد.

اینکه این هزینه تبلیغات از کجا و به چه شکلی تامین می شود موضوعی مفصل است که در وقتی دیگر به آن می پردازیم اما شنیده شده که یکی از کاندیدای انتخابات مجلس در استان که به صورت مستقل هم وارد انتخابات شدند حدود 800 میلیون تا یک میلیارد تومان برآورد تبلیغات کرده است.

در حالی که کاندیدای مدنظر از لحاظ مالی چنین توانی ندارد از طرف برخی افراد پشت پرده مطمئن شده که مبلغ مد نظر یعنی حدود یک میلیارد تومان تامین شود و در مقابل فرد کاندیدای انتخابات در صورت ورود به مجلس، سیاست های مدنظر افراد پشت پرده را تامین کند.

شنیده شده فرد پشت پرده که هزینه مالی کاندیدای مد نظر را قرار است تامین کند از کسانی است که با انقلاب و نظام به طور کلی مشکل دارد و چندسالی خارج از کشور بوده و الان دوباره به استان برگشته است.

حال باید دید که نهادهای نظارتی چطور می توانند این افراد را رصد کرده و جلوی خطرات بعدی را بگیرند تا افرادی که به درد مردم و کشور نمی خورند وارد مجلس نشوند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • فریبا

    سلام و خداقوت. خدا شمارو خیر بده

    از اقای شاهرخی و سپهوند می خواهیم حرکات کاندیدا را زیر نظر بگیند و افرادی که مشکل دارند را رد کنند

  • سیاوش

    باید اسم این افراد رو رسانه ای کنند تا درس عبرتی شود


    معلومه که پول این همه تبلیغ رو ندارند و از جاهایی باید حمایت شوند تا وام دار شوند

    وصل شدن به کانون های قدرت و ثروت یعنی این

    استان ما نیاز به دلسوز داره که همگام با استاندار زحمتکش برای توسعه استان تلاش کنند

    درود بر بچه های لرستان خبر

نظرات