نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خدا راضی نیست که اینگونه آبروی خانواده‌های کارگران به خطر بیفتد امیدواریم که این تذکر نافع باشد و همه کارگران در این دو ماهه سال حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم آباد ضمن تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی و امام حسن عسکری (ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: خادمان حرم حضرت معصومه (ع) در قالب کاروان خدام حرم کریمه اهل بیت به شهرها می‌آیند که باید از آن استفاده شود.

وی شنبه ۲۶ دی سالروز فرار شاه خائن از در سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و افزود: فرار شاه شرایط را برای پیروزی انقلاب فراهم کرد و نشان داد که ظلم ماندگار نیست.

امام جمعه خرم آباد به سالروز شهادت شهیدان نواب صفوی، طهماسبی، برادران واحدی و ذوالقدر از فدائیان اسلام اشاره کرد و گفت: شهادت نواب صفوی و دیگر یارانش چهره‌های مظلومی بودند و جهاد و مبارزه آنها ماندگار است و در دوران ستم شاهی شکنجه‌های فراوانی دیدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نزدیک بودن اجرایی شدن برجام، عنوان کرد: همه ناظران سیاسی و بین‌المللی بر این مسئله اظهارنظر دارند که ایران به وعده‌های خود و حتی بیشتر از آن عمل کردند و آمریکا هم به این اذعان داشته است.

وی تصریح کرد: در مقابل عملی نمودن تعهدات از سوی ایران، غربی‌ها نه تنها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند بلکه برخی از اقدامات آنها نقض برجام بوده است.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: مصوبه کنگره آمریکا و اتحادیه اروپا تعلیق تحریم‌ها را تمدید کرد که این اتفاق همان گوشزد مقام معظم رهبری است که اگر تحریم‌های هسته‌ای برداشته شوند، ده‌ها تحریم را به بهانه‌های دیگر وضع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون غرب و آمریکا در یک آزمون سختی قرار گرفته‌اند به طوری که تا به حال می‌گفتند که باید ایران راستی‌آزمایی شود در حالی که الان باید آمریکا و غرب راستی‌آزمایی شوند و صداقت خود را نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: باید مشخص شود که آیا از خود رفتار صادقانه نشان می‌دهند و یا رفتار منافقانه را در پیش می‌گیرند، مردم دنیا در انتظار گام‌های آمریکا در قبال برداشته شدن تحریم‌های ایران هستند.

وی به اقدام مقتدرانه سپاه در توقیف دو شناور آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: بازداشت 10 نفر از تفنگدران آمریکا در پی این اقدام، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد و یک زهر چشمی از آمریکا و نوچه‌هایش عربستان و امارات گرفت.

آیت‌الله میرعمادی افزود: پیام این اقدام این بود که شما هیچ عددی نیستید، این در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا در همان روز در نطق سالانه خود در کنگره گفته بود با کارهایی که ما انجام دادیم، هیچ کس جرأت مقابله با آمریکا را ندارد و همزمان دستگیری 10 نفر از تفنگداران آمریکا اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: در این دستگیری تعداد نیروهای سپاه شش نفر بیشتر نبودند و رفتند ناوچه‌ها را محاصره کردند و آنها دستشان را پشت سر گذاشتند به طوری که در این عملیات دو ناو بزرگ آمریکا که روی یکی از آنها 60 هواپیمای جنگی سوار بود و نیروهای فراوانی داشتند، محاصره شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: وقتی ایران تفنگداران را دستگیر کرد هواپیماها شروع به پرواز کردند اما ایران به آنها اعلام کرد که اگر کوچکترین واکنشی از خود نشان دهید همه شما به هلاکت می‌رسید و غرق می‌شوید.

وی تصریح کرد: در این اقدام غیرمسئولانه ناوهای رزمی با پاسخ کوبنده سپاه سرجای خود نشستند و قدرت دفاعی ایران را به رخ کشیدند کسی تا به حال جرأت نکرده است که تفنگداران آمریکا را اینگونه اسیر کند و این بیانگر هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح ایران در دفاع از مرزها است.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: در این جریان برخی از نیروهای نظامی آمریکا شروع به گریه کردند و سپاه آنها را دلداری دادند و پذیرایی کردند و بعد که نقص فنی شناور آنها اثبات شد، آنها را آزاد کردند البته آزادی آنها نشانه قدرت و رأفت اسلامی و تدبیر عقلانی مسئولان بوده است.

وی به حقوق معوقه کارگران در استان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اقشار ضعیف جامعه کارگران هستند که در پی کسب حقوق ناچیز و حلال هستند اما حقوق آنها ماه‌ها به تأخیر می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ما به مسئولان شرکت‌ها، مسئولان و کارخانجات می‌گوییم که آیا شما درک می‌کنید که کارگری یک ماه کار کند و حقوق نگیرد، این را درک می‌کنید که چه حالی در مقابل زن و بچه خود و صاحبخانه خود دارد؟

وی افزود: با این تورم، مشکلات و گرانی آیا اندک چیزی که به آنها داده می‌شود، سزاوار است که در دادن آن تأخیر صورت گیرد.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه خانواده کارگران در این دو ماه سال چشم به راه پرداخت معوقه‌های خود هستند، اظهار داشت: خدا راضی نیست که اینگونه آبروی خانواده‌های کارگران به خطر بیفتد امیدواریم که این تذکر نافع باشد و همه کارگران در این دو ماهه سال حقوق خود را دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • کارگر پارسیلون

    درود بر شما امام جمعه با درایت خرم آباد
    کاش مسئولین استان نیز هم فکر شما بودند چون ما در پیشگاه حق از آنها شکایت داریم.

نظرات