بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد در بیاینه ای گفته است:دولت با دخالت در عملکرد شورای نگهبان حاشیه ساز نشود و رد صلاحیت شدگان به قانون تمکین کنند

به گزارش لرستان خبر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد با صدور بیانیه ای تصریح کرد: دولت محترم تمامی حواس خود را صرف برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بیکاری ومعضلات سطح جامعه کند و با دخالت های بی دلیل در عملکرد شورای نگهبان و دامن زدن به شایعات مجلس، دولتی حاشیه ساز نشود.

 

متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد که در پی اعلام نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس و واکنش ها نسبت به این موضوع صادر شده به شرح زیر است:

شورای نگهبان نهادی است که در نظام جمهوری اسلامی وظیفه تایید صلاحیت کاندیداها و نظارت برحسن اجرای انتخابات را دارد. شورایی که در قانون اساسی وظایف آن تعریف شده است و هیچ فرد یا نهادی حق دخالت در عملکرد آن را ندارد.

متاسفانه عده ای به جایگاه قانونی شورای نگهبان توجه نداشته و در صورت رد صلاحیت، با توهین و تخریب این نهاد انقلابی سعی در مظلوم نمایی و باعث تشویش درجامعه می گردند. هجمه ای که درحال حاضر توسط عده ای به اصطلاح خواص صورت گرفته است، افرادی که تاییدیه خود برای شرکت در انتخابات را در سال های نه چندان دور از همین شورا  اخذ نمودند.

ما دانشجویان دانشگاه های استان لرستان حمایت خود را از عملکرد شورای نگهبان اعلام می داریم. از شورای نگهبان خواستاریم که نسبت به عملکرد خود ثابت قدم بوده و اجازه ندهند که اشخاصی با استفاده از مناصب دولتی در وظیفه قانونی و شرعی این نهاد انقلابی دخالت نمایند.

در ادامه از دولت محترم خواستاریم که تمامی حواس خود را صرف برطرف کردن مشکلات اقتصادی، بیکاری ومعضلات سطح جامعه کنند و با دخالت های بی دلیل در عملکرد شورای نگهبان و دامن زدن به شایعات مجلس، دولتی حاشیه ساز نشود. خود را صرف حزب یا افراد خاصی نکند و بدانند که دولت، متعلق به همه ملت  و نه فرد یا حزب خاصی است و این عملکرد دور از تدبیر است.

ما دانشجویان دانشگاههای لرستان از تمام افرادی که به هر دلیل رد صلاحیت شده اند خواستاریم، در مقابل تصمیم شورای نگهبان که همان قانون است تمکین کرده و صعه صدر داشته باشند. مگر می شود کسی که درمقابل قانون اساسی خودش را مکلف نمی داند، بتواند اجرا کننده آن باشد.

لازم به ذکر است در ادامه تذکراتی را نسبت به برخی افراد داشته باشیم که نسبت به حجم رد صلاحیت شدگان اعتراض کرده و ابراز دلواپسی می کنند. برادران محترم را به مطالعه در تاریخ وسخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نسبت به وظایف شورای نگهبان جلب می کنیم.

در پایان از مردم با بصیرت ایران اسلامی خواستاریم که با توجه نکردن به شایعات افرادی که به دنبال مقاصد شخصی خود می باشند، از شورای نگهبان حمایت لازم را به عمل آورند باشد که با شرکت حداکثری خود و انتخاب اصلح بتوانیم مجلسی پویا و انقلابی را برای نسل های آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • چراغی

    بر خر مگس معرکه.....تو این استان الحمدالله بعد از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید بحث های حاشیه ساز بین مسئولآن کم شده و مدیر دارن کار خودشون رو انجام میدن البته آگه آدم های بیکار و الافی مثل شما بذارن

نظرات