دروغ، مرکب تیزپای قدرت طلبان

در زمین وسیع ساده اندیشی مردمان، دروغگویی و طرح ادعاهای نادرست مرکب تیزپای قدرت طلبان برای نیل به اهداف دنیا طلبانه می باشد و یگانه راه مقابله با این بیماری مهلک، تیزبینی و روشنگری عناصر آگاه و دلسوز جامعه است

به گزارش لرستان خبر، متاسفانه برخی نامزدهای انتخاباتی در خلال صحبت ها و تحریرها و در لابلای اقلام تبلیغاتی شان مطالبی را قید می نمایند که هر نگاه ناظری را به تعجب وا می دارد.

به عنوان نمونه یکی از کاندیداهای گرامی خرم آباد در پشت کارت تبلیغاتی خود ادعا نموده که دارای ۱۸۰ مقاله پژوهشی و چندین مقاله ASL (بخوانید ISI) می باشد که در این باره ذکر نکاتی خالی از لطف نیست.

اولا اگر ایشان می دانستند مقاله بین المللی چیست لااقل از واژه isi که مخفف عبارت (institue for scientific information) استفاده می نمودند، نه اینکه در پشت کارت تبلیغاتی خود، که یقیناً پیش از چاپ انبوه، چندین بار توسط خود و اطرافیانشان بررسی شده، واژه مغلوط و مجهول ASL را به کار ببرند! چگونه می شود کسی برای معتبرترین مرجع سنجش پژوهش های علمی چندین مقاله فرستاده و تاییدیه آن ها را اخذ کرده باشد اما نام صحیح آن مؤسسه را نداند؟! حال آن که هر دانشجویی در بدو تحصیل با نام این مرکز آشنا می گردد.

ثانیاً اهالی فن می دانند ارائه مقالات پژوهشی معتبر در سطح ملی و بین المللی حداقل سه تا شش ماه زمان می برد که برای ۱۸۰ مقاله پژوهشی و چندین مقاله ISI زمانی بین ۴۵ تا ۹۰ سال نیازمند است.

حال چطور ممکن است شخصی که غالب عمر خویش را صرف امور و سمت های اجرایی نموده، موفق شده ظرف چند سال، این تعداد مقاله تایید شده معتبر را به رشته تحریر درآورد؟

لازم به ذکر است طی جستجوی نگارنده و برخی دوستان صاحب نظر و نخبه، کاشف به عمل آمد که هیچ نامی از این کاندیدا در مراجع علمی معتبر وجود ندارد.

اما علی ای حال، چنانچه ایشان هنوز بر ادعای خویش مبنی بر تحریر و تایید این تعداد مقاله و پژوهش استوارند، پیشنهاد می گردد لیست مقالات خود را با ذکر جزئیات برای اطلاع عموم منتشر نمایند.

ثالثاً با افسوس فراوان شاهدیم که این قبیل ادعاهای اثبات نشده فقط مختص این نامزد محترم نیست و نامزدهای دیگری نیز هستند که مثلا پس از اینکه خود را استاد معتبر ترین دانشگاه های کشور می نامند وقتی از آنان خواسته می شود آن دانشگاه معتبر محل تدریس خود را نام ببرد، فلان دانشگاه سطح پایین یکی از شهرهای استان های محروم را ذکر می کند و مخاطب تیزبین انگشت به دهان می ماند که دقیقاً از کی آن دانشگاه هم ردیف دانشگاه تهران و تربیت مدرس و امثالهم قرار گرفته است؟

و در نهایت اینکه، در زمین وسیع ساده اندیشی مردمان، دروغگویی و طرح ادعاهای نادرست مرکب تیزپای قدرت طلبان برای نیل به اهداف دنیا طلبانه می باشد و یگانه راه مقابله با این بیماری مهلک، تیزبینی و روشنگری عناصر آگاه و دلسوز جامعه است تا عده ای از ناآگاهی دیگران، کیسه ای برای زراندوزی و خیانت ندوزند.

حسین مهدوی

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • وحید

    مردم عزیز :
    شمارا خیلی ساده فرض کرده اند .
    بیایید دست رد کسی که برای اثبات حرف های خود دلیل و مدرکی را ندارد بزنیم .
    بیایید از انها نام تالیفات علمی را بخواهیم .
    بیایید رنگ و شعارهای تو خالی و پوچ را کنار بگذاریم .
    بیایید به چهره های غیر علمی رای ندهیم .
    بیایید طایفه و نژاد و فامیل را کنار گذاریم .
    بیایید به کسانی که از هم اکنون دروغ می گویند و پیدا نیست چه کلاه کشادی را برای ما دوخته اند رای ندهیم .
    خدا لعنت کند کسانی که می خواهند برای نیل به اهداف خود مردم را وسیله می کنند . . .

  • صداقت

    ویسکرمی صادق ترین نامزد این دوره است .

  • ناشناس

    دلایل شما هم دست کمی از ادعای ایشون نداره
    اولا اون نوشته asi و ممکنه اینم یه مرکز باشه با اعتبار کمتر از isi
    ثانیا خیلیها رو داریم که با وجود مشغله های فراوان دهها و صدها مقاله دارن مثلا آقای لنکرانی وزیر سابق بهداشت که مشغله ش هم بیشتر از این شخصه و جوونتر هم هست،دهها مقاله پژوهشی داره

    • ولی

      ما که زدیم ، هیچ مرکز و سازمانی به این اسم وجود نداره که مقاله بهش ارائه بشه .
      شما بیارید تا ما ببینیم.

  • ناشناس

    <b>خوب تابلوئه. داریدالف ميم رو میگید
    جدی حالا گفته asl ?
    شاید میخواسته بنویسه adsl
    شاید...</b>

  • ناشناس

    کارنامه علمی ،اجرایی و مدیریتی پروفسور بهرام دلفان :
    * متولد 1347 خرم آباد
    * تحصیلات ابتدایی راهنمایی و دبیرستان خرم آباد
    * دکتری داروسازی pharmD از دانشگاه علوم پزشکی تهران
    * دکتری تخصصیphD فارماکولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
    * عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با درجه استاد تمامی
    * دارای 20 سال سابقه فعالیت دانشگاهی و مدیریتی از جمله 11 سال بعنوان معاونت های آموزشی ، پژوهشی ، غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان
    * عضو هیات رییسه دانشگاه،
    * عضو هیات امنای دانشگاه
    * پژوهشگر و نویسنده ، دارای 80 طرح تحقیقاتی، بیش از 100 عنوان کتاب و مقاله و پایان نامه های دانشجویی
    * کارافرین و مؤسس شرکت دانش بنیان و تولید 8 قلم داروی جدید
    * رئیس مجمع خیرین سلامت استان

    وبسایت (www.drdelfan.ir) کانال آشنایی با پروفسور بهرام دلفان https://telegram.me/drbahramdelfan

  • علیمرادی

    دروغ پشت سر دروغ
    و فقط این مردم بیچاره هستن که از سر نا آگاهی گول میخورن.
    یه کاندید ....چرا باید چنین دروغی رو بنویسه ...
    وای ....

  • محمد

    درود بر دکتر ویسکرمی

    • مذهبی

      <b>ایشون بهتره برن حوزه علمیه ای جایی به مردم خدمت کنن.
      و یا به طبابت بپردازن.
      خیر دنیا و آخرت در این بود که یه مطب میزد( اگه راست میگه می خواد خدمت کنه) و مردم رو ویزیت نیم بها و یا رایگان انجام میداد</b>

    • بهروز

      وواقعا ایشون برن حوزه علمیه بیشتر کارایی دارن

  • چگنی

    مهرنوش کریمی طولابی همسر مرحوم دکتر هوشیار ملکی طولابی ... صادق ترین و بااستعداد ترین و تنها کاندید اصیل خرم آبادی هستن

  • ناشناس

    نوربخش

  • بهروز

    من موندم یکی از کاندیداها ی خان نوشته استاد ۰۰۰۰من موندم کی استاد بودن ایشون معلم بودن و اونهم نه معلم تدریس بلکه مشاوره استا د به کسی میگن تمام درجات علمی و ۰۰۰۰ دانشگاهی را طی کنه

  • ناشناس

    آقای محترم کاش جوابتو بری از ستادش با مدرک تحویل بگیری نه اینکه با نوشتن و آب وتاب دادن به کلمات بقیه رو بازیچه کنی درسته کاندید ت رقیب خانم محسوب میشه اما یا این کارا خانم از میدان به در نمیشه با حاشیه رفتن حق الناس رو با دروغاتون پایمال نکنید

  • یمین

    یه اقایی از این کاندیداها لیسانس پیام نور و فوق لیسانس از موسسه محل کارش دارد جالبه در جلسات خانگی دکتر صداش می زنند ای کاش صدا و سیماع مناظره برای کاندیداها می گذشت تاسطح سواد و بیان هرکس بخوبی نمایان می شد تاسف بارتر انکه این نماینده با چاله میدانی صحبت کردن و جمع کردن افراد ناباب دور خود میخواد از فرمول بیست سال پیش یکی از نمایندگان خرم اباد برای رای جمع کردن استفاده کند خدا عاقبت مارا ختم به خیر کن.

  • ناشناس

    مدیرمسئول محترم پایگاه س ا

    با سلام

    با استناد به درج خبر مبنی بر خانم چند جنسه سیاسی در انتخابات لرستان/ پیروزی در انتخابات به هر قیمتی

    ذکر نکاتی چند در خصوص رسالت مطبوعات و خط مشی این به اصطلاح پایگاه خبری ضروری ولازم می باشد .

    نخست آنکه جهت انجام کارهای مطبوعاتی و خبری استناد به شنیده ها کافی نیست و در دست داشتن مدارک و اسناد یکی از ضروریات اصلی کار حرفه ای و مطبوعاتی می باشد.

    هرچند مطالب مندرج در این پایگاه به طور کلی بر اساس نیات مؤسسان و مدیران آن تنظیم و منتشر می شود اما رسالت و مسئولیت مطبوعاتی نباید قربانی فرقه گرایی سیاسی گردد.

    استناد به شنیده ها علی الخصوص در فعالیت های مطبوعاتی فاقد وجاهت عرفی و قانونی است .و استفاده از این شیوه منجر به سقوط به ورطه ابتذال و هوچی گری می باشد.

    نویسنده مطلب که در حد یک سمپات حزبی عمل نموده , با بیاناتش نشان داده است که فاقد کمترین بینش سیاسی بوده و از درک واژه های سیاسی ناتوان می باشد.

    خبرنگار محترم گویا تعریف کاندیدای مستقل را به خوبی درک نکرده است زیرا کاندیدای مستقل می تواند از لحاظ مشی سیاسی اصلاح طلب و یا اصولگرا و یا معتدل و حامی دولت باشد و هیچ ایرادی نیز بر ایشان وارد نیست.
    در پایان توجه نویسنده و مدیر مسئول این موسسه را به پیام

    رهبر انقلاب مبنی بر تاکیدبر مشارکت همه مردم با هر سلیقه و گرایشی در انتخابات جلب می نمایم.</b>

  • ناشناس

    بسمه تعالی
    درپی درج خبری باعنوان ̎مدارک علمی دروغین درتبلیغات لرستان̎ که درسایت خبری لرستان انتشاریافته بودذکرچندمطلب جهت تنویرافکارعمومی وملت شریف لرستان وبرملاساختن نیات افرادی خاص که به قصدتخریب اقدام به نگارش ودرج اینگونه مطالب آنهم درسایتهای معتبرخبری که بایدجانب اعتدال وانصاف رادردرج اینگونه مطالب رعایت نمایندتاخدایی نکرده حق کسی ضایع نگرددحائزاهمیت است.

    متاسفانه افرادی خاص بانیاتی ازقبل طراحی شده اقدام به نگارش چنین مطالبی درجهت تخریب چهره سایررقبابه جای تبلیغ کارآمدی وبیان دیدگاهها وتوان مندی های کاندیداهای خوددراینگونه سایتها می نمایندکه درج اینگونه مطالب تخریبی دراینگونه سایتهاکه داعیه بیطرفی وانصاف رادارندخودجای بسی سوال است که چگونه به افرادی که نیات آنان معلوم ومبرهن است و سعی دارندتاباگل آلودنمودن آب ماهی به نفع کاندیدخودصیدنماینداجازه نشراین گونه مطالب داده می شود؟

    آیادرذهن جزاین نکته متبادرمیشودکه افرادی خاص ومنسوب به کاندیداهایی خاص تریبون اینگونه سایتهارادردست گرفته وهرآنچه بخواهندبه نفع خودوکاندیدای خودوبه ضررسایرکاندیداهانشرمی دهند؟وبه کسی هم پاسخگونیستندکه قطعابایدپاسخگوباشندوازمحضرمردم شریف لرستان عذرخواهی کنند.زیراتخریب چهره هرکاندیددراین گونه سایتهاکه خودرامعتبرمی نامندبه اعتباراینگونه سایتهاصدمه ای جبران ناپذیرخواهدزد.

    خط مشی وتفکرحامیان خ ا م وخودشخص ایشان مبتنی براحترام به سایرکاندیداهاوحامیان آنان بوده وهرگونه تخریب وزیرسوال بردن سایررقبا ازسوی ایشان وحامیان ایشان کاری بس زشت وناپسندبوده واگراحیاناازطرف برخی خودسرانه وناخواسته این عمل به شکل ناچیزهم حتی صورت گرفته به شکلی قاطعانه باآن برخوردشده است.

    علی ایحال متاسفانه این عمل نابخردانه درجهت تخریب چهره ایشان ازسوی برخی افرادکه منتسب به بعضی کاندیداهاوبانیاتی ازقبل طراحی شده هستندبارها وبارهاصورت گرفته وازطرف ستاد م نیابارهاجواب خودراگرفته اندامامتاسفانه اینان کسانی هستندکه خودرابه خواب زده وقصدبیدارشدن هم ندارند.

    درجواب متنی که دراین سایت خبری انتشاریافته بایدگفت اولاهیچگاه ایشان مدعی داشتن 180 مقاله نبوده وبجای کلمهisiکلمه ASLدرپوستردرج شده یک اشتباه چاپی رخ داده است .

    تعدادمقالات وعناوین مقالات که در این پوسترذکرشده بعدازچاپ به استحضارایشان وسایراعضاستادرسیدکه باافرادی که خودسرانه اقدام به چاپ ونشرپوسترمذکورکرده بودندشدیدابرخوردگردید.

    امااین نکته که ایشان دارای مقالات متعدددرزمینه های مختلف سیاسی واقتصادی وفرهنگی است قابل ذکراست که دروقت مقتضی عناوین آن منتشرخواهدشد.

    ایشان دارای مدرک فوق لیسانس ازدانشگاه اصفهان بوده وضمن قبولی درمقطع دکتری جهت شرکت درانتخابات مجلس ازادامه تحصیل درمقطع دکتری انصراف داده اند.دوماایشان ازمشاورانی که اکثراازقشرتحصیل کرده ودانشگاهی واساتیدمبرزدانشگاه هستندبهره برده وانتساب این جمله که ̎چگونه می شود کسی برای معتبرترین مرجع سنجش پژوهش های علمی چندین مقاله فرستاده و تاییدیه آن ها را اخذ کرده باشد اما نام صحیح آن مؤسسه را نداند؟!

    حال آن که هر دانشجویی در بدو تحصیل با نام این مرکز آشنا می گردد̎چیزی جزتوهین وزیرسوال بردن این قشرفرهیخته واساتیددانشگاه نمی تواندباشد.صرف یک اشتباه چاپی آیا می توان این همه تهمت وافترا راکه بانیاتی خاص درمتن مذکوردرج شده رابه ایشان نسبت داد؟

    جملاتی مانند̎دروغگویی و طرح ادعاهای نادرست مرکب تیزپای قدرت طلبان برای نیل به اهداف دنیا طلبانه̎؟حال اینکه باتوجه به شخصیتی که م دارندوارادتی که ایشان به بانوی دوعالم فاطمه زهرادارندوصداقتی که درگفتارایشان هست وبارهاخودراخادم ونوکرمردم شریف لرستان خوانده اندآیامنسوب کردن چنین ادعاهایی ازسوی نگارنده مرضی رضای خداوندتعالی است؟ این اشتباه چاپی وحتی رزومه ای که ازایشان درسایتهاوفضای مجازی منتشرشده بوددارای ایراداتی بودکه ازسوی ستاد م وخودایشان نیزبه آن اذعان شده است ورزومه مذکورازسایتهاجمع آوری وتاتکمیل نهایی آن منتشرنخواهدشد.

    زیراایشان به این گفتارکه نجات درصداقت است پایبندبوده وبه خاطراین دنیای گذراعقبی خودرانخواهدفروخت.اماباهمه این اوصاف کسانی همچنان دست بردارنبوده ودرپی آنندتاباغبار آلودنمودن فضاضعفهای کاندیدخودرابپوشانندونیات خودراکه منکوب نمودن سایررقباست عملی نمایندوباایجادتهمت وافتراایشان راازادامه راه که همان خدمت به مردم وکسب رضای خداوندومردم است ناامیدنمایندامانمی دانندکه چاه کن همیشه درته چاه است.

    آیانگارنده این متن درپیشگاه خداوندمتعال که می فرماید:یاایهاالذین امنوااجتنبواکثیرامن الظن ان بعض الظن اثم...چه خواهدگفت وچراآخرت خودرابرای دنیای دیگران می سوزاند؟چراازخداوندی که شماراازپندارهای بدوسوء ظن نسبت به دیگران برحذرداشته پروانمی کنید؟به درگاه خداوندی که میفرماید:وهوالذی یقبل التوبه عن عباده ...درخواست عفونماییدزیراتهمتی بدناروا به ایشان نسبت داده ایدوازعاقبت کارخودبایدبترسید.

    ذکراین نکته هم درپایان حائزاهمیت است که بقول شهیدمرتضی مطهری زمانی که قطاردرایستگاه متوقف است کسی باآن کاری نداردامابه محض حرکت قطارسنگ پرانی هابه سمت قطارشروع میشودوبایدگفت که اینگونه سنگ پرانی هانه تنها م راازادامه راه به همانندهمان قطارمنصرف نخواهدکردبلکه ایشان رادرجهت نیل به هدف والای خودکه خدمت به مردم محروم وشریف این خطه است مصمم ترنموده وهتاکان درنزدمردم باشعوروفهمیده این خطه وخداوندمتعال رسواخواهندشد.والعاقبه للمتقین.

  • ناشناس

    من جوابیه رو خوندم اومدم تا متن رو هم خونده باشم بعد نظر بدم.
    واقعا این از یه وبلاگ محلی هم بعیده چه برسه به پایگاه خبری استانی اونم با این همه ادعا که شما دارید.
    من البته سوگند یاد می کنه که هرگز طرفدار این خانم نبوده و نیستم اما با نشر تصورات شما و دوستانتون هم موافق نیستم (حسین مهدوی هم می دونم اسم واقعیش می تونه م.م یا م.ن یا ا.ا و....... باشه نمی خوام اسم لیست کنم)
    حالا گذشته از واژه های خنده داری مثل ASLو... که کاملا به حقه و به نظرم جوابیه ایشون خیلی سطحی و بچگانه است اما در مورد
    ۴۵ تا ۹۰ سال بهتره فقط به اطرافیان خودتون بسنده نکنید و اطلاعات رو از منابع دقیق بگیرید.
    در همین ایران خودمون نخبگان جوانی هستن که خیلی بیشتر از این تعداد مقاله ثبت شده در ISI دارن و مقالاتشون هم به تایید وزارت علوم رسیده هم بنیاد علمی نخبگان.
    اما اساسا چرا ثبت مقاله در ISI بین ۳ تا ۶ ماه طول می کشه؟
    دلیل اصلی طولانی شدن روند ثبت مقالات در ISI، اول تعداد مقالات زیادی است که برای ثبت در ISI ارسال می شه.
    دوم تهیه ارز و مسائل مربوط به تحریم و ترجمه است حالا دلایل دیگری هم هست که از حوصله بحث ما خارجه.
    ظاهرا دوستان شما (که قطعا با نیت خیر این اطلاعات رو در اختیار شما قرار داند) تصور کردن که روند ثبت مقاله در ISI سه تا شش ماه دوندگی بدون وقفه داره که این مسئله خلاف واقعه شما از لحظه پایان روند بروکراسی ISI حدود ۲ تا ۵ ماه باید منتظر اعلام نتیجه بررسی مقاله باشید. در این مدت نه محدودتی برای کار تحقیقاتی دارید نه محدودیتی برای ارسال دوباره مقاله.
    پس می شه در طول یک سال بیش از ۱۰۰ مقاله در ISI منتشر کرد، البته این تعداد فقط در تئوری ممکنه و بعید می دونم کسی بتونه در یک سال ۱۰۰ مقاله بنویسه چه برسه به انتشار. ولی از شدنش شدنیه.
    شما می تونید همزمان ۱۰ تا مقاله رو به ISI ارسال کنید (کاری که شرکت های واسطه ثبت انجام می دن) پس نیاز نیست یه دانشمند معمولی که در طول عمرش بیش از هزاران مقاله می نویسه برای انتشارشون حدود ۵۰۰ سال عمر کنه.
    نکته دوم در مورد ISI اینه که نویسندگان توی این سایت اعتباری دارن هر چه اعتبار شما بالاتر باشه روند بررسی سریع تر می شه

    در پایان باید عرض کنم
    ۱. که ثبت ۱۸۰ مقاله علمی در ISI توسط این خانم نه تنها دور از واقعه بلکه بیشتر به یه لطیفه شبیه.
    ۲.اینجانب تا امروز مقاله ای در ISI نداشتم و مطالب بالا عمدتا شنیده های منه و ممکنه در اون اشتباه هم باشه.
    ۳. سعی کنید تصوراتتون رو به عنوان خبر منتشر نکنید، کمی تحقیق کنید بعد خبر رو منتشر کنید

    • ناشناس

      سلام
      به نظر من نوشتن ۱۸۰ مقاله ISI در حیطه علوم انسانی بسیار زمان بر هست
      رشته های علوم انسانی با مهندسی و پزشکی متفاوت هستند و ثبت مقاله در ژورنال های بین المللی کار هر کسی نیست
      ضمنا خود این خانم هم در جوابیه شون به کذب بودن ادعای اولیه خودشون تصریح کردن

  • ناشناس

    مرد کار افرین وصادق وبی ریا پروفسور بهرام دلفان

نظرات