شنیده های مردمی:

شنیده هاو گفته های مردمی حکایت از ورود فرقه ای انحرافی به انتخابات لرستان و فشار بر استاندار در شهرستان دیگر دارد.

به گزارش لرستان خبر، بعد از تایید شورای نگهبان اکثر کاندیدهای تایید شده  به تبلیغات زود هنگام دست زده اند و با حضور در جمع مردم و در نقاط مختلف سعی در جمع آوری ارا و حمایت مردم هستند.

در کنار افراد تایید شده فعالیت برخی افراد رد صلاحیت نیز ادامه دارد تا جایی که حضوری فعال تر از تایید شده ها دارند.

به گوش میرسد در یکی از شهرستانهای استان  یکی از سران فرقه فعال در جلسات محرمانه با اعلام حمایت از آقای. "م" وی را با سواد ترین و با برش ترین کاندید خطاب میکند و از آنها تقاضا میکند از وی حمایت کنند .

گفته میشود در این جلسه محرمانه گفته شده تا 26 بهمن منتظر تایید کاندید مورد نظر بمانند و احتمال تایید وی بسیار زیاد میباشد.

بعضی ها میگویند با عدم بازگشت کاندید مورد نظر جایگزینی برای حمایت در نظر گرفته شده که همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد.

 

انتخابات کوهدشت قربانی جدید میگیرد؟

به دنبال انتصاب محمد کرم محمدی در مهر ماه 93 به سمت فرمانداری کوهدشت ;قایدتا میبایست پس از یک سال حکم فرمانداری وی تمدید شود.اما با گذشت 4 ماه از پایان حضور یک ساله وی در این سمت بر اساس شنیده ها تا این لحظه حکم یکساله وی تمدید نشده است.

با ادامه این سردرگمی سیاسی، کوهدشت آماج شدیدترین بحث و جدلهای سیاسی در ارتباط با ماندن یا نماندن فرماندار کوهدشت قرار گرفته است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که انتخابات کوهدشت پس از قربانیانی که در هیئت نظارت داشت در هیئت اجرایی نیز قربانی خواهد داد.

بر اساس گزارشهای  میدانی دریافتی  نزدیکان برخی مسئولین در شهرستان کوهدشت با انتشار شایعاتی سعی در فشارآوردن به استاندار برای تمکین ابقاء حکم فرمانداری محمدی هستند و تا جایی که مدعی شده اند آقای الف سعی میکند استاندار را در شرایطی قرار دهد که حکم فرماندار کوهدشت را تمدید کند.

منبع سفیر افلاک

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • کمال

    اخر این چه نوع اطلاع رسانی است
    اقای م
    اقای الف

  • ه

    آقای نویسنده لطفا کلمه کاندید رواصلاح کنیدمیدونیدمعنیش چی میشه

نظرات