شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در پی حملات ادامه دار آیت الله هاشمی رفسنجانی به ارکان نظام به ویژه شورای نگهبان نامه ای منتشر کرد

لرستان خبر: در این نامه آمده است: به راستی که انقلابی ماندن بسیار سخت تر از انقلاب کردن است. این موضوع را انقلاب های شکست خورده ی جهان و جاماندگان از قافله ی انقلاب اسلامی ایران خوب ثابت کردند.

عده ای چقدر خوب ثابت کردند که آنجایی که منافعشان تامین می شود ، پشتیبان امام و آرمان های انقلاب هستند و آنجایی که منافعشان در خطر است ، به راحتی پشت امام و انقلاب را خالی می کنند.

این ، از اظهارات سخیف بعضی از این افراد پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی کاملا مشهود است.

هر چند این عده خودشان به سست بودن بنیاد آرا و نظراتشان به خوبی واقف اند لیکن گاه گاهی بد نیست نکاتی را به یاد بیاورند که بفهمند اگر تا کنون به جایی رسیده اند، از همین امام و انقلاب بوده است.

نکته اول - نظام سیاسی انقلاب اسلامی ایران، متکی بر قانون اساسی و خط و وصیت امام و بیعت مردم است نه متکی به بیت امام!

چطور عده ای که به راحتی دست به تحریف امام می زنند،امروز خود را مدیون بیت امام می دانند؟!

نکته دوم - هر چند یادآوری گذشته ی تلخ بعضی از وقایع در تاریخ پر فراز و نشیب این کشور عزیز،بسی مایه ی رنج و آزردگی خاطر است اما به ناچار باید بگوییم چطور آنانی که در نوشاندن جام زهر به امام عزیز، ذره ای تعلل نکردند و آنانی که با موضع گیری منافقانه شان در فتنه ی شیطانی 88 پشت پا به تمامی آرمانهای انقلاب زدند، اکنون از وفاداری به نظام و بیت امام سخن می گویند.

نکته سوم - چطور می شود خود را مدیون به امام بدانیم وقتی نظراتمان در تضاد و تقابل مستقیم با امام است؟

مگر غیر از این است که در شرایط کنونی قبل از انتخابات ، حمایت از امام،همان حمایت از شورای نگهبان است که از ارکان مستحکم این نظام و مورد تایید امام بوده است؟

آیا اگر صلاحیت مهره مورد تایید ما احراز نشد، باید با حمله به وفادارترین خادمان نظام ، در فضای جامعه لجن پراکنی کنیم؟

مگر همین امامی که از آن دم می زنید نفرمود" من تکرار می کنم مجلس بالاترین مقام است در این مملکت. مجلس اگر رای داد و شورای نگهبان هم آن رای را پذیرفت ، هیچ کس حق ندارد یک کلمه راجع به این بگوید. من نمی گویم رای خودش را نگوید؛ بگوید؛ رای خودش را بگوید؛ اما اگربخواهد فساد کند، به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا و این مجلس کذا، این فساد است ، و مفسد است یک همچو آدمی ، تحت تعقیب مفسد فی الارض باید قرار بگیرد".

مگر می شود به امام و بیت ایشان وفادار بود و فساد کرد؟

هر چند نکته ها زیادند لیکن از آنجایی که نمی شود کسانی را که خود را به خواب زده اند بیدار کرد،لذا به همین نکته  پایانی بسنده می کنیم که شورای نگهبان، جوابگوی نیاز ناکثین نیست، تحت تاثیر مارقین و پله صعود قاسطین نیز نیست و دوای درد این افراد، مرور روزانه جمله ها و وصیت های امام راحل(ره) و راهنمایی های جانشین صالحشان است.

و جاماندگان از قافله ی انقلاب بدانند که اگر خود را سریعتر به قافله نرسانند ، یا زیر دست و پای مردم وفاداری که حماسه های 22 بهمن و 9 دی را می آفرینند له می شوند و یا خود را در خیمه ی راهزن ها می یابند.

ارکان این نظام هم بدانند تا زمانی که بر اساس قانون و بر خط امام حرکت می کنند ، حمایت مردم بصیر این کشور را نیز به همراه خواهند داشت پس باید با قدرت و روحیه ی انقلابی همیشگی به پیش بروند و به طعنه و استهزاء عده ای مغرض گوش ندهند.

چنانچه امام عظیم الشان نیز فرمود:

...شما باید ناظر بر قوانین مجلس باشید، و باید بدانید که به هیچ وجه ملاحظه نکنید. باید قوانین را بررسی نمایید که صددرصد اسلامی باشد. به هیچ وجه گوش به حرف عده‌ای که می خواهند یک دسته کوچک مردم ما خوششان بیاید و به اصطلاح مترقی هستند، ندهید، قاطعانه با اینگونه افکار مبارزه کنید. و خدا را در نظر بگیرید".

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات