لرستان خبر منتشر کرد

خانم اعظم محمدی جوابیه ای به لرستان خبر در مورد یادداشت "مدارک علمی دروغین در تبلیغات انتخابات لرستان" صادر کرد.

به گزارش لرستان خبر، پایگاه خبری تحلیلی "لرستان خبر" چهارشنبه 7 بهمن ماه جاری یادداشتی تحت عنوان " مدارک علمی دروغین در تبلیغات انتخابات لرستان" بر روی خروجی خود منتشر کرد که با واکنش خانم اعظم محمدی مواجه شد و جوابیه ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

 

درپی درج خبری باعنوان ̎مدارک علمی دروغین درتبلیغات لرستان̎ که درسایت خبری لرستان انتشاریافته بودذکرچندمطلب جهت تنویرافکارعمومی وملت شریف لرستان وبرملاساختن نیات افرادی خاص که به قصدتخریب اقدام به نگارش ودرج اینگونه مطالب آنهم درسایتهای معتبرخبری که بایدجانب اعتدال وانصاف رادردرج اینگونه مطالب رعایت نمایندتاخدایی نکرده حق کسی  ضایع نگرددحائزاهمیت است.

متاسفانه افرادی خاص بانیاتی ازقبل طراحی شده اقدام به نگارش چنین مطالبی درجهت تخریب چهره سایر رقبا به جای تبلیغ کارآمدی و بیان دیدگاهها وتوان مندی های کاندیداهای خود دراینگونه سایتها می نمایندکه درج اینگونه مطالب تخریبی دراینگونه سایتهاکه داعیه بیطرفی وانصاف رادارندخودجای بسی سوال است که چگونه به افرادی که نیات آنان معلوم ومبرهن است و سعی دارندتاباگل آلودنمودن آب ماهی به نفع کاندیدخودصیدنماینداجازه نشراین گونه مطالب داده می شود؟

آیادرذهن جزاین نکته متبادرمی شودکه افرادی خاص ومنسوب به کاندیداهایی خاص تریبون اینگونه سایتهارادردست گرفته وهرآنچه بخواهندبه نفع خودوکاندیدای خودوبه ضرر سایرکاندیداهانشرمی دهند؟ وبه کسی هم پاسخگونیستندکه قطعابایدپاسخگوباشندوازمحضرمردم شریف لرستان عذرخواهی کنند.زیراتخریب چهره هرکاندیدا در این گونه سایتهاکه خودرامعتبرمی نامندبه اعتباراینگونه سایتهاصدمه ای جبران ناپذیرخواهدزد.

خط مشی و تفکر حامیان خانم اعظم محمدی نیا و خود شخص ایشان مبتنی براحترام به سایرکاندیداها و حامیان آنان بوده و هرگونه تخریب و زیر سوال بردن سایر رقبا ازسوی ایشان وحامیان ایشان کاری بس زشت و ناپسندبوده و اگر احیانا از طرف برخی خودسرانه و ناخواسته این عمل به شکل ناچیزهم حتی صورت گرفته به شکلی قاطعانه باآن برخوردشده است.

علی ایحال متاسفانه این عمل نابخردانه درجهت تخریب چهره ایشان ازسوی برخی افرادکه منتسب به بعضی کاندیداها و با نیاتی از قبل طراحی شده هستند بارها و بارها صورت گرفته و از طرف ستادخانم محمدی نیا بارها جواب خودراگرفته اند اما متاسفانه اینان کسانی هستندکه خود را به خواب زده و قصد بیدار شدن هم ندارند.

درجواب متنی که دراین سایت خبری انتشاریافته بایدگفت اولاهیچگاه ایشان مدعی داشتن 180 مقاله نبوده و بجای کلمهisi کلمه ASL درپوستردرج شده یک اشتباه چاپی رخ داده است .

تعداد مقالات و عناوین مقالات که در این پوستر ذکر شده بعد از چاپ به استحضار ایشان   وسایر اعضا ستاد رسیدکه با افرادی که خودسرانه اقدام به چاپ و نشر پوسترمذکورکرده بودند شدیدا برخوردگردید.

اما این نکته که ایشان دارای مقالات متعدد در  زمینه های مختلف سیاسی واقتصادی و فرهنگی است قابل ذکراست که در وقت مقتضی عناوین آن منتشرخواهدشد.

ایشان دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه اصفهان بوده و ضمن قبولی درمقطع دکتری جهت شرکت در انتخابات مجلس از ادامه تحصیل در مقطع دکتری انصراف داده اند.

دوما ایشان از مشاورانی که اکثرا از قشرتحصیل کرده و دانشگاهی و اساتید مبرز دانشگاه هستند بهره برده و انتساب این جمله که ̎چگونه می شود کسی برای معتبرترین مرجع سنجش پژوهش های علمی چندین مقاله فرستاده و تاییدیه آن ها را اخذ کرده باشد اما نام صحیح آن مؤسسه را نداند؟!

حال آن که هر دانشجویی در بدو تحصیل با نام این مرکز آشنا می گردد̎چیزی جزتوهین و زیر سوال بردن  این قشر فرهیخته و اساتید دانشگاه نمی تواند باشد.

صرف یک اشتباه چاپی آیا می توان این همه تهمت و افترا راکه بانیاتی خاص درمتن مذکور درج شده را به ایشان نسبت داد؟

جملاتی مانند ̎دروغگویی و طرح ادعاهای نادرست مرکب تیزپای قدرت طلبان برای نیل به اهداف دنیا طلبانه̎؟حال اینکه باتوجه به شخصیتی که خانم محمدی نیا دارند و ارادتی که ایشان به بانوی دوعالم فاطمه زهرا(س) دارند و صداقتی که درگفتار ایشان هست و بارها خود را خادم و نوکرمردم شریف لرستان خوانده اندآیامنسوب کردن چنین ادعاهایی ازسوی نگارنده مرضی رضای خداوندتعالی است؟

 این اشتباه چاپی وحتی رزومه ای که ازایشان در سایتها وفضای مجازی منتشرشده بود دارای ایراداتی بودکه ازسوی ستاد خانم محمدی نیا و خودایشان نی زبه آن اذعان شده است و رزومه مذکور از سایتها جمع آوری و تا تکمیل نهایی آن منتشر نخواهد شد.

زیرا ایشان به این گفتارکه نجات در صداقت است پایبندبوده و به خاطر این دنیای گذرا عقبی خود را نخواهد فروخت.

اماباهمه این اوصاف کسانی همچنان دست بردارنبوده و در پی آنند تا با غبار آلودنمودن فضاضعفهای کاندید خودرا بپوشانند و نیات خود را که منکوب نمودن سایر رقباست عملی نمایند و با ایجاد تهمت و افترا ایشان را از ادامه راه که همان خدمت به مردم وکسب رضای خداوند و مردم است ناامید نمایند اما نمی دانندکه چاه کن همیشه درته چاه است.

آیانگارنده این متن درپیشگاه خداوند متعال که می فرماید:یاایهاالذین امنوااجتنبواکثیرامن الظن ان بعض الظن اثم...چه خواهدگفت و چرا آخرت خود را برای دنیای دیگران می سوزاند؟ چراازخداوندی که شما را از پندارهای بد و سوء ظن نسبت به دیگران برحذرداشته پروانمی کنید؟

به درگاه خداوندی که میفرماید: و هوالذی یقبل التوبه عن عباده ...درخواست عفو نمایید زیرا تهمتی بد ناروا به ایشان نسبت داده اید و از عاقبت کار خود باید بترسید.

ذکر این نکته هم در پایان حائز اهمیت است که بقول شهید مرتضی مطهری زمانی که قطار در ایستگاه متوقف است کسی باآن کاری ندارد اما به محض حرکت قطار سنگ پرانی ها به سمت قطار شروع میشود و بایدگفت که اینگونه سنگ پرانی ها نه تنها خانم محمدی نیا را از ادامه راه به همانند همان قطار منصرف نخواهدکرد بلکه ایشان را درجهت نیل به هدف والای خودکه خدمت به مردم محروم وشریف این خطه  است مصمم تر نموده و هتاکان در نزدمردم باشعور و فهمیده این خطه و خداوند متعال رسوا خواهند شد.والعاقبه للمتقین.

باتوجه به بیانیه سرکار خانم محمدی که خود یادداشت لرستان خبر را تائید کرده است به اطلاع مردم شریف و تمامی کاندیدای عزیر می رسانیم که پایگاه خبری تحلیلی "لرستان خبر" یک پایگاه مردمی بوده و به هیچ وجه وابسته به اشخاص و احزاب سیاسی نبوده و در انتخابات نیز از هیچ شخصی حمایت نخواهد کرد.

باتوجه به اینکه لرستان خبر وظیفه خود را رصد جریانات سیاسی می داند و ناظر بر عملکرد سیاسیون مقالاتی را بدون جانب گرایی منتشر می کند کاندیدای محترم انتخابات باید در قبال عملکرد خود جوابگو باشند و زمانیکه اشتباهی از آن ها و یا اطرافیانشان رخ می دهد قبل از واکنش محافل عمومی و مردم اشتباه خود را تصحیح کنند و یا جوابیه منتشر کنند و از باب «اتقوا من مواضع التهم»وظیفشان تکذیب است تا باعث انحراف افکار عمومی نشود که متاسفانه در جریان اخیر تاخیر از سوی خانم محمدی رخ داد و سبب شد صدای اعتراض مردم بلند شود و در واقع کوتاهی از جانب وی و ستادش بود؛ کما اینکه امروز بعد از جوابیه خانم محمدی، لرستان خبر سریع آن را منتشر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی لرستان خبر، پیگیری مشکلات و مطالبات مردم استان لرستان، معرفی ظرفیت های استان لرستان،  دفاع از آرمان های انقلاب و تبیین گفتمان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) و مبارزه با فساد، رانت و بی عدالتی را بدون هیچ ملاحظه ای رسالت کار خود در استان قرار داده است.

در انتخابات 7 اسفند 94 نیز پایگاه لرستان خبر در راستای تبیین شاخصه های کاندیدا اصلح گام بر می دارد و در تلاش است با گزارش، یادداشت و گفت و گو با کاندیدا و صاحب نظران مردم را در انتخاب کاندیدا اصلح یاری کند هر چند شاید برخی نتوانند تحمل کنند و دنبال برچسپ زدن و تخریب این پایگاه مردمی باشند.

 

***لینک یادداشت لرستان خبر

مدارک علمی دروغین در تبلیغات انتخابات لرستان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سوسن

    سلام جالب بود. برای اولین بار است که می بینیم یک سایت مطلبی علیه خود به حق یا ناحق را منتشر می کند.
    ایشالا همیشه ایجور باشید و این رویه حسنه رو دنبال کنید.

    یک سوال از خانم محمدی دارم و ان اینکه مگر شما بر کارهای تبلیغاتی که به سوابق شما ارتباط دارد نظارت نمی کنید؟ و چرا بعد از یک هفته و اینقدر دیر جواب دادید؟

  • حسین بیرانوند

    به نظر من هم سایت مطلبش کمی تند بوده و هم ستاد خانم محمدی مقصر هستند که واقعا اشتباه به این بزرگی را رصد نکردند و جو شدیدی علیه وی ایجاد شد
    لرستان خبر هم کارش ر ا درست انجام داده که حواسش به همه امور است
    امیدوارم در ادامه کارتون توسط احزاب و اشخاص خریداری نشید و همیشه حق جو و عدالت خواه باشید

  • ناشناس

    اگه وابسته نیست چرا فقط در یک راستا مینویسه
    چرا از بقیه و افتضاحاتشون چیزی نمیگه
    درسته راست میگی رسالت خاصی دارید اونم تخریب این خانم واسه جایگاه دادن به کاندید مورد نظر

  • ناشناس

    شما هم در این متن 4 غلط داری آقا
    خوبه مردم هم از این غلطهای املائی شما براتون بیانیه بزنن
    آقایی که کارت فقط تایپه تو هم اشتباه نوشتی حالا خوبه بعد از اینکه من کامنت گذاشتم نری درستشون کنی

  • وحید

    خانم محمدی نیا اگر راست میگویید از شخصی که این تبلیغ را به نام شما انجام داده شکایت بکنید تا مردم نیز بیاناتتان را باور کنند . . .

  • ناشناس

    لرستان خبر نوشتید مدم بجای مردم شاید مودم اینترنت مد نظرتون بوده خیلی بعید از یه خبر گزاری که کار هر روزش تایپه

  • ناشناس

    اگر جوابیه سرکار خانم محمدی نیا رو با تامل بخونید درخواهید یافت که ایشون صراحتاً به یادداشت انتقادی لرستان خبر، مهر تایید زدن
    ایشون در این جوابیه به وضوح اشتباه رو پذیرفتن و تصریح کردن که با اطرافیان به شدت برخورد کردن
    اما در مورد ۱۸۰ مقاله من خودم کارت ایشون رو دیدم که این ادعا رو داشتن
    اگر لرستان خبر این یادداشت بجا رو نمی نوشت این دروغ پردازی ها ادامه پیدا میکرد
    حالا دیگه کاندیداها بیشتر مواظب گفته ها و نوشته هاشون خواهند بود
    دم همه بچه های تیز و زرنگ شهرمون گرم

  • حسین حاتمی

    واقعا اگر روی پوستر به جای isi از aslاستفاده شده نمیشه گفت یک اشتباه چاپیه چون هر نماینده ای پوستر و کارتش چاپ بشه هم خودش میخونش هم اطرافیانش...

  • ناشناس

    در این جوابیه تناقضات فراوانی به چشم میخورد
    متأسفانه در ستاد ایشون یک نفر پیدا نشده یک جوابیه درست و حسابی بنویسه

  • ناشناس

    اولاقبل ازدرج این خبرکه شمابه آن اشاره فرمودین ایرادات رفع شده بودورزومه ایشان جمع آوری وتارفع ایرادات منتشرنخواهدشد.دوما:درنوشته مذکورمهرتاییدی برآن ازطرف ستادخانم محمدی زده نشده بلکه بسیارقبل ترازاین ایرادات گفته شده سوما:آنهایی که جواب خودرامی بایست بگیرندگرفتندودرصورت ادامه جوابهای محکم تری خواهندگرفت چراکه اخلاق مداری سرلوحه کارخانم محمدی نیاوهمراهانشان است ومقابله به مثلی درکارنیست زیرامردم خود دارای شعور سیاسی بالاهستندوخودبهترین داورند

  • ناشناس

    میشه بفرماییدچه تناقضاتی؟برخی مثل اینکه دوست دارندکه بهشون دروغ گفته بشه وازراستگویی نفرت دارند.جوابیه ایشون کاملاصادقانه نوشته شده.اگه دوست داریددروغ بشنویدوببینیدبریدسراغ همونایی که سنگشون روبه سینه میزنید.

  • ناشناس

    چرا غلط املایی هاتو درست کردی نگارنده

  • محمد

    خانم محمدی نیا
    لطفا شخص خاطی رو معرفی کنید تا مردم یقین پیدا کنند شما راست می گویی ....

  • رشنو

    دست مریزاد ب بروبچه های لرستان خبر....اگه رو ۱۸۰مقاله ی isiزوم نمیکردن...کی میخاست ازستاد سرکارخانوم بیاد اصلاحات انجام بده..از اون گذشته مقاله ی isiمگه کشکه.ک یکی بیاد دم از ۱۸۰تا بزنه بعد بگه اشتباه تایپی بوده...isiاینقده برندش سنگینه ک کسی ب این راحتی ها نمیتونه اشتباه درجش کنه

  • شادی

    باسلام به شما و همه آقایان لرستان خبر.این که می گویند آن کاندیدا ... سیاسی است کاملا درست است. من اطلاع کافی دارم هم با چپ ها سر و سری دارد هم با راستها یعنی اصولگراها. ایشان میخواهد به هر شکلی شده با هر ترفندی و با دراز کردن دست به سوی همهجناح ها خود را به مجلس برساند و نماینده شود. به همه چیزها و افراد و دعا و قرآن و قسم متوسل می شود که نماینده شود دیگر برایش اصلا مهم نیست چه می شود.باید جلوی این افکار را گرفت مردم خودشان میدانند ایشان از احساسات پاک پاکشان در حال سوء استفاده است. ایشان اصلا در دوره دکتری ثبت نام نکرده است خودش می گوید به من بگویید دکتر. عده ای هم آدم که حتی یک نفرشان تحصیلات در مقطع دکتری ندارند مرتب در جلسات به هم می گویند دکتر و مهندس یرای اینکه مردم را به خطا و غلط بیندازند. حتی یک نفر از اساتید دانشگاه هم ایشان را همراهی نمی کند. قسم به همه مقدسات عالم حتی یک سطر برنامه ندارد و می گوید من برنامه دارم اگر دارد به مردم نشان دهد.

  • ناشناس

    راستی اگر بی طرف هستید چرا بلند گوی چند نفر بنام اصولگرايان خرم آباد شده اید؟ تازه اگر مى خواهید بی طرفی را رعایت نکنید چرا از یک گروه از اصولگرايان حمایت مى کنید اینها نمایندگی 10 درصد از اصولگرايان را هم عهده دار نستند. برادران بزرگوار مواظب باشید در آب مسموم چند عنصر فرصت طلب نغلتید که انشا الله حتماً متوجه خواهید شد. آن که یک دو چرخه هم نداشت والله که نداشت ولی در دوران نمایندگی زندگی اش هزاران پله فرق کرد و زیر پای فرزندانش ماشین چند صد ملیونی است و سرمایه گذاری اش به خلیج فارس و امارات و دوبی رسیده بخدا نمی تواند اصولگرا باشد و به درد انقلاب و مستضعفان برسد. مراقب باشید که وابستگان این افراد در پایگاه خبری و جمع شما حضور نیابند یا اگر آمده باشند طردشان کنید که نفوذی اولین خصلتش این است که خود را هم جنس محیط هدف نشان بدهد

  • ناشناس

    بسمه تعالی
    درپی درج خبری مبنی بر̎خانم چندجنسه سیاسی دررقابتهای انتخاباتی̎ که درسایت به اصطلاح خبری سفیرافلاک انتشاریافت ستادخانم محمدی نیاکه مخاطب اصلی این نوشته است برخودلازم دیدکه جهت تنویرافکارعمومی مردم شریف استان لرستان مطالبی رادرجواب این سایت وناشران ونگارندگان اینگونه مطالب که چندوقتی است تمام تمرکزوهمت خودرابرهجمه به این بانوی گرامی معطوف کرده اندبه اطلاع برساند.

    سایتی که رسالت خودرابه دلایلی نامعلوم به فراموشی سپرده وازیادبرده بایدبدانداین عمل ازذهن مردم شریف لرستان پاک نخواهدشد واین درحالی ایست که بایدجانب بیطرفی وانصاف رادرهمه مواردرعایت نماید.

    باتوجه به جوابیه ای که توسط رییس ستادخانم محمدی نیاتنظیم شده بودسایت مذکوربه جای پاسخ به اینکه منظورشان کدام کاندیدای بانوبوده ومربوط به کدام موقعیت جغرافیایی است به هوچی گری پرداخته وبازهم به بیراهه رفته است.

    نوشته این سایت واین نگارنده به اصطلاح سیاسی اظهرمن الشمس است که مخاطبش چه کسی است.

    متاسفانه این سایت مطالبی راکه توسط افرادی وابسته وبانیاتی خاص نگاشته میشودانتشارمی دهد وتریبون خودرادراختیاراین افرادمغرض قرارداده وبه آنهااجازه داده که هرچه دل تنگشان میخواهدبدون ذکردلیلی متقن بیان دارند.

    این افراددرزمان خودودرجای خودجواب خودرابه شکلی محکم دریافت خواهندنمود.این افرادوابسته ازچندهفته قبل واز طرق مختلف اقدام به تخریب چهره ایشان به انحاء مختلف نموده ومتاسفانه این اواخرهم دست به دامن ازاین دست سایتهای خبری شده اند.

    این افرادبی دانش سیاسی ومغرض اصطلاحاتی رابه خوردمردم نجیب لرستان می دهندکه نه تنها درکشورعزیزمان بلکه درهیچ جای دنیامرسوم نیست ودرهیچ عطاری یافت نمی شوندوجالب اینجاست که این کلمه خودساخته رابه پازل هم تشبیه می کنند!

    وبه تفسیرکلمه مستقل نیزمی پردازند.آیانسبت دادن چنین القاب خودساخته ای که زاییده ذهن یک فرد است به فردی مومنه جزبرخلاف گفته خداوندی است که درکتابش فرموده است ....ولاتلمزوانفسکم ولاتنابزوابالالقاب ....؟آیاازنسبت دادن چنین القابی درمحضرخداوندپروانمی کنید؟

    ازاین قلم به دستان بی دانش بایدپرسیدکه چندجنسه سیاسی به چه معناست واین کلمه راازکجایافته اند؟ اینان حتی ازدرک کلمه ای مانند̎مستقل ̎که دربین سیاسیون مرسوم است و ازالفبای سیاست است عاجزندوآن رابه کلمه استقلال مربوط می دانند.

    درجواب فقط به این نکته بسنده میشودکه تفکرمستقل تفکری سیال است و به لفظ کوچه وبازاری نویسنده این مطلب به معنی بیدی که به هر بادی و به هرجهتی می‌وزد و یک جنس سیاسی مشخص نداردنیست وکسی که مستقل است به گفته نگارنده مطلب به هیچ عنوان مبرا(یعنی برائت جستن)ازچپ وراست وطیف اعتدال نیست واین نکته بایدگفته شودکه سوادسیاسی سوای درک سیاسی است وربطی به میزان وسطح تحصیلات ندارد(برای نمونه به سطح تحصیلات کابینه وزرای انگلستان که بانام استعمارگرپیرشناخته میشودمراجعه شود.).

    این افراد کوته قد فکری که اوج هنرشان جز دیدن چند متر ورای میزشان نیست و دارای تفکراتی جزیره ای هستند و نمیدانند و یا عادت نکرده اند که بخواهند که بدانند که در دنیای پرتلاطم امروزی وباوجودموجهای عظیم اطلاعاتی که هرروزایجادمی شوندبه کاربردن چنین اصطلاحاتی گنگ وبی معنی چیزی جزآبروریزی برای آنان وغرق نمودن خودوهمراهانشان درپی نخواهدداشت.

    کسانی که دارای تفکرات استراتژیک، سیستماتیک و منطقی هستند میدانند که در دنیای فرار امروزی مطالعه رفتار کنشگران در یک بعد خاص همانند رانندگی درست در مسیری غلط است که شما را از اصل موضوع دور میکند.

    حال چه شده است که ماشین تخریب شعبان بی مخها با سراسیمه گی و دست پاچگی از هر دری فعلی برمی گزینند و پازل معیوب تخریب را ناشیانه در پی هر هدفی دوان دوان میچرخاند که شاید بادی بوزد وبختی یاریگر شود و به هدفی بنشیند، شعبانهای محترم را چه شده است که از حول حلیمهای صبح مجلس شورای اسلامی در دیگهای سیاه خود ساخته ای افتاده و برای هیچ هیاهوی پوچی را راه انداخته و طبل بد صدای ایراد خود را در کوی و برزنهای بی تماشاچی به صدا در اورده اند.

    خانم محمدی نیا انسانی فرا جناحی است ،ایشان فردی متفکر چند بعدی با تم مدیریتی فرا تحلیلی و استراتژیک است که ورای همه معادلات قد کوتوله های فکری در تمام صفحات طیفهای فکری مختلف پسندیده مینمایند و مورد اقبال همگان است و این مقوله ای جدید و عجیبا" غریبایی نیست که چنین سوزاننده باشد .

    متفکرین خطی نگر آنقدر آشفته اند که همه معادلات تعاملی رایج و مرسوم دنیا را از یاد برده اند،خانم محمدی نیاهمانطوری که از ابتدا فرموده اند شخصیتی است چند بعدی با سطوح تفکرات استراتژیک و منطقی که تمام طیفهای درون نظام و تمام احاد و اقشار مردم خواهان حضور ایشان در لیست انتخاباتیشان هستند و همانطوری که گفته اند متعلق به همه مردم شریف و غیرتمند لرستان است و در قالب جریان خاصی نمیگنجد، و از اینکه همه عزیزان و همشهریان اصولگرا و اعتادلیون و اصلاح طلب خواهان قرار گرفتن ایشان در لیست انتخاباتیشان است و خواهان ملاقات ایشان در همه سطوح سازمانی هستند

    بسی مایه مباهات و خوشحالی است، همانطوری که مقام عظمای ولایت فرمودند راه اصولگرایی از مسیر اصلاح طلبی میگذرد(نقل به مظنون). خانم محمدی نیا از تمام ظرفیتهای عزیزان اصولگرا ،اصلاح طلب و اعتادلیون درون نظام که ایشان را مورد لطف و تفقد خود قرار داده اند در راستای سربلندی قوم لر و لرستان عزیز با تمام قوا و توان استفاده خواهد کرد و برای این مهم از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

    درپی این جمله که ̎حتی بدون توجه به نوع مجالس زنانه یا مردانه، حتی در مراسمات ختم نیز با حضور در صف مردان و شانه به شانه آنها به صاحب عزاها تسلیت می گوید و برایش هم مهم نیست که مراسم ختم متعلق به چه کسی است؟̎بایدگفت که شرکت مادران وخواهران ودختران ماباتوجه به بافت عشیره ای ونوع سنن مادرهمه مراسمات ختم امری عادی است وچگونه است اکنون حضوربانویی دریک مراسم ختم اینچنین درنظرنگارنده عجیب وغریب مینماید.

    آیاهدف نگارنده ازذکراین مطلب جزسوءاستفاده ازفاکتورغیرت مردمان این دیارومخدوش کردن چهره این بانوی گرامی است؟مادران مادردوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش مردان وبرادران خودچه درپشت جبهه وچه درنبردرویاروبادشمنان حضوری فعال داشته اند.

    بهتراست نگارنده محترم در فرمایشات امام راحل(ره)ورهبرانقلاب دررابطه باحضورفعال بانوان چه درزمان جنگ وچه درعرصه سیاسیت تحقیق وتفحصی داشته باشند.هرچندتمام این نگاره ها باعلم ودانسته وبانیتی ازپیش ساخته نوشته شده است.والعاقبه للمتقین.

  • بیرانوند

    یه نکته مهم عرض کنم بعضی تون انتخابات لقب استاد به خودشون دادن من جمله خانم...در جامعه دانشگاهی پس از گرفتن دکترا به فرد درجه استادیاری سپس پس از 4سال درصورت داشتن امتیاز لازم درجه دانشیاری و در4 سال بعد درصورت داشتن امتیاز لازم استاد تمامی اعطا میشود و به او استاد می گویند.

  • شهروند

    کی میگه اطرافیان خانم محمدی نیا تحصیلکرده نیستند!!!!!!!آقا یا خانمی که این مطلبو گذاشتی لطفا ناآگاهانه و زود قضاوت نکنید،من که خودم فوق لیسانس الکترونیک دانشگاه خواجه نصیر تهران و جز استعدادهای درخشان هستم حامی ایشونم و خیلی های دیگر که حتی دوتا دکتری دارند ایشون رو حمایت میکنند

  • عبداله

    باسلام به دوستان ای کاش ما هم معیارمان در همه امور صداقت بود نه اینکه به خاطر منافع شخصی به هر دروغی متوسل شویم عادت کرده ایم در ایام انتخابات هرکاندیدی را یک منجی تلقی کنیم همه انسانیم با ویژگیهای انسانی وخطاکار اعتدال را در هر کار باید رعایت کرد وباز ای کاش هر آنچه درمورد نامزدها میگفتیم واقعیت داشت بی سند نباید چیزی را قبول کرد به قول حضرت فردوسی: بیا تا چه داری بیار از خرد اگر ادعایی داریم که فرد شایسته ای هستیم برنامه ارائه دهیم نسبت به این خانم هم ایشان یک انسان معمولی است با حسنها و ضعفهایی همه چیز را سیاه و سفید نبینیم ممکن است یک معلم خوبی باشد ولی این دلیل نمیشه که یک نماینده خوبی هم باشه مجلس جای سیاسیون است جای زیرکهاست جای کسانی است که بتوانند اعاده حق کنند 37 ساله آزمایش و خطا میکنیم و هنوز عبرت نگرفته ایم شمارا به خدا بدون شناخت رای ندهید و خلاف جریان آب شنا نکنید کسی رو انتخاب کنید که هنوز وارد مجلس نشده پشیمان نشویم.

  • امین

    این سایت متاسفانه داره اریک نماینده اسبق که همه خوب میدونن دفاع میکنه وهمه مردم دیگه فهمیدند کارآون آقا واطرافیانش توهین تخریب تهدید تتمیع به هر نحوی از مرام این آقا وباندش.ولی خود ایشون واطرافیانش سراپا ضعف وعیب هستند.باید بعنوان کسیکه یک دوره مردم بهش اعتماد کردند پاسخگو سوالات مردم باشه.اولا باید بگه بچه ایشون ازکجاآورده آورده ماشین چند صد میلیون سوار میشه.از واگذاری شرکت یخچال ال سازی واستخدامهای فله ای وبی ضابطه وتنها بارابطه برا مردم توضیح بده.از اموال وبه قول خودش که مصاحبه اونهم وجود ودزدوره اول تبلیغاتش گفته که یک میلیارد وچندین هزینه تبلیغات کرده ازکجاآورده ا مده آخه آون دور که رفت مجلس یه بحثی بود که میگفت هرکی بیشتر پول خرج کرده باشه میره مجلس آون اقل هم آومد وگفت بله بنده فلان مبلغ خرج کردم.چرا در زمان جنگ وحکم فتوای جهاد ولی فقیه زمانش که واجب بوده تاپشت جبهه هم نرفته.و...

    • شهروند

      دوستان اینجا صفحه موسوم به خانم محمدی نیاِس فکر نکنم کار درستی باشه که تو این صفحه هم ما کاندیداهای دیگه رو مورد حمله و تخریب قرار بدیم.باید خدا رو هم در نظر گرفت.ان شا الله هر کاندیدی که به نفع شهرمونه رای بیاره...من طرفدار یه نفرم شما یه نفر دیگه و هر کدوممون نظر خاص خودشو داره.رای بدیم ولی عندلله تخریب نکنیم که حق الناسه...

  • جمال قادر

    بسمه تعالی.
    در میدان سیاست صادقانه عمل کنید
    این سلوک سیاسى امیرالمؤمنین است. وقتى نگاه میکنیم، مى‌‌‌‌‌بینیم که این سلوک سیاسى عیناً با رفتار معنوى آن بزرگوار، همخوان و قابل تطبیق است. و امیرالمؤمنین در همه جا، همان على بن ابى‌‌‌‌‌طالبِ برجسته‌‌‌‌‌ى ممتازى است که دنیا نظیر او را ندیده است.پایه‌ى همه‌ى خیرات در جامعه، تقواست. تقواى فردى؛ یعنى هر کس بین خود و خدا سعى کند از جاده‌ى صلاح و حق تخطى نکند و پا را کج نگذارد. تقواى سیاسى؛ یعنى هر کس که در کار سیاست است، سعى کند با مسائل سیاسى صادقانه و دردمندانه و از روى دلسوزى برخورد کند. سیاست به معناى پشت هم اندازى و فریب و دروغ گفتن به افکار عمومى مردم، مطلوب اسلام نیست.
    تقواى سیاسى، یعنى انسان در میدان سیاست، صادقانه عمل کند.

  • بیرانوند

    ممنون ازسایت تون ....این بارهمه باهم برای اولین باردرغرب کشوربه اعظم محمدی نیاشیرزن لرستان رای میدهیم

  • ناشناس

    بدخواهان فرقی نمیکند چه کسی مقابلشان قرار دارد درودبر بانوی بزرگ لرستان

  • چگنی

    درود بر بانوی امید

  • میرزایی غلام

    درود بر شیر زن شجاع ونترس لرستانی

نظرات