عضو ائتلاف اصولگرایان استان لرستان:

عضو ائتلاف اصولگرایان استان لرستان گفت: لیست نهایی ائتلاف اصول‌گرایان استان لرستان اواسط هفته آینده اعلام می‌شود.

ابراهیم بارانی بیرانوند در گفت‌وگو با لرستان خبر، در رابطه با اعلام لیست نهایی ائتلاف اصول‌گرایان استان لرستان، اظهار داشت: اواسط هفته آینده لیست ائتلاف اصول‌گرایان استان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به انجام نظرسنجی‌هایی در مورد کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مختلف استان لرستان افزود: در شهرستان‌های استان نیز کارهای خوبی در حال انجام است که طی روزهای آتی لیست ائتلاف اصول‌گرایان در استان لرستان جمع‌بندی می‌شود.

بنابراین گزارش، اعلام لیست ائتلاف اصول گرایان در استان لرستان قرار بود قبل از 18 بهمن اعلام شود که به هفته بعد موکول شد.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    این جناب بارانی که تا دیروز زیر قبای هاشمی و دانشگاهش نفس مى کشید چند نفر از اصولگرايان قبولش دارند که بنام اصولگرايان افاضه مى کنند؟

  • احمدی پور

    باسلام واحترام دوستان عزیز افرادی که عضو ائتلاف اصول گرایان هستند همشون دروغ میگن واز مهره های سوخته اعلام حمایت میکنند ،که این دوره رای نمیارن اگه راست میگن 5نفر از این ائتلاف روخواهش کنن برن کنار درغیر اینصورت امسال شکست میخوریم به امید موفقیت اصول گرایان درانتخابات مجلس دهم.

  • فاطمه

    با سلام وخسته نباشید خدمت همه اصولگرایانی که در جهت ائتلاف وهمبستگی هر چه بیشتر در انتخابات پیش رو خدمت میکنند موفق وموید باشید.

  • نا شناس

    لطفا کسانی رو به عنوان اصول گرا معرفی کنید که در عمل اصول گرا باشند نه در حد شعار باید دید که فرد در مقام عمل چه کرده است هر کس سوابقی دارد از طریق سوابق عملی اش او را به جا معه معرفی کنید اگر کسی را با این سوابق نمی شناسید بگذارید مردم ولایت مدار خود بهتر انتخاب می کنند

نظرات