مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان:

مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان گفت: تغییر در تعداد کاندیدای انتخابات لرستان رخ داد و افزایش تعداد کاندیدای بروجرد و دورود-ازنا و کاهش کاندیدای کوهدشت را شاهد بودیم

به گزارش لرستان خبر، ناهید پرویزپور عصر جمعه افزود :دو جابه جایی حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی از استان تهران به لرستان انجام شده است که یک مورد به حوزه انتخابیه بروجرد و یک مورد نیز به حوزه انتخابیه دورود و ازنا صورت گرفت .
وی اظهار کرد : همچنین یک مورد جابه جایی حوزه انتخابیه داوطلب مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم آباد به حوزه انتخابیه تهران انجام شد.
وی بیان کرد : یک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کوهدشت به خرم آباد جابه جا شد .
پرویز پور گفت : از مجموع 296 داوطلب در این استان 172 نفر تایید صلاحیت مراحل سه گانه را اخذ کردند و در جابه جایی حوزه انتخابیه تعداد این افراد به 173 نفر رسید .
همچنین مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان افزود : سه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان تایید صلاحیت شدند .
وی اظهار کرد :آیت الله سید محمد نقی شاهرخی خرم آبادی، آیت الله احمد مبلغی و آیت الله هاشم نیازی خرم آبادی کاندیداهایی هستند که برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری لرستان تایید صلاحیت شده اند.
وی ادامه داد: برای این دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان 17 نفر اعلام آمادگی کرده بودند که در روند تایید صلاحیت توسط هیات نظارت شورای نگهبان این سه نفر تاییدیه دریافت کردند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند 94 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
استان لرستان دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.منبع ایرنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات