فرماندار خرم آباد خبر داد:

فرماندار خرم آباد از معرفی پنج کاندیدای متخلف حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی به دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم آباد حبیب الله خجسته پور در این رابطه اظهار داشت: گزارش پنج نفر از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بیشترین تخلف را انجام داده اند به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی گفت: پس از بررسی و رصد مستندات گزارش پنج نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بیشترین تخلف را انجام داده اند تکمیل در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرماندار خرم آباد گفت: استفاده از بلندگو، راه اندازی کاروان، شعار انتخاباتی، استفاده از پلاکارد و بنر از جمله موارد تخلف پنج کاندیدای حضور در مجلس قانون گزار به شمار می رود.

menar

خجسته پور تاکید کرد: با استناد به قانون انتخابات، تبلیغات مجلس شورای اسلامی با رعایت قوانین از تاریخ ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا ۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

راه‌اندازی «کارناوال‌های رنگی» کاندیداهای انتخابات مجلس در خرم‌آباد+ عکس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • صمدیان

    با سلام کاش قانون شکنان را معرفی می کردید.وآنان که دارند رای میخرند را هم به مقام قضا معرفی میکردند.

  • اعتدالگرا

    گروهی که همفکر شما نیستند فرهنگی فرماندار به دستگاه قضا معرفی کنید!!

  • مجید

    باسلام
    واقعا"جای تاسف داره که خانم کاندیدا درراهپیمایی روز 22بهمن علاوه براینکه قانون شکنی میکند و کارناول تبلیغات انتخاباتی راه میندازد و هوادارانش باپارچه آبی بر روی دستانشان شعارمیدادندخودش نیزبجای اینکه بین خانمهای هوادارش حرکت کند باکمال وقاحت دروسط حلقه مردان که قطعا"بسیاری ازآنها نامحرم بودند حرکت میکرد و درطی این چندروز نیز با اسپری مشکی در ودیوارشهر را از نامش پرکرده و البته زشت کرده اند و این درحالبست که هنوز آثار دیوارنویسی های هوادارانش در دوره قبل پاک نشده !!
    براستی آیا ایشان میتواند برفرض مثال که رای بیاورد نماینده خوبی و توانمندو موفقی برای اشهرخرم آباد باشند

    • به مجید

      احسنت به این غیرت دینی
      کسی که با دهن کجی به اسلام و نظام دنبال رای باشد
      معلوم نیست بعدا چکار کند

  • حسین

    خسته نباشی جناب فرماندار،،،،تازه از ۲۲ بهمن متوجه شدی کاندیداها دارن تخلف می کنن؟؟؟؟ پس احسنت به مردم که بازهم از مسئولین جلوترن،ما از شام دادن های ۲۰۰۰ نفری هم خیلی وقته که مطلع هستیم و از یکدست کردن نیروهای ا به نفع یک کاندید خاص(توسط شخص ....) هم با خبریم ،بگم؟؟؟؟

  • صادق

    سلام ای مردم فهیم شهر خرم آباد این همه سال داریم بدبختی میکشیم باز هم حزب گرایی بازهم طایفه گرایی پس کی میخاهین به فکر آبادانی شهرمان باشیم ..شورای محترم نگهبان چرا محافظان دین قران فرزندان اصلی انقلاب همرزم شهدا جانباز فداکار اسلام کسی که معاون وزیر دفاع بوده رو. رد صلاحیت میکنین شما خار چشم دشمنان اسلام را برچه اصولی رد صلاحیت میکنید...

  • ناشناس

    آقای مجید تمام اطرافیان خانم محمدی در روز راهپیمایی از محارم ایشون بودند از روی غرض سعی در ریختن آبروی یک زن نکنید
    تهمت زدن ارزش حرفهای شما رو کم میکنه
    شما هم دوست عزیزی که از غیرت مردونه دم میزنی اگر غیرت به تهمت باشه ما نمیخوایم غیرت یعنی ایشون عین خواهر ماست و بردن آبروی خواهرمان بی غیرتیه

  • امیرمیر

    از رنگ پوستر فیروزه ای و صورتی معلومه مال ف و م هستن واقعا متاسفم برا چنین نماینده هایی ک به قوانین رو زیر پا میگذارن و و شعور مردم رو زیر پا میگذارن

  • ناشناس

    اینها که خود قانون شکن هستند! اگر پاشون به مجلس بازبشه چکونه می خواهند ناظر برحسن اجرای قانون توسط دولت باشند! چگونه قانونگذاری خواهند شد! اینها از قانون چه میدانند؟
    دستگاه قضا باید با این قانون شکنان قاطعانه وبه طور جد برخورد کند . جریمه مالی کارساز نیست باید جریمه رای شوند .هرکدام کسر 5هزار رای .اگر آوردند!!!

  • رومشگان

    باتوجه به حساسیت انتخابات اینهاعادی شده براشهرستان ماباتشکرازنظرات همه لطف کنیداسم کسی نیاریدلاسپاس

  • بهاروند

    آفرین بر دکتر بهروز دریکوند که با هیچ نمادی در راهپیمایی نیامد بود و فقط لبیک به رهبر انقلاب و شهدا و عزت اسلام در سر لوحه وراد ایشان بود و با حضور ۸۰۰۰هزار نفری در این راهپیمایی به امام و ملت و رهبری و شهدا و جانبازان عهد مجدد بست ، زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،زنده و پیروز باد دکتر بهروز دریکوند ،

  • ب

    لطفا جواب بنویسید که ؟آیا آقای خانی پور کاندیدای مجلس درحوزه شهرستان پلدختر ومعمولان تایید نهایی شدند؟

  • علی

    سلام جو درست نکنید. ای کاش ب جای توجه حاشیه ها ب اصل موضوع توجه کنیم ک چ کسانی انتخاب کنیم.

نظرات