مصاحبه تفصیلی لرستان خبر با قدرت الله ایمانی؛

قدرت الله ایمانی: من در زمان نمایندگی در دور هفتم طایفه گرایی نکردم و شما نمی توانید یک نفر را از طایفه من بیاورید که من مدیرکل کرده باشم و برای هم طایفه ها حتی طایفه خودم به صورت یکسان کار کردم و من نماینده همه مردم بودم

پایگاه خبری لرستان خبر بنا بر وظیفه ذاتی و تجربیات ادوار گذشته سلسله مصاحبه هایی صریح، شفاف و چالشی را با کاندیداهای مطرح انتخابات ترتیب داده و در این گفتگوهای صریح سعی شده  در عین معرفی کاندیداهای انتخابات سطح آگاهی، قدرت بیان و جهت گیری های سیاسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایشان را در قالب طرح سوالات مختلف برای مخاطبان تبیین نماییم.

در زیر مصاحبه لرستان خبر با قدرت الله ایمانی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم آباد و چگنی می خوانید

موضوعاتی که قدرت الله ایمانی در مورد آن صحبت کرد:

-مهم ترین دلایل محرومیت استان

راهکارهای رفع مشکلات لرستان

-عملکرد استاندار لرستان

-میزان اموال و دارایی ها

-آیا به زد و بند های سیاسی وارد می شوید

-شعار انتخاباتی و هزینه تبلیغات

-عملکرد نمایندگان سابق سیاسی

-هاشمی رفسنجانی، احمدی نژاد، روحانی و ...


قدرت الله ایمانی متولد سال 1335 از شهر خرم آباد است که در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم خرم آباد به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

قدرت الله ایمانی در این دوره هم کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی خرم آباد وچگنی است که در زیر مصاحبه تفصیلی ابشان با لرستان خبر را می خوانید:

 

تحصیلات شما چه میزان است؟

بنده دکترای حقوق بین الملل دارم.

از چه طایفه ای هستید؟

از طایفه کلی باجولوند و تیره سگوند هستم.

چه حزبی هستید؟

اگر ریشه ای حساب کنید بنده اصولگرای محض محض محض بودم ولی بنا برفرمایش رهبری که باید اصولگرای اصلاح طلب بود با حفظ مواضع و اعتقادات خود علاوه بر اصول گرایی باید اصلاح گر هم باشیم و برای توسعه باید هر دو قطب باشند و هیچ کدام به تنهایی کافی نیست، نه اصلاح طلبی به معنای این که ما گوشه چشمی به غرب و به آمریکا و استکبار و اسراییل داشته باشیم، و من معتقدم که اصول گرایی و اصلاح طلبی باید چون دو ریل در خط ولایت مطلقه فقیه حرکت کنند که ولایت فقیه بالاتر از قانون اساسی است و به نظرم آقایانی که در این احزاب فعالیت می کنند باید با هم در خط ولایت حرکت کنند.

چند فرزند دارید؟

دو فرزند  دارم که یکی دانشجوی دارو سازی است و دیگری هم دندان پزشکی می خواند.

پدر و مادرتان چه کاره بودند؟

پدرم کشاورز و مادرم خانه دار بوده است.

شغلتان چیست؟

بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستم.

حقوقتان چه قدر است؟

حقوقم ماهیانه دو میلیون و خرده ای است.

ماشینتان چیست؟

بنده ماشین ندارم.

چند خانه دارید؟

خانه ندارم و فعلا مستاجر هستم و فرم جیمم هنوز  سبز است و اگر نگاه کنید از افرادی هستم که باعث خانه دار شدن یا زمین دار شدن صدها نفر شدم ولی برای خودم هیچ سوءاستفاده ای نکردم و حتی استفاده ای هم نکردم.

اهل کتاب خوانده هستید؟

نه زیاد اهل کتاب نیستم.

آخرین کتابی که خواندید؟

کتاب هایی در مورد بصیرت و تهاجم فرهنگی از فرمایشات مقام معظم رهبری خواندم و کتبی هم از شهید بهشتی و شهید مطهری را قبلا می خواندم ولی اکنون زیاد فرصت ندارم چون تبعات مجلس دوره هفتم هنوز هم هست و مردم هم انتظاراتی دارند و کارم پیگیری مشکلات مردم است.

دور هفتم چقدر رای آوردید؟

حدود 72 هزار رای در دور دوم آوردم که این بیشترین رای را تا آن موقع در کل لرستان بود.

از عملکرد نمایندگی خود در دوره هفتم راضی هستید؟

بله چون تلاش های وسیعی داشتم و در آن دروه بنده به عنوان نماینده نمونه کل کشور انتخاب شدم. در پایان رسیدگی به بودجه و پایان آن مجلس هیئت رئیسه برای اولین بار تصمیم گرفتند نمایندگان نمونه را اعلام کنند بنده و آقای نیکفر از استان فارس به جهت تلاش و پیگیری بودجه و حضور در مجلس بدون غیبت و حتی بدون مرخصی و تاخیر یعنی با انضباط نمونه انتخاب شدیم.

پس چرا در دور هشتم رای نیاوردید؟

دوره هشتم چون من دنبال کار مردم و گرفتن بودجه بودم تا نزدیک انتخابات سرگرم بودم و وقتی آمدم نتوانستم تبلیغات درستی انجام دهم.

دور هشتم چقدر رای آوردید؟

حدود یازده هزار رای آوردم.

به نظرتان این  تعداد رای دلیل بر نارضایتی مردم از عملکردتان نبود؟

خیر، شاید عملکرد برخی افراد یا مسئولین و گروه هایی که کاندید آنها رای نیاورده بود و مخالفت آنها و تخریب های آنها باعث به وجود آمدن چنین فضایی شد، در حالی که من کسی بودم که با گواهی روابط عمومی مجلس شورای اسلامی بیشترین ارباب رجوع را در بین تمام نمایندگان کشور داشتم، و حدود 100 هزار نامه را جواب دادم، یعنی این یک موفقیت بسیار  بالایی بود که نماینده خرم آباد نمونه باشد و در کارایی و انضباط و پیگیری طرح و لوایح هم نمونه شود، ولی چون وقت لازم برای تبلیغ این کار را نداشتم، ضمن این که مخالفان هم تخریب کردند و ذهن مردم را خراب کردند، و این را هم باید توجه داشته باشیم که در انتخابات در خرم آباد بیشتر طایفه گرایی است و شایسته سالاری مفهومی ندارد.

قدرت الله ایمانی

 

مهمترین دستاورد دوره نمایندگی شما چیست؟

موارد زیادی است، من نطق هایی که در مجلس داشتم و جایگاه لرستان و خرم آباد را که تشریح می کردم مجلس را به وجد می آوردم و من وقتی از پشت تریبون می رفتم نمایندگان دور من حلقه می زدند و روبوسی و احترام می کردند و آقای حداد عادل اعلام می کرد من نمی دانم ایمانی این سخنان حماسی را که می گوید چگونه مجلس را به وجد می آورد، من مجلس را ساکت می کردم و وقتی من سخن می گفتم نمایندگان حتی تکان هم نمی خوردند و سراپا گوش بودند و من هم مطالبم را درست و منطقی می گفتم و این بارها و بارها اتفاق افتاد و من مشکلاتی چون بیکاری، عدم توسعه کشاورزی، دامپروری، نبود صنعت و ... را من مطرح می کردم.

در خصوص اشتغال من اقدامات ویژه ای به تنهایی انجام دادم که هیچ کس هم در آنها دخیل نبود چون کارهایی هست که برخی نمایندگان می گویند ما هم نامه ای نوشتیم  و تلاشی کردیم ولی برخی کارها مختص خود بنده بوده از جمله گرفتن ردیف بودجه برای آزادسازی عرصه قلعه فلک الافلاک که من بیش از سه سال تنها دنبال این قضیه بودم که اطراف قلعه را آزاد کنم، و با توسعه گردشگری اشتغال زایی کنم، و شهر را از این وضعیت بیرون بیاورم و این مکان تبدیل به مرکز تفریحی و توریستی جهانی شود چون این بنا ثبت جهانی هم شده است.

پیگیری این قضیه از اولین اقداماتی بود که من در هر سال انجام می دادم ولی متاسفانه به رای اکثریت نمی رسید و این به رای اکثریت نرسیدن سه سال اتفاق افتاد، با توجه به این که من حتی عکس قلعه را جلوی تریبون هم قرار می دادم که این عکس اکنون موجود است که متاسفانه با برخی شیطنت ها، که حتی از طرف خودی ها هم کارشکنی شد و من در این سه سال نتوانستم این مصوبه رابگیرم اما خداوند یاری کرد در سال چهارم یعنی در 28/11/1386 با پیشنهاد بنده، ردیف بودجه با اولویت قلعه فلک الافلاک و شهر قدیمی طوس و هگمتانه همدان را توانستم بگیرم با توجه به این که من قریب صد نماینده را همراه خود داشتم، که من نه تنها دنباله رو دیگران نبودم بلکه جمعی را با خود هماهنگ کرده بودم که این جمع  هم فکر بودند و هر زمان می خواستیم به طرحی رای بدهیم  و به نفع انقلاب نظام و اسلام بود رای می دادیم و هر رایی به نفع نبود بایکوت می کردیم.

این ردیف بودجه را توانستیم بگیریم و همان سال مبلغ 324 میلیارد و 800 میلیون ریال بود و در این ردیف دولت موظف شد هر ساله این مبلغ را بپردازد و این تا امروز که سال 94 است این مبلغ دارد واریز می شود و این فقط کار خود من بود و من یاد ندارم پس از اتقلاب احدی از نمایندگان دیناری را برای خرم آباد به این صورت گرفته باشد.

با توجه به این که من از ابتدای انقلاب من از بنیان گذاران سپاه و دستگاه های امنیتی در استان بودم و بعد از شهیدان رحیمی بنده مسئول اجرایی حزب جمهوری اسلامی به دبیر کلی شهید بهشتی بودم و بعد از شهید بهشتی و باهنر که مقام معظم رهبری دبیر کل بود من هم مسئول اجرایی بودم، و این ارتباطات را داشتم، با توجه به این من اقداماتی انجام دادم که مشکلات شهر را حل کنم.

 من دنبال این بودم که دو اتوبان به صورت ضربدری از شمشیر آباد به طرف سبزه میدان و از 17 شهریور به طرف پل حاجی و حافظ ایجاد کنیم آن هم با پول ملی و خارج از بودجه استان و شهرستان تا شهر را از این وضعیت خارج کنیم. که دوره ما تمام شد و موفق نشدیمو اکنون این کار همین جوری مانده است.

از کارهای دیگر کارخانه سیمان خرم آباد هست که من اقداماتی چون گرفتن زمین را انجام دادم و مبلغ به زارعین پرداخت شد چون قبل از آن مردم منطقه اعتراض کرده بودند و حتی نیروی انتظامی مداخله کرد و مردم قبول نمی کردند و قبل از این که دولت احمدی نژاد برای سفر استانی اینجا بیاید بنده با مدیر عامل شب قبل رفتم و با مردم صحبت کردیم و قرار داد منعقد شد که پول زارعان داده شود تا فردا کلنگ زنی انجام شود.

 وقتی با استاندار به سمت فرودگاه می رفتیم گفت کارخانه سیمان چه شد و گفتم من حلش کردم که تعجب کرد و دکتر جهرمی کلنگ زنی کرد و مدیر عامل تجهیزات هم خرید که با مخالفت استاندار وقت آقای صابری این دستگاه ها تا سه چهار سال در بندر ماند و برخی نمایندگان خرم آباد و استان سنگ اندازی کردند و حتی روستاییان را هم تحریک کردند با بهانه های واهی که اینجا چون نیروگاه گازی زده می شود ایجاد خدشه می کند و برای روستاییان گرد و خاک ایجاد می کند و ما گفتیم این کارخانه سیمان از آخرین تکنولوژی روز و فیلترها استفاده می کند و هیچ آلودگی ندارد و در کنار تپه و کوهی است که از 300 الی 500 سال مواد اولیه موجود است و در کل کشور من سراغ دارم که نیروگاه گازی را برای ترزیق گاز در داخل همان کارخانه می زنند ولی آقایان چون خیلی سنگ اندازی کردند جلوی آن را گرفتند و به دادگاه و دیوان عدالت رفت و این طرح پیروز شد و تا آن زمان که ما بودیم 25 درصد پیشرفت داشت و اگر می گذاشتند هزاران نفر از جوانان به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می شدند ولی چون این به نام من بود تصمیم گرفته بودند چیزی به نام من در آنجا ثبت نشود.

دانشگاه پیام نور هم کار اختصاصی من بود چون ما در استان لرستان دانشگاهپیام نور نداشتیم و در همان سال اول 1386 حدود 12 هزار نفر دانشجوی بومی را جذب کرد که این خدمت بزرگی بود.

موارد زیاد دیگری هم دارم به عنوان مثال دهکده المپیک که قرار بود در خرم آباد و در کمالوند کلنگ آن به زمین زده شد که مجموعه ای از ورزشها را در خود جای می داد و بودجه زیادی هم برای آن گرفته شد و کارهایی انجام شد و بعد از دوره ما به بهانه ورود خارجیان به خرم آباد و منافات آن با فرهنگ لر این پروژه را تعطیل کردند که این طرح هم اشتغال زایی و سود آور زیادی برای لرستان داشت و اگر اشتباه بود چرا کلنگ زنی شد و این همه بودجه خرج شد.

من فرمانداری چگنی را به تنهایی انجام دادم و از بخشداری به فرمانداری ارتقا دادم و بخش شاهیوند را به مرکزیت چم پل ایجاد کردم در حالی که خود این شهرستان حد نصاب لازم جمعیتی را هم نداشت و حالا هم شاید به این حد نصاب نرسیده باشد و با تعاملی که با مسئولین داشتم این شهرستان را ایجاد کردم که اگر انشاء الله جمعیت آنها به حدی رسید می توانند حتی برای خود نماینده مستقلی در مجلس داشته باشند و این آرزوی مردم چگنی بود که چگنی که بین خرم آباد و پلدختر و کوهدشت دست گردان می شد الان استقلال پیدا کرده است.

دهها نمونه دیگر از اقدامات من وجود دارد هم چون سد زیبا محمد که فرصت برای بیان آنها نیست.

 

نظر شما در مورد دفاع از سوریه و لبنان و فعالیت های فرامرزی ایران چیست؟

 اولا انقلاب ما ایدئولوژیکی است و انقلاب ما اسلامی است و نمی گوییم انقلاب اسلامی ایران بلکه می گوییم انقلاب اسلامی، چون هیچ مرزی را نمی شناسد، و ایده و قانون اساسی ما و امام خمینی(ره) این بوده که ما باید از اسلام دفاع کنیم و از مظلومان و مستضعفان در هر جایی دفاع کنیم و در هر جا هم که ظلمی واقع شود چه مسلمان باشد و چه غیر مسلمان، ما تبری می جوییم و مخالف هستیم.

اما وقتی این قضیه در اطراف ما رخ میدهد که ما سوریه و لبنان را خط مقدم خود می دانیم، این دفاع نه تنها دفاع از مسلمانان و مظلومان و دفاع از حریمین شریفین هست است بلکه این دفاع از خودمان هم هست.

باید این را بدانیم که آنها با ایران ما کار دارند و سر ستیز با ما دارند و اگر این دفاع را نکنیم دنبال رویارویی مستقیم با ما هستند.

بزرگترین معضل فرهنگی استان چیست؟

مسائل معنوی و حجاب و عفاف که برخی جاها شل گرفته شده و چندان به آن عمل نمی شود و این مختص عده ای محدود است که برخلاف اخلاق اسلامی عمل می کنند و مشکلاتی را به وجود می آورند که در شان و جایگاه فرهنگ قوم لر و فرهنگ اسلامی نیست .

به نظر شمادر مورد سبک زندگی اسلامی که مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی بر  اجرای آن داشتند چه مواردی بر سر راه تحقق آن قرار دارد؟

متاسفانه مشکل اجرا نشدن این موارد در برخی از مسئولان است و اگر عملا به این فرمایشات عمل شود برخی ها چون خودشان اشکالاتی دارند و کم اعتقاد هستند مانع می شوند و گرنه سبک زندگی که حضرت آقا می فرمایند باید در تمامی شئونات زندگی باشد و هم انسان خودش باید عمل کند و هم خانواده و به فرموده امام خمینی(ره) اگر خانواده ها اصلاح شود نیازی به این دادگاه ها نیست و اگر خانواده بچه را خوب تربیت کنند زندگی هم سبک اسلامی خود را می گیرد و این با ظواهر نیست و باید به محتویات زندگی توجه شود و زندگی اشرافی و زرق و برق ها و ماشینهای آنچنانی و خانه های لوکس چند طبقه برای خود، خانواده و فرزندان این با سبک زندگی اسلامی نمی خواند ولی برخی از رانت خواری و زیاده خواهی ها استفاده می کنند و دوست ندارند این مسئله اجرا شود .

حتی در معماری شهرها باید این قضیه اجرا شود مثلا در همین مسکن مهر کجای آن سبک اسلامی است و این جعبه کبریت ها چیست، شهرها باید براساس معماری اسلامی باشد و از فرهنگ غرب جدا باشد و متولیان امر باید خود اول عمل کنند نه این که تنها با زبان بگوید.

حتی در مهمانی ها و عروسی ها و جشن ها آیا این سبک زندگی است وبرخی خرج های آن چنانی می کنند  و در کنار آنها افراد بیکار و مجرد به مبلغی اندک برای ازدواج نیاز دارند پس چه کسی مقصر است متولیان امر.

مثلا در مورد مدیریت جهادی که حضرت آقا می فرمایند باید مدیران به این امر توجه و اعتقاد داشته باشند در حالی که خیلی از مدیران یا اعتقاد ندارند یا در این حد و قواره نیستند و نمی توانند انجام دهند، تا با اجرای آن تحولی در اقتصاد و فرهنگ و ... ایجاد کنند .

نظرتان در مورد رابطه با آمریکا چیست؟

من رابطه با آمریکا را به تبعیت از رهبری می دانم و من به هیچ عنوان خارج از فرمایش ایشان اقدام نمی کنم و اگر زمانی قرار باشد روابطی باشد مگر با امر و نظر ایشان باشد.

مهمترین خطری که انقلاب را تهدید می کند؟

به نظرم فرقه گرایی و حزب بازی و تفرقه مهمترین تهدید انقلاب است و امری که می تواند ما را حفظ کند وحدت و گوش به فرمان ولایت بودن است.

ضمنا بیکاری و مشکلات اشتغال امری است که ناخوشایند است.

نظرتان در مورد آقای هاشمی چیست؟

آقای هاشمی خدمات زیادی قبلا به نظام داشته، ایشان از زندان رفته های رژیم طاغوت است و زمانی که ایشان را ترور کردند امام فرمود هاشمی زنده است تا اسلام زنده است و امام برای ایشان نذر کردند و بعد از حضرت امام کسی بود که یار و یاور حضرت آقا بود و یادم است که شعار ابتدای انقلاب ما این بود: درود بر سه یاور فاطمی هاشمی و دو سید حسینی، و سال های سال این شعار را می دادند و یا در نماز جمعه شعار خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد را می دادند و خدمات ایشان در زمان های مختلف چه در زمان رییس جمهوری یا در زمان جنگ و وقت های دیگر بر کسی پوشیده نیست و یا حضرت امام چند بار به آقای هاشمی در پاسخ ایشان که در مورد رهبری پرسیده بودند فرموده بودند که آقای خامنه ای لیاقت رهبری دارد، و خبرگان وقتی که در مورد جانشینی امام جلسه گذاشتند قبل از ظهر به جایی نرسیدند و بعد از ظهر آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی گفتند که آقای هاشمی افشا کن و آقای هاشمی آن مطلب را گفتند و حضرت آقا انتخاب شدند، البته این انتخاب یک امر خدایی بوده است. خود حضرت آقا هم یکبار فرموده که هیچ کس برای من آقای هاشمی نمی شود.

از زمان کاندیداتوری آقای هاشمی و انتخاب آقای احمدی نژاد در جامعه اختلافاتی بروز کرد و ایشان همچنان رییس مجمع هستند و الان هم در مجلس خبرگان تایید شده است.

در کل هر کسی با رهبری زاویه داشته باشد و حتی اگر این زاویه کم هم باشد ما نمی پذیریم.

 به نظرتان آقای هاشمی به خصوص در موضع گیری های چند سال اخیر  با هاشمی اوایل انقلاب تفاوتی کردند؟

در چند دیداری که خصوصی در زمان مجلس با آقای هاشمی داشتم ایشان می فرمودند هیچکس برای من سید علی خامنه ای نمی شود و هیچ موقع موضع گیری از ایشان بر خلاف رهبری ندیدیم.

ببینید در اول انقلاب به عنوان مثال آیت الله طالقانی موقعی که یکی از فرزندانش دستگیر شد قهر کرد و ده روز در خانه نشست و آقای هاشمی که از ابتدا در انقلاب بوده هر چه به ایشان فحش و اهانت می کنند و هجمه هایی درست و یا نادرست به اعضای خانواده اش وارد می شود یک بار هم علیه نظام و رهبری موضع نگرفته است.

انسان ها تغییر پیدا می کنند ولی ایشان فعلا رییس مجمع است و این که مواضع ایشان چگونه است و مخالف است ما نمی دانیم.

نظرتان در مورد فرزندان آقای هاشمی و این بحث هایی که در مورد مهدی و فائزه وجود دارد چیست ؟

باید رفاقت نزدیک و دوستی با ایشان داشته باشی که بدانی وضعیت چگونه است و همه هم همسان در کارهایشان نیستند و برخی می گویند این ها هیچ مشکلی ندارد و در کارهای خیریه هستند و پولی از دولت نمی گیرند و برخی هم خلاف این را می گویند و عنوان می کنند که این ها مسائل مالی و خلاف های مالی دارند که این را باید از دادگاه پرسید و دادگاه هم که یکی از آنها را زندانی کرده است و قطعا هم دادگاه کسی را بی مورد و بی جهت زندانی نمی کند و سیاسی هم عمل نمی کند.

نظرتان در مورد آقای احمدی نژاد چیست؟

من از ابتدا مخالف ایشان بودم ولی نه برای مسائل شخصی. و از همان ابتدایی که ایشان را دیدم و در روزهای اول و کاندیداتوری دانستم که آن کسی که همه می گویند ولایت مدار و در خط رهبری می باشد نیست البته نه بگویم به من الهام می شود یا هاله نوری دیدم و همان موقع به مردم می گفتم که ایشان زاویه می گیرد و خطراتی را ممکن است ایجاد کند.

این را بدانیم هیچ پدری در مورد فرزندش مانند مقام معظم رهبری که برای احمدی نژاد کرد خوبی نمی کند و آقای احمدی نژاد هم که در آخر ناسپاسی کردند و یازده روز خانه نشینی کرد و تمرد امر کرد در حالی که اگر ولایت به احمدی نژاد می گفت بچه هایت را ذبح کن و از مسئولیت هم کنار برو باید می گفت سمعا و طاعتا و از تو به یک اشاره از من به سر دویدن که این کار ایشان مورد اعتراض علما و مراجع واقع شد ولی این عمل بد انجام گرفت.

در مورد تیم ایشان هم برخی از آنها آدم های متدین و انقلابی بودند ولی برخی از معاونین و وزرای ایشان که مشکلاتی داشتند و چند تا از آنها هم الان در زندان است.

نظرتان در مورد آقای علی لاریجانی چیست؟

ایشان که آیت الله زاده اند و از یک طرف به آیت الله حسن زاده آملی و از طرف دیگر به هاشم آملی وصل هستند، و شخص آقای علی لاریجانی محترم و عزیز هستند ولی در برخی وادی ها نباید وارد شوند ولی ورود می کنند که برای مجموعه نظام ضرر دارد مثلا برخی همراهی کردن با بعضی جاها در برخی مسائل نباشد بهتر است.

واضح تر بگویید؟

من می گوییم نه تمام اصولگراها سالم هستند و باید تمام رفتار و گفتار ما مطابق با اصول گرایی باشد نه هم تمام اصلاح طلب ها خوب هستند و برخی از این دو طیف مسئله دارند و بسیار هم خطرناک هستند،  ولی چیزی که در مورد لاریجانی مشهود است در وادی اصول گرایی دقیق عمل نمی کند و باعث رنجش برخی دوستان اصولگرا شده اند.

مثلا در مورد رد صلاحیت های اخیر گفته می شود که ایشان گفته که شورای نگهبان این افراد را برگرداند و این به چه مجوزی باید باشد و آیا آقای لاریجانی این افراد را می شناسد و خطرات این ها را در آینده پیش بینی می کند و ما باید در بحث شورای نگهبان ورود نکنیم و بگذاریم این هیئت های نظارت خودشان تصمیم هایشان را بگیرند.

نظرتان در مورد آقای روحانی چیست؟

فعلا ایشان که رییس جمهور هستند و دارند اقداماتشان را انجام می دهند ولی انتقاداتی به ایشان وارد است، در مجموع قضاوت در مورد عملکرد ایشان سخت است و در همین مسئله هسته ای هم اگر حمایت ها و راهنمایی های حضرت آقا نبود شاید ایشان به این پایه از موفقیت نمی رسید البته این قضیه تنها ایشان نبود و در دوره قبلی هم بود و ایشان آن را به ثمر رساند ولی افرادی که همراه ایشان هستند و به مسئولیت می رسند غیر از برخی از موارد فرقی با دولت خاتمی نداشته و ندارد. اگر چه ایشان می گویند معتدل هستم ولی عملکرد شبیه به دولت اصلاحات است و با اسم چیزی عوض نمی شود و تفاوتی وجود ندارد.

قدرت الله ایمانی

 

نظرتان در مورد فتنه 88 چیست؟

فتنه در هرجا و هر زمانی محکوم است و آن هم فتنه ای که علیه نظام و انقلاب و رهبری باشد که بدتر است و من هم همیشه این قضیه را محکوم کرده و تبری جسته ام و در هر موردی مانند راهپیمایی بوده در صف اول بوده ام و ما قانون، ولایت و منطق دارم و اگر کسی مشکلی دارد باید از مجاری قانونی عمل کند و فصل الخطاب فرمایشات آقا باشد و این گونه مشکلات از طرف هر کس با هر نام و نشان که باشد محکوم است.

نظرتان در حصر سران فتنه چیست که برخی می گویند این مسئله یک سوء تفاهم بوده است؟

با چه کسی سوءتفاهم بوده است و این نظر شورای امنیت ملی که از مسئولان نظام بوده اند صورت گرفته و این مبنای آن تقویت نظام است  و ممکن است این کار اگر صورت نمی گرفت تبعاتی برای نظام داشته باشد و در این مورد هم باید تابع نظر حضرت آقا باشیم.

چرا کاندیدا شدید؟

از قبل افراد احزاب و دوستان از من تقاضای کاندیدا شدن داشتند و من نه رد کردم و نه گفتم می آیم ولی در دقایق آخر رفتیم و ثبت نام کردیم.

اما انگیزه ام فقط خدمت به نظام و مردم بوده است و کاهش بیکاری و رفع مشکلات مردم انگیزه من است و دنبال پست و مقام و جمع آوری مال و منال هم نیستم.

 

از طایفتون چه انتظاری دارید؟

وقتی عقیده اسلامی و انقلابی داشته باشیم زیاد متکی به طایفه گرایی نیستیم و دنبال شایسته سالاری هستیم و اعتقادم این است که مردم در لرستان باید کاری کنند اگر فردی شایسته و انقلابی و ولایت مدار است و مشکلی ندارد از هر طایفه ای باشد باید آن طایفه حمایت کنند ولی تکلیفی نداریم اگر کسی این پارامترها را ندارد نباید بگویی حتما باید طایفه کمک کند ولی بنده انتظارم این است که برادرشان را یاری کنند ولی مقایسه کنند اگر کسی بهتر از من می شناسند به آن فرد رای بدهند و من در دوره ای که رای دادم فراطایفه ای عمل کردم و خدمات من هم برای تمام طوایف بود و هیچ طایفه ای را بی بهره نگذاشتم.

اگر رای بیاورید مدیر کل ها را شما انتخاب می کنید؟

الان یک دولت دیگر با یک طرز فکر دیگر سر کار هست و نماینده هم باید تعامل و همکاری داشته باشد تا بتوانند افراد بهتر و کارآمدتری جایگزین کند ولی اگر دولت هماهنگ با طرز فکر نماینده باشد که با مشورت می توانند راحت تر عمل کنند.

الان نمی توان گفت آیا من می توانم این کار را انجام دهم یا نه و تغییر هم باید در راستای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کارها باشد و این که کیلویی افراد را در جایی قرار داد چون این افراد به من کمک کردند این نمی شود ولی برای افراد شایسته و توانا باید تلاش کرد.

البته اگر بناست تغییراتی در سطح مدیریت ها برای رفع مشکلات باشد فکر نمی کنم کسی از این کاندیداها باشد که بتواند با تعامل این کار را به سامان برساند اگر همین دولت هم باشد نمی توانند یک مورد هم جابجا کنند.

البته دولت ها هم فرق می کند و مثلا من در دوری که نماینده بودم یک سال و نیم آن در دوران دولت آقای خاتمی بود و بعد از آن هم که به بحث استیضاح وزارای آقای خاتمی مانند آقای حاجی پیش آمد و من هم در بحث استیضاح تا حکم حکومتی رهبری صادر شد کوتاه نیامدم در دولت بعدی با وزرا تعامل داشتیم و وزرا هم احترام می گذاشتند و نیروهایی آوردم که حتی برخی الان کاندیدا هستند و حتی برخی از آنها آن موقع استخدام موقت بودند و رسمی نبودند و در سازمان های بزرگ هم جایشان دادیم و هدف هم این بود که افراد جدیدی هم در مدیریت ها وارد شوند و مشکلات حل شود و الان هم اگر موفق شویم با توجه به این که دولت چقدر تعامل کند باید تغییراتی انجام داد.

تا کنون چه میزان هزینه تبلیغات شما شده است؟

برآوردی داشته ام و پولی و چیزی هم نداریم که خرج کنیم و نه با داریم میهمانی و شام و نهاری بدهیم، نه تبلیغات آن چنانی کنیم، و نه امکاناتی دارم که صرف این کار کنم و به امید و توکل به خدا و استعانت از امام زمان(عج) آمده ام و سعی دارم با شیوه مردمی و اسلامی پیش بروم و رای را بگیرم.

 البته هزینه هایی چون کرایه ستاد و ... است که هزینه هایی دارد ولی من تاکنون حدود 5 میلیون بیشتر خرج نکرده ام.

اگر کسی پول کمک کند می گیرید؟

اگر کسی کمک کند و پولش هم حلال باشد می گیریم ولی این پول به قصد خدمت باشد و در غیر این صورت من وام دار هرکسی نمی شوم ولی بدانید که پول های کلان انتظاراتی هم در پی دارد البته من چنین پول هایی نداشتم و ستاد من به ستاد الله اکبر معروف بود و نه آهنگ و بزن و بکوب داشت که دیگر ستاد ها داشتند ولی وقتی کسی 100 یا 50 هزار تومان کمک می کند چه انتظاری پشت آن است ولی خیلی افراد هستند که خرج های چند صد میلیونی و میلیاردی هم داشته اند که این خود این هزینه های میلیاردی می تواند خیلی از مشکلات ازدواج و ... مردم را حل کند و اگر رقبای من شهر را با پوستر و بنر شلوغ نکنند من سعی دارم کمترین هزینه را انجام دهم ولی اگر دیگران زیاد شلوغ کاری کنند ما هم مجبوریم کمی تبلیغات انجام دهیم.

نظر شما در مورد ورود باندهای قدرت و ثروت به انتخابات چیست؟

این باندها در همه جا هست ولی در استان های مختلف ضعف و شدت دارد و اگر ببینید من از مخالفان استانی شدن انتخابات بودم چه در زمان نماینده بودن چه در زمان های دیگر و دلیل آن هم اولا با اجرا شدن انتخابات استانی چرخه جدید و چرخه نخبگان ایجاد نمی شود و کسانی که قبلا نماینده یا استاندار بودند فقط بالا می آیند و دلیل دیگرم هم هزینه های بالا و ورود باندهای ثروت و قدرت بود و کسی که فکر و اندیشه و برنامه داشت ولی هزینه برای تبلیغات نداشت بالا نمی آمد ولی سرمایه دارها و کارخانه دارها و قاچاقچیان می آمدند و به افرادی کمک های زیادی می کردند و انتظار هم داشتند در آینده برایشان جبران کند و نماینده وام دارشان می شد.

در دوره نمایندگی در مبارزه با رانت و فساد و تبعیض کار مشخصی داشتید؟

من چون در کمیسیون اصل نود بودم در این موارد کارهای زیادی داشتم چون این کمیسیون یک کمیسیون ویژه است و هم بر کار نمایندگان نظارت داشت و هم بر سه قوه نظارت داشت و از زمین خواری و رانت خواری و حیف و میل بیت المال پرونده هایی پیگیری می شد.

قدرت الله ایمانی

شعار انتخاباتی دارید؟

شعار من اشتغال اشتغال اشتغال است و امیدوارم این شعار عملیاتی شود و شعار زیاد بی عمل فایده ندارد که ممکن است رفع مشکل اشتغال در کشاورزی، دامپروری و یا صنعت باشد و الحمدالله زیر ساخت ها هم چون آب و برق و گاز هم ایجاد شده و باید الان در فکر اشتغال باشیم.

مهمترین دلایل محرومیت و مشکل اصلی استان را در چه می بینید؟

یک بار انتخاب کردن نماینده مشکل اصلی محرومیت است و این در جا زدن باعث افت کارها شده و کارهایی که نماینده قبلی دنبال کرده می ماند و نفر بعد دوباره کارهای دیگری را در پیش می گیرد، مردم باید این طلسم را بشکنند و البته نه هر نماینده ای را بفرستند بلکه نماینده صادق و پاک دست و کارآمد را دوباره انتخاب کنند تا طرح ها و برنامه هایش به سرانجام برسد .

دیگر این که بومی گرایی باید انجام شود و از لرستانی ها باید استفاده شود و من در زمان خودم غیر از مدیر کل آموزش و پرورش همه را یک تنه عوض کردم، در حالی که نمایندگان دیگر افرادی دیگر مد نظرشان بودند.

یعنی شما در عزل و نصب ها نقش داشتید؟

بله نقش داشتم.

پس استاندار چه کاره بود؟

من حتی استاندار را هم از هم فکرهای خودم یعنی آقای محسنی ثانی را آوردم و مدیران را از کسانی می آوردم که در کارایی آنها حرفی نبود.

یعنی شما با استاندار هماهنگ می کردید و افراد را با مشورت می آوردید؟

نه همیشه هم هماهنگی نبود و برخی مواقع خودم اقدام می کردم و ایشان می پذیرفت و موردی نداشتیم که ایشان قبول نکنند، چون من اطلاعات کافی در مورد شهر خرم آباد دارم و 25 سال در شورای نگهبان استان بودم و افراد را به صورت بسیار خوب می شناختم.

 

از بین کشاورزی صنعت و گردشگری کدام را برای توسعه استان مهمتر می دانید؟

کشاورزی را مهم تر می دانم چون جامع تر است و آذوقه مردم است در حالی که صنعت در صورتی مثمرثمر است که کشاورزی ما قوی باشد الان در کشورهایی که بحث ریاضت اقتصادی است و مشکل دارند کشاورزی آنها مشکل دارد وگرنه در صنعت و هواپیما و لوازم خانگی مشکلی ندارند و من از این نگرانم که بعد از انقلاب برخی سرمایه داران و کج اندیشان بهترین زمین های کشاورزی را ار بین بردند به ساختمان تبدیل کردند.

راهکار شما برای حل مشکلات این بخش چیست؟

مهار آبها از طریق ایجاد سدها و باید از سیستم های نوین آبیاری استفاده شود و آب هدر نرود و کشاورزی را از سمت سنتی به سمت کشاورزی نوین پیش ببریم.

عملکرد استاندار لرستان را چطور می بینید؟

من زیاد پیگیری نکردم ولی مردم زیاد راضی نیستند و انتقاداتی دارند و حال ممکن است که برخی خواص نظر دیگری داشته باشند در حالی که برخی از کسانی که دنبال کردند و ایشان را آوردند الان ممکن است انتقاد داشته باشند و بگویند اشتباه شده است.

من زیاد ارزیابی از کار ایشان نداشتم.

اگر به مجلس بروید به کدام کمیسیون می روید؟

بنده قبلا در کمیسیون اصل نود بودم و هر کسی را به این کمیسیون راه نمی دهند و باید کسی باشد که محرم اسرار باشد ولی ممکن است به کمیسیون امنیت ملی بروم.

به کدام فراکسیون می روید؟

دفعه قبلی فراکسیون اصول گرایان بودم و از شورای مرکزی بودم و الان هم که فراکسیون مستقل نداریم و به نظرم اعتدال یا اصلاح طلبان یکی هستند.

اگر نماینده شوید چند وقت یکبار گزارش عملکرد در رسانه ها می دهد؟

دفعه قبل من همیشه حاضر بودم ولی برخی دوستان کم لطف بودند و به سمت من نمی آمدند.

دوره قبل برای طایفتون چه کاری کردید؟

من طایفه گرایی نکردم و شما نمی توانید یک نفر را از طایفه من بیاورید که من مدیرکل کرده باشم و برای هم طایفه ها حتی طایفه خودم به صورت یکسان کار کردم و من نماینده همه مردم بودم.

حاضرید لیست اموالتان را اعلام کنید؟

بنده چیز خاصی ندارم و ممکن است اگر لیست اموالم را بدهم چیزی هم به من بدهند.

ممنون از وقتی که به ما اختصاص دادید

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بیرانوند

    پس برادر ایمانی همه باهم جهت پیشرفت لرستان آقای ملکشاهی رادرا انتخاب خواهیم کرد

    • ناشناس

      انتخاب اصلح = دکتر مهرداد ویسکرمی. انشاءالله

  • به لرستان خبر

    متنی که نوشتید غلط املایی دارد
    در ثانی فرزند آقای ایمانی دکترای داروسازی را تمام کردند و الان مشغول به کار هستند
    لطفا اصلاح کنید

    • ناشناس

      تقصیر خبرنگار چیه؟! شاید خود آقای ایمانی گفتن ایشون هم نوشتن! اصلا نکنه فراموشی گرفته و نمیدونه بچه هاش کی ان و چکار میکنن !؟! اصلا شاید بچه هاش بیشتر از دوتا باشن ک ایشون فقط دوتاشو یادشه!
      الله اعلم

    • به ناشناس

      سر و ته حرفای ایشون رو زدن آقا یا خانوم نسبتا محترم
      ایمانی شناخته شده است و بسیار پاک
      این تهمتایی که زدی مال خونواده خودتونه که معلوم نیست کی به کیه
      وگرنه این وصله ها به ایمانی نمیچسبه

  • معلم

    یه خبرنگار باسواد استخدام کنید این همه غلط املایی شرم آوره

  • بهروز امیدی راد

    حاج قدرت زلزله محبوب هر چی دله

    • ناشناس

      بله زلزله برای زیر و رو کردن لرستان!!! هنوز آثار آورار دور قبلش پابرجاست.

    • به ناشناس

      انگار ایمانی رو با آقای خواب اشتباه گرفتی اخوی
      برو خدا روزیتو جایی دیگه بده

    • ناشناس

      آقای بهروز امیدی درود بر شرافتت
      که تو این وادی مرد و مردانه حرف حق رو میزنی

  • پیمان

    ایمانی برو و هیچوقت برنگرد
    چون شما هیچ کاری نکردید

  • ناشناس

    به نظرم نقش ایشون شبیه نقش ولایتی در انتخابات ریاست جمهوریه و ظاهرا مهره ی هاشمیه و اومده رای اصولگراها رو بشکنه
    حیف اون رایی که دور قبلی بهش دادم
    کسی که هنوز هاشمی رو نشناخته و دور اول هم ضد احمدی نژاد بوده خیلی بصیرتش پایینه

    • ناشناس

      اصل اصولگرای واقعی ایمانی و بس
      اونایی که دنبال زد و بند هستن و کارخانه و پاساژ زدن واسه خودشون فقط اسم اصولگرایی رو یدک میکشن
      اتفاقا حاج قدرت آخر بصیرته که از اول میدونست احمدی نژاد چه ذاتی داره
      فعلا که هاشمی رییس مجمع و منتخب مقام معظم رهبری ولی احمدی نژاد واسه همیشه تموم شده

  • علی

    ایمانی حتی رنگ پادگان قدس بدرآباد را هم در کل دوران جنگ ندید یک روز جبهه نرفت تا چه رسد که از بنیانگذاران سپاه و دستگاههاي امنیتی باشد و الاماشاالله از دروغهایی که بافته
    من تا کنون خیال مى کردم ایشان آدم راستگویی هستند ولي متاسفانه خیلی دروغ بافته است

    • ناشناس

      ایمانی واسه خدا کار کرده جبهه و جنگ رو فقط خدا میدونه و بس
      دنبال امتیاز نبوده که بیاد علنی همه جا بگه
      مشخص که شما از اول انقلاب خرم آباد نبودی
      وگرنه سینه سوختگان انقلاب میدونن ایمانی چه خدماتی انجام داده

  • حمید

    من از صداقت و پاکدستی ایمانی شک ندارم ایشان از ان دسته از ادم ها نیست که برای رای جمع کردن هرکسی را دور ور خودش جمع کند هنوز نطق تاریخی ایشان را در زمانی که احمدی نزاد رای اورده بود از حمایت از هاشمی رفسنجانی فراموش نکردهام ایشان واقعا اصول گرای اصلاح طلبند.

  • علی

    هنوز دوره هفتم یادمونه
    ای کاش میذاشتی به قول شما همون قاتل(سردار نظری) جاتون میرفت مجلس الان وضعیت شهرمون یه جور دیگه بود...

    • ناشناس

      دوره هشتم که اتاق فکر سردار نظری ، آقای خواب به مجلس رفت چه کرد؟
      تخت خواب مجلس خوب راحت بود؟

    • علی

      اتفاقاً همون اتاق فکر یکی از عوامل شکست سردار نظری بود(خیانت ب سردار)...
      برو از کسایی که یادشون بپرس...

  • علی

    اتفاقاً من جز اولین پاسداران در اولین روز های انقلاب بودم تا پایان جنگ و بعد جنگ آقای ایمانی یک روز سپاه هم نبود تا چه رسد به جبهه و جنگ به همین خاطر برایم روشن شد که دروغ افاضه فرموده اند حالا بفرماید این کار بهتر از جهاد ایمانی که براى خدا بوده کاست؟

    • ناشناس

      از کسی که به تو آمار غلط داده است سوال کن مرحوم محسنی که بود؟
      حاج قدرت جز اولین انقلابیون و اعضای اصلی حزب جمهوری بود
      با کمک مرحوم محسنی و مرحوم نیازی سپاه را تشکیل دادند

  • محمد

    بایدازنامزدهایی که هاشمی رونمی شناسندوفقط تعریف می کنند سوال های ساده ترپرسیدمثلا کلمه ی بصیرت چندنقطه دارد

    • ناشناس

      احمدی نژادیسم دیگر تمام شده است
      مشایی و انحرافی هم همین طور
      آنها کجا هستند؟
      اعلام برائت کن از آنها آقای محمد

  • محمد

    .یادمه ایشون یه فیلمی ازخودش به عنوان عملکرد پخش کرده بود که توی جلسه بابی احترامی تمام به استاندارتوهین کردوبعدجلسه روترک کرد وحتی نایستادجواب روبشنوه.واقعا اگه این فیلم رودیگران ببینند.

    • ناشناس

      صابری کسی بود که بودجه لرستان را پس فرستاد و در اخبار 20:30 نشان دادند
      کسی بود که اجازه تکمیل کارخانه سیمان را نداد چون حق الحساب میخواست
      ایمانی حامی حق است و از کسی نمیترسد
      برای حقوق از دست رفته مردم با صابری معامله نکرد و از حق دفاع کرد

  • محمد

    ایمانی:من حتی استاندار را هم از هم فکرهای خودم یعنی آقای محسنی ثانی را آوردم و مدیران را از کسانی می آوردم که در کارایی آنها حرفی نبود.دیگر این که بومی گرایی باید انجام شود و از لرستانی ها باید استفاده شود و من در زمان خودم مدیر کل آموزش و پرورش را یک تنه عوض کردم، در حالی که نمایندگان دیگر افرادی دیگر مد نظرشان بودند.////////آقای محسنی ثانی که غیربومی بود،استاندار غیربومی روخودتون یک تنه آوردین بعدسربومی بودن رئیس آموزش وپرورش دعوا کردین؟ خوبین شما ؟

  • حمید

    با تمام احترام بخاطر ولایی وپاکدست بودنش:ایشون رئیس آموزش پرورش رو انتخاب کردیا فتح اله حسنوند؟جواب هیچکدام.این بنده خداها هرچه زور زدن بیفایده بود.آخه ملکشاهی راد وماکنعلی کدومشون با این دو هم مسلکه؟ضمنا اگرآقای ایمانی بخاطر سگوند بودن علی ماکنعلی( وتحت فشار بعضی افراد که آوردن اسمشان صحیح نیست وجلسه ای که شبانه درمنزلی درگلدشت شرقی مجبور به پذیرش علی ماکنعلی نمی شد) وحسابی به خاطر قولها وقسمهای نامبرده وعدم پایبندی به اونهامغبون شد،گول نمی خورد؛به احتمال زیاد درمرحله بعد (مجلس هشتم)آقای ملکشاهی رادنماینده نمی شدند.

    • شهروند

      برادر من چرا اسم میاری؟چرا تهمت میزنی؟چرا میخوای افکار سیاسی غلط خودتو به مردم تحمیل کنی؟اصلا شما چه میزان با اقای ماکنعلی اشنایی دارین که این تهمتا رو میزنید؟گناه اقای ماکنعلی این بوده که از برادر و هم طایفه ای خودش حمایت نکرده؟؟؟این گناه نیست این ثواب است که شایسته سالاری شود نه طایفه گرایی.

    • به حمید

      من با حاج قدرت تماس گرفتم
      گفت من به لرستان خبر گفته ام که همه مدیران را عوض کردم به جز آموزش و پرورش
      گفت حتی تلفنی با یکی از برادران خبرنگار صحبت کرده که این قسمت اصلاح شود

    • به شهروند

      مافیای ماکنعلی و آقای خواب را همه میشناسند
      توجیه و فرافکنی امثال شما فایده ای ندارد

    • به حمید

      احسنت

  • احمدی

    چکار کردند با سردار نظری اون دنیا باید جواب پس بده

    • ناشناس

      ایمانی نان کسی را نبریده
      در مجلس هفتم با اعضای کمیسیون صحبت کرد تا همگی به اتفاق مسوولین موافقت کنند و به فرهاد نظری حقوق دهند ، ایمانی سربلند است
      اتاق فکر نظری در دوره هشتم همه را قلع قمع کردن و نان شب خانواده ها را بریدند
      اسم این کار اصولگرایی نیست
      اصولگرایی به اسم و ریش نیست به ریشه و عملکرد است که مردم هنوز دوره بعد را فراموش نکردند و نمیکنند

  • ناشناس

    >برادر ایمانی به ....تاریخ پیوست... لطفاً دیگه اسمشو نیارید.
    اون دنیا جواب خیلی هارو باید بده ازجمله سردار نظری

    • ناشناس

      جوک جالبی بود
      به خوابالو سلام برسون اخوی بگو یه جایی هست راحت میتواند بخوابد کسی هم بیدارش نمیکند از هرکسی بپرسد آدرسش را بلد است

  • احمدی

    آقای ناشناس این آقا که بیدار بود چکار کرد بیچاره طرفدارش که در آرزوی رئیس مدرسه بودن مردن وتیغ این آقا به آقای ملکشاهی نرسید

    • ناشناس

      چشمهاتو باز کن آقای احمدی
      حیف است از الان تو هم خواب باشی
      خدارو شکر آقای خواب تورو از آبدارچی بودن به مدیر مدرسه ارتقا داد

  • بیرانوند

    این همه که جناب ملکشاهی رادرا تخریب می کنندواقعاکه ترسیدن آقا کارتون نداره

    • بیرانوند واقعی

      تخریبچی نان و مال لرستان= ملکشاهی

  • ناشناس

    هیچوقت نامردیهایی که در حق فرهاد نظری شد رو فراموش نخواهیم کرد
    انشاءالله و به حق فاطمه زهرا س خیانتکاران رسوا شوند

    • ناشناس

      آفرین بر تو
      آقای خواب و همدستانش از الان روسیاه هستند
      هم در این دنیا هم در سرای آخرت باعث و بانی آوردن نظری به لرستان و بردن آبرویش به عذاب الهی گرفتار خواهند شد

  • ناشناس

    اقای مثلا محترم خیانت به ارای سالم فرهاد نظری رو همه میدونن کار کیه تا کجا میخواید با این حرفا از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنید؟؟؟؟؟؟
    تکلیفتان با عذاب خدا چیست؟؟؟؟؟
    ایا با توهین به اقای ملکشاهی میتونید خدا رو فریب بدید

    • به ناشناس

      مگر نظری رای هم داشت که خیانت شود؟ سرنوشت نماینده ولی فقیه در سپاه و مدیرکل کمیته امداد چه شد؟ بعد از انتخابات مجلس 7 همگی تبعید شدند و از کار برکنار شدند چون دنبال رای خریدن برای نظری بودند هرکسی را شما طرفداران نماد خواب مجلس بتوانید گول بزنید مردم خرم آباد را نمیتوانید.

  • پیمان

    راستی بیرانوند واقعی یعنی چه؟ مگه بیرانوند هم اصل و بدل دارد؟ههههههههههه

  • محمد

    درجواب اون برادری که به آقای صابری تهمت زدنمیگم که خونه ی سازمانی چه کسی گرفته شدواصلا توی اون جلسه آقای ایمانی ازبرگشت بودجه واینهاصحبت نکرد..یک واقع بین باشید وتهمتا نزنیدآقای صابری هرچی که بودهمه میدونند سالم بود

    • ناشناس

      تورو خدا از سلامت هرکس حرف میزنی اسم صابری و ملکشاهی رو نیار که خنده ام میگیره
      خوشحالم از اینکه اینقدر از حاج قدرت واهمه داری که همش تو این قسمت سایت پلاسی تا تخریب کنی
      تو همونی نیستی که ملکشاهی 50 میلیون بهش داده واسه تخریب بقیه؟

  • بهرامی

    حاج قدرت ایمانی در قلب ما جا داری ای اسوه پاکی و صداقت

  • بیرانوند

    فقط اعظم محمدی نیا

  • همشهری

    حاج قدرت ایمانی همرزم شهیدان وجانبازان است نمونه اش در حزب جمهوری و پشتیبانی از اینجانب و دونفر از دوستان که در اوائل انقلاب چادر کتابفروشی حزب الله را داشتیم و توسط منافقین به اتش کشیده شد ایمانی در مراسم تودیع یکی از همان بچه حزب الهی ها سخنرانی قرایی در سال 85 داشتند و شهادت می دهم هیچ وقت در دوران نمایندگیش کار شخصی برای خودش نخواست بنده در این دور ایشان را از نزدیک ندیدهام ولی باتمام وجود ازش حمایت می کنم چون ادم صادقی است.

    • صادقی

      درود بر شیر پاک مادرت همشهری

  • صفر بیرانوند

    آقای ایمانی نطق های بی نظیرت در مجلس را دیدم تو خیلی مردی با تمام توان در خدمتت هستیم

  • ارزشی

    واقعا باتقوا هستی ایمانی، همین پیراهن مشکی ایام فاطمیه که بر تن کردی و اولین کسی بودی که روضه حضرت زهرا در همایشت گرفتی نشان داد که هنوزم همان ایمانی اول انقلابی و برای جذب رای به ارزشها پشت نمیکنی
    صدای ساز و دهل بقیه ستادها در شهر پیچیده است اما تو به کاندیداها یاد دادی که عزای دخت پیامبر بر مناصب دنیوی می ارزد بقیه هم از تو الگوبرداری کردند و مداحی گرفتند
    اجرت با مادر پهلو شکسته، ان شا الله پیروز میدان هستی ایمانی با تقوا

نظرات