نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: پس از حضور گسترده مردم در انتخابات اکنون باید منتخبان ملت امتحان خود در خدمت خالصانه به مردم پس داده و به وعده‌های خود عمل کنند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: حضور مردم ایران در حماسه هفتم اسفندماه گذشته سیمایی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت به‌گونه‌ای که رسانه‌های غربی به حضور هوشمندانه مردم در انتخابات اعتراف کردند.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری شهروندان لرستانی در انتخابات هفته گذشته بیان کرد: حضور ۶۴ درصدی مردم استان لرستان در انتخابات هفتم اسفندماه و لبیک به فراخوان رهبر انقلاب برای حضور پای صندوق‌های رأی به‌رغم کاستی‌ها و مشکلات موجود نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی درخشان و پر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان پیام حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های اخذ رأی را ایستادگی در دفاع از آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری دانست و افزود: مسئولان باید قدردان این حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق‌های اخذ رأی بوده و منتخبان مردم نسبت به ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به آن‌ها تلاش مضاعف کنند.

وی عنوان کرد: مردمی که با حضور خود پای صندوق‌های اخذ رأی حماسه می‌آفرینند شایسته خدمت خالصانه و صادقانه هستند همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تقدیر خود از حضور حماسی مردم در انتخابات به مسئولان نظام کار برای خدا و درراه خدمت به خلق خدا را سفارش کرده و تأکید داشتند مسئولان نظام این مهم را  برنامه دائمی خود قرار داده و به هیچ قیمت از آن تخطی نکنند.

میرعمادی خدمت خالصانه به مردم را گام تکمیلی انتخابات هفته گذشته خواند و تصریح کرد: پس از حضور گسترده مردم در انتخابات اکنون باید منتخبان ملت امتحان خود در خدمت خالصانه به مردم پس داده و مردم حرف‌های شنیده‌شده این منتخبان را هنگام تبلیغات انتخاباتی در راستای رفع بیکاری، افزایش اشتغال و معیشت جوانان را باید در عمل مشاهده کنند.

وی با تأکید بر لزوم خدمت خالصانه و صادقانه به مردم توسط منتخبان ملت خاطرنشان کرد: منتخبین مردم لرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دنبال منافع خود نباشند و کار مردم را به‌پیش ببرند.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: کمیته امداد یک‌نهاد پر خیروبرکت و یادگار امام راحل است که در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه شامل تأمین مسکن، بهداشت، توانمندسازی مددجویان و خودکفایی آن‌ها گام‌های اساسی برداشته است.

وی به لزوم کمک به نیازمندان و محرومان در آستانه فرارسیدن عید نوروز تأکید و بیان کرد: احسان و نیکوکاری یکی از برنامه‌های اجتماعی دین مبین اسلام است که این امر علاوه بر اینکه بر عهده دولت و حکومت است وظیفه ملت نیز هست بنابراین دولت باید برای برقراری عدالت اجتماعی به فقرا و قشر آسیب‌پذیر جامعه کمک کرده و با فقر مبارزه کند.

میرعمادی با اشاره به فرارسیدن روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی عنوان کرد: استان لرستان باوجود خاک حاصلخیز و آب فراوانی که در اختیار دارد فضای سبز مناسبی ندارد و برای درختکاری اهمیت چندانی قائل نمی‌شویم و تنها به کاشت چند اصله نهال در روز درختکاری به‌صورت نمادین بسنده کرده و از آن‌ها مراقبت نمی‌شود.

وی به فاجعه عمیق و خطرناک خشک شدن درختان بلوط در منطقه زاگرس اشاره و تصریح کرد: خشک شدن درختان بلوط در منطقه زاگرس فاجعه عمیق و خطرناکی است که اگر به آن توجه نشود خسارت سنگینی به مردم منطقه وارد می‌شود بنابراین باید مسئولان به فکر این رفع معضل باشند.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات