وقتی مناظره ای در کار نبود/ کاندیدا دروغ پردازی نکنند

تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان در پی حضور نیافتن نامزدهای دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه خرم آباد بیانیه صادر کردند

به گزارش لرستان خبر، شکل های دانشجویی دانشگاه لرستان در پی حضور نیافتن نامزدهای دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه خرم آباد بیانیه صادر کردند که در زیر امده است:

به اطلاع مردم بزرگ و حماسه ساز شهرستان خرم آباد می رساند در راستای رسالت های یک دانشجوی مسلمان ایرانی مبنی بر مطالبه گر و روشنگر بودن در یک جامعه، تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمامی نامزدهای انتخاباتی شهرستان خرم آباد را دعوت به حضور در دانشگاه و پاسخگویی به پرسش های این قشر فرهیخته نمودند اما در میان تعداد زیاد نامزدها فقط تعداد اندکی تشریف فرما شدند که هیچ کدام از چهار نفری که به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند در میان آنها نامشان دیده نمی شد.

با نزدیک شدن به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی بار دیگر تشکل های دانشجویی دانشگاه لرستان به صورت متحد، با تفکرات حزبی مختلف و با وجود دل آزردگی از عدم حضور این چهار نفر در این دانشگاه در دور اول انتخابات، اقدام به دعوت از این عزیزان برای حضور در یک جلسه ی پرسش و پاسخ دانشجویی و نه مناظره در دانشگاه گرفت اما این بار نیز از میان این چهارنفر فقط یک نفر و آن هم جناب آقای محمودوند تنها نامزدی بودند که اعلام حضورشان به شکلی شفاهی و نه کتبی برای شرکت در جلسه ی روز یکشنبه مورخ 95/2/5 را مشاهده نمودیم.

لازم به ذکر است نماینده ی دفتر ایشان نیز در روز شنبه و در آن جلسه توجیهی که برای عزیزان نامزد تدارک دیده شده بود هنگامی که با عدم حضور نمایندگان نامزدهای دیگر مواجه شدند اعلام کرده بودند که حضور جناب آقای محمودوند نیز قطعی نمی باشد و مبنی برهماهنگی و مشورت با مسئولان دفتر ایشان می باشد و هیچگونه تعهد کتبی جهت حضور ایشان در برنامه فردا را برای تشکل های دانشجویی امضا ننمودند.

در میان این سردرگمی و از آنجا که تشکل های دانشجویی قصد برگزاری برنامه ای با حضور همه ی نامزدها را داشتند، این جلسه را از روز یکشنبه به دوشنبه مورخ ششم اردیبهشت جهت رایزنی بیشتر با دفاتر دیگر نامزدها جهت حضور در دانشگاه لرستان به تعویق انداخته و با وجود قطعی نبودن حضور جناب آقای محمودوند ، خبر این تغییر زمانی را نیز در همان روز شنبه به اطلاع نماینده ی دفتر ایشان رسانیدند که اسناد آن نیز موجود می باشد.

با این حال در حوالی ساعت 14 روز یکشنبه ما شاهد حضور جناب آقای محمودوند و جمعی از طرفدارانشان جهت حضور در دانشگاه در ورودی دانشگاه لرستان بودیم که با ممانعت هایی جهت حضورشان در دانشگاه به خاطر تغییر زمان برنامه مواجه شدند؛ حضور  طرفداران یک نامزد در دانشگاه را به هیچ وجه محترم و صحیح نمیدانیم و ضمن احترام به همه ی نامزد های انتخاباتی ، روز دوم نیز به علت تعداد کم نامزد های حاضر، برنامه ای بر گزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است هرگونه سوءاستفاده تبلیغاتی این جریان از جمله مناظره بودن این برنامه را خلاف اخلاق و کذب محض می دانیم و از همان ابتدا هم قراری مبنی بر برگزاری این برنامه به صورت مناظره نبوده است.

در  پایان نیز از تمامی مردم شریف و شهید پرور شهرستان خرم آباد دعوت می شود بار دیگر به حضور حماسی خود را در   عرصه ی انتخابات جامه ی عمل بپوشانند.

 

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    شما به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود بودید که بد جوری رودستی خوردید و مات شدی

  • ماکاروف فرزاد

    با سلام خسته نباشید خدمت همکارای عزیز.
    اینجا بدون حمایت از کاندیدی نباید ایجور خبری منتشر بشه چ از لحاظ جملات استفاده شده از ای خبر چ از رساندن شرح خبر،دانشگاه گر نهاد فرهنگی هستش چرا کاندید های دگر کسی ب دعوت توجه نکرده است؟و محمودوند چرا آمده؟اول سوال های انحرافی در ذهن هارا جستجو کنید بعد خبر انتشار کنید.خواهشا خبر پاک انتشار کنید.
    با تشکر همکاران عزیز

  • محسن

    درود بر حاج مرتضی

  • ناشناس

    واقعا جای تاسف داره این همه دروغ پردازی به اسم دانشجو....یک کلا بگید آقای ...ترسید نیومد دست ازاین فرافکنی بردارید آقای محمودوند ودیگر کاندیدها بادشکن نامه رسمی قرار بود بیاید اما بجز آقای محمودوند کسی نیامد شهامت وانسانیت داشته باشید واقعیات رک به مردم بگید ...فیلمی که خبرگزاری ها گرفتند موجود وپخش شده مردم خودشون بهترین قاضی هستند

  • ناشناس

    م ن یک دانشجوی دانشگاه لرستان هستم و کاملا در جریان ماجرا هستم
    این برنامه همون شنبه لغوشده بود و همه کاندیدا ها هم میدونستند اما نمیدونم چرا آقای محمودند اومده بود و اصرار بر مناظره داشت در صورتی که اصلا برنامه پرسش و پاسخ بود ونه مناظره.... و نمیدونم هدف ایشان از این سو استفاده ها چی بوده؟؟؟

  • ناشناس

    لعنت خدا بردروغگو مگردکترمحمود وند حضور نداشتند.مگرفیلمش موجود نیست .چرا شرم نمی کنید

نظرات