نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ولایت در دل و جان مردم استان لرستان جای دارد گفت: از این برخی ها تصور نکنند که با یک طرفندی می توانند فتنه گران را به اینجا بکشند

به گزارش لرستان خبر، آیت الله میرعمادی در یادواره شهدای مدافع حرم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید هادی کجباف و سردار ماشاء الله شمسه که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، در واکنش به اتفاقات روی داده همزمان با حضور فائزه هاشمی از فتنه گران سال 88 گفت: شهید کجباف و شهید شمسه از زن و فرزند و زندگی خود گذشتند تا برخی در مسند قدرت قرار بگیرند و چنان قدرت طلب باشند که به هر طرفندی بخواهند قدرت طلبی خود را حفظ کنند. واقعا چه جوابی داریم به شهدا بدهیم در حالی که آنها بر اساس تکلیف عمل کردند و بعد برخی ها شعار ولایتمداری می دهند اما هتاکان و فتنه گان را در دل خود جا می دهند.

وی افزود: امروز ما در برابر جوانی که در برابر داعش قرار گرفت تا من و شما راحت باشیم چه پاسخی داریم. اگر برخلاف شهدا عمل کنیم آیا به شهدا خنجر نزدیم؟

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ولایت در دل و جان مردم استان لرستان جای دارد؛ از این برخی ها تصور نکنند که با یک طرفندی می توانند فتنه گران را به اینجا بکشند گفت: مردم مصالح بالاتری از جمله انتخابات، نظام، ولایت و رهبری را در نظر می گیرند و الا این حقه و کلک ها و این نقش بازی کردن ها جایگاهی ندارند. ما به دنبال این هستیم که مرحله دوم انتخابات را با شکوه برگزار کنیم ما به دنبال امنیت انتخابات است.

میرعمادی اظهار کرد: چرا باید برای دلخوش کردن برخی ها که ماهیت آنها مشخص است دست به اقداماتی بزنیم؟ آیا لحظه ای اندیشیده ایم؟ جای بسی تاسف است که انسان کاری بر خلاف دستور دین و اسلام انجام دهد.

وی بیان کرد: در ذهن بچه های مومن، متدین و انقلابی جز خدا چیزی دیگری نیست در شهدا هم چیزی جز خدا نبوده است. بیاییم درس بگیریم و لایت مداری خود را ثابت کنیم. بیاییم پرچمی را که شهدا برافراشته اند همچنان زنده نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خداوند در جایی از قرآن انسان ها را به دسته هایی همچون مومن و مشرک، منافق و متقی فاسد و فاجر، راستگو و دروغگو و مسلمان و کافر و در جایی دیگر به شکور و ناسپاس و باتقوا و بی حیا تقسیم بندی کرده است گفت: اساس این تقسیم بندی ها چیزی جز ولایت پذیری نیست و به همین جهت است که انسان های ولایت پذیر اولیاء الله و انسان هایی که ولایت شیطان را پذیرفته اند به اولیاء الشیطان تقسیم بندی شده اند.

میرعمادی با اشاره به اینکه اولیاء الله انسان های مومن، متقی، شاکر، مخلص و صابر و اولیاء شیطان انسان های قدرت طلب، ریاست طلب، ریاکار و دروغگویی هستند تصریح کرد: بصیرت در ولایت پذیری مهم است؛ چرا که افراد با بصیرت ولایت خدا و انسا های بی بصیرت ولایت شیطان را پذیرفته اند.

وی داشتن بصیرت را اولین شاخصه ولایت پذیری دانست و افزود: بصیرت تضمین کننده آینده ابدی انسان ها است. بصیرت قطب نمایی است که حرکتی صحیح را به ما نشان می دهد و دیگر اینکه بصیرت آن ادراک باطنی است که انسان در مسیر باطل قدم نگذارد و بر حق پافشاری کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بصیرت و ولایت دو معیار برای طی کردن مسیر حق و حقانیت، تشخیص حق و باطل و تمیز دادن بین صادق و دروغگو است. بصیرت نیاز اصلی و مهمترین رکن سعادت انسان است و البته شهدای ما چنین بوند و در مسیر حق ایستادگی کردند و استقامت به خرج دادند.

میرعمادی اضافه کرد: اگر می خواهیم ولایت پذیری خود را نشان دهیم این راه را شهدا به ما نشان دهند و ما نیز باید مسیر آنها را برویم.

وی با بیان اینکه جبهه شناسی و جریان شناسی شرط داشتن بصیرت است اظهار کرد: اگر جبهه را درست بشناسیم فرق نمی کند که در داخل وطن و خارج آن در مقابل دشمن بایستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: همه گرفتاری های انسان ها به خاطر عدم شناخت جریان ها بوده است؛ از این رو باید ریشه جریان ها را بشناسیم و افکار و اندیشه آنها برای ما نمایان شود.

میرعمادی با اشاره به اینکه عدم شناخت جریان ها آنگونه مصیتی را بر اسلام وارد می کند که ولی خدا خانه نشین می شود، بیان کرد: بی بصیرتی این است که امام علی (ع) به عنوان قرآن ناطق به یاران خود بگوید بایستید و بعد برخی بگویند ما در برابر قرآن صامت نمی جنگیم.

وی با اشاره به اینکه بی بصیرتی موجب می شود که دشمن مانند موریانه در دل برخی افراد جا خوش کند و در جامعه نفوذ کند تصریح کرد: عدم شناخت جریان ها موجب می شود که دشمن به خوبی درک نشود؛ از این در چنین وضعیتی دوست را دشمن و دوست را دشمن تلقی می کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از ویژگی های مدافعین حرم جبهه شناسی، زمان شناسی و حضور به موقع بر اساس تکلیف بوده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    سلام، نوشتی " به هر طرفندی"
    اشتباهه. بنویس ترفند

  • محمد

    مسئولین ........... پشت صحنه انتخابات را ... میکنند و بعد در مصاحبه ها با دروغ و فریب مدعی بیطرفی و قانونمداری اند، این خود نوعی فتنه گری است!

    • محمد

      دقیقا درست است کسانی که فرش قرمز برای این فتنه گران پهن کردند مشخص هستند..همین افراد محترم امنیتشان را هم تامین میکنند.... این هزینه های گزاف برای چیست؟؟؟ آنوقت برای جبران خسارت سیل بودجه نداریم!!!!!! ولی برای پذیرایی و حمایت های میلیاردی از کاندیداهای فتنه گر به وفور حاتم بخشی میکنند تا مبادا تخت صدارتشان به لرزه بیفتد

  • بهنام

    چرا همشبخبر های کذب و دروغ میداری خیلی مایه تأسف وشرمساری برای شما که رسالت خودتونو فراموش کردین .

    • ناشناس

      دوست عزیز! در طول دوره های گذشته تا الآن ندیده بودیم که مشاور عالی دولت بیاد برا کاندید خاصی سخنرانی و تبلیغ بکنه! و بگه به فلانی رای بدید چون مجلس باید با دولت هماهنگ باشه و مسئولین عالی استان هم حمایت همه جانبه بکنند!!!

  • ناشناس

    ترفند و طرفند؛ اخفی تصحیح بفرمایید

نظرات