بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان:

این روزها استانداری سخت مشغول ایاب و ذهاب فتنه گران است و جناب "بازوند" وظیفه خود در کسوت استاندار را خوش خدمتی به اهالی فتنه می‌دانید

به گزارش لرستان خبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان لرستان در پی حضور فائزه هاشمی و درگیری های ایجاد شده بعد از ان بیانیه ای صادر کرده است که در زیر آمده است:

استان لرستان همواره در طول انقلاب،نه تنها هیچ گاه تهدیدی برای نظام نبوده بلکه در مقاطع مختلف پشتیبان و مایه دلگرمی نظام بوده و در دامان خود شهیدان بزرگواری را پرورش داده است که جان عزیز خود را در طبق اخلاص ، تقدیم امام و انقلاب کردند.

 اما حال و هوای این روز های استان لرستان حکایتی دیگر دارد.هوای استان لرستان بدجور گرد و غبار فتنه گرفته است و گویا این ابرهای سیاه ،چند روزی مهمان آسمان آبی استان لرستان اند.

در این چند روز اخیر به لطف سلسله طویلی از مسئولان بی مسئولیت ،استان لرستان ، سهامی خاص برخی احزاب سیاسی شده است؛احزابی که روی توده ای ها را سفید کرده اند و با شعار اصلاح ، خلاف مصلحت نظام در حرکت اند.

این روزها استانداری سخت مشغول ایاب و ذهاب فتنه گران است.مع الاسف این اقدامات مشمئز کننده و سیاست بازی ها تا بدان جا پیش رفته است که یکی از چهره های شاخص فتنه۸۸ وارد استان می شود و سخنران یکی از اجتماعات انتخاباتی می شود.فتنه گری که زمانی سخنران تجمعاتی بود که در آن شعار  "مرگ بر اصل..."، "استقلال،آزادی،جمهوری ایرانی"و...  سر می دادند،فتنه گری که سخنران تجمعات ضد نظام بود،فتنه گری که سخنران "سرمایه های اسرائیل" در ایران بود؛ به لطف برخی مسئولان و مهمان نوازی استانداری در استان لرستان تریبون می یابد و بار دیگر علیه نظام لجن پراکنی می کند و پرده های نجابت را می درد.

لرستانی که زمانی برای جلوگیری از سخنرانهای به ظاهر متجددی چون سروش و کدیور ، شهید و مجروح تقدیم انقلاب کرد،حال به برکت حضور این فتنه گر،شعار "مرگ بر انقلاب" در خیابان هایش طنین انداز می شود.

حضرت مستطاب استاندار!آگاه باشید که شخص شخیص شما مسئول مستقیم این امور هستید!!!

شما نیز ذره ای تردید به دلتان راه ندهید که شما و هم قطارانتان در استانداری ، روی امثال تاج زاده و هم کارانش را سفید کرده اید و بدانید که نام نیکویی از خودتان به جای نگذاشته اید

آقای استاندار!علاوه بر اینکه به خاطر همکاری برای برگزاری جلسه ای که در آن چنین شعارهایی سر داده شد، باید پاسخگوی خون شهدا باشید، باید پاسخگوی امت حزب الله نیز باشید. امتی که به برکت تدبیر شما ، تنها در یک روز، ضربه های متعددی متحمل شد .

آیا فراموش کرده اید که جایگاهتان را  مرهون خون شهدایی هستید که در تجمعات همین فتنه گر حرمتشان شکسته شده است ؟؟؟

گویا وظیفه خود در کسوت استاندار را خوش خدمتی به اهالی فتنه می دانید ؟!

آقای استاندار! برای جلوگیری از تکدر خاطر فتنه گران،به روی مردم اسلحه کشیده شد؛چگونه می خواهید در محضر عدل الهی پاسخگو باشید؟؟؟

آقای استاندار! نکند کار به جایی برسد که برای ادای دین به اهالی فتنه،خرم آباد را مقصد سفرهای تابستانی سران فتنه کنید !!؟!

چگونه وجدانتان آرام می گیرد مادامی که شخصی در این استان لب به سخن می گشاید که روزی ، احکام قرآن را زیر سوال می برد ، حجاب اسلامی را تخریب می کرد و خود را حامی فمینیسم جلوه می داد؟! واقعا چگونه دلتان آرام می گیرد جناب ؟

اما از حضور این فتنه گر که بگذریم ، به چاپلوسی و مجیزگویی یکی از کاندیداهای دور دوم انتخابات می رسیم که در مجلسی آلوده به توهین و اهانت،خوش درخشید. واقعا باید به حال مظلومیت مردم این استان زار بزنیم اگر چنین فردی نماینده شان شود . این فرد که شمشیر آلوده به توهین و کنایه خود را برای امت حزب الله از رو کشیده بود ، انواع مارک ها از "تندرو" تا "ریشو های بی ریشه" را به افراد حزب اللهی چسبانده بود ولی گویا این کاندیدای محترم فراموش کرده بود زمانی که در فستیوال های سوت و کف هوادارانش مشغول مجیز گویی بسیاری از افراد معلوم الحال بود، همین ریشوها در سوریه می جنگیدند تا تجمعات این آقا در امنیت برگزار شود .

اما چه می شود گفت اندر احوالات آنهایی که نمک نظام اسلامی را می خورند و نمکدان آن را می شکنند؟!

در نهایت باید گفت رحمت خداوند بر مردم بصیر و انقلابی لرستان که بار دیگر نشان دادند که در مقابل بلندگوهای غرب و حنجره های شیطانی سکوت نمی کنند و تا پای جان پشتیبان حکومت و رهبرشان خواهند بود و خداوند هدایت کند مسئولانی را که قدر این مردم را نمی دانند و عمر خود را در راستای خوش خدمتی به اربابان جعلی خود ، تباه کردند.

حداقل کارمان این است که برای همه ، به خصوص این راه گم کرده ها دعا کنیم.

والعاقبه للمتقین.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    استاندار لرستان تا پیش از این گفته میشد شما خدمات خوبی به مردم لر ارائه دادید که لطف شما نبوده و وظیفه تان بوده است اما دیروز با این کاری که کردید نه تنها خدمات خود را زیر سوال بردید بلکه سبب گمراهی عده ای از مردم شدید که این خود باید در پیشگاه خداوند و در مرحله بعد در برابر شهدا پاسخگو باشید
    خدا شما را هدایت کند و اگر هدایت شدنی نیستید از این منسب که برخاسته از خون شهداست برداشته شوید
    چهره دیروز شما هرگز از خاطر ما فراموش شدنی نیست تا قیام قیامت

  • ناشناس

    زمان دست آدمها را رو میکنه!

  • ناشناس

    استانداران علی کجا و این .... بی اراده کجا

  • محمد

    جناب بازوند با این رویه خواب وزیر شدن را ببینی

    • حمیدت

      خواهشا این قضیه رو تمومش کنید ....

  • مهدی

    این جماعت برای ما فرقی با بنی صدر ندارن مگر بنی صدر چکار کرده که اینان نکردن می ترسیم در این استان بی پناه بزودی هم بنی صدر را درمقام سخنران ببینیم

  • محمد

    به عنوان فردی ازآحادمردم ازهیچ کدام از....
    به خاطراین منفعت طلبی وسهل انگاری نمی گذرم وامیدوارم هرکس دراین قضیه کوتاهی کردوبه وظیفه خودکه میدان ندادن به فردی که تا5سال ازفعالیت سیاسی محروم بودعمل نکرددچارسرنوشتی ماننداین ...نمک نشناس ومجرم شودوباهمان هامحشورشود

  • علی

    متاسفانه نمیدانم چرا این تندروها به بهانه دفاع از نظام اخلال در تظم جامعه بوجود می آورند وهروز نظام باید بابت اینها هزینه بدهد کسی جلو اینها را نمیگیرد چه ها که سردمدار این گروه تندرو به این مملکت نکرد آخرینش دو میلیارد دلاری که هدیه داد به آمریکا

  • ....

    استاندار چه گناهی داره ؛ دختر هاشمی که حرف بدی نزد چرا الکی تنش ایجاد میکنید

  • ناشناس

    اینها مجبورن تنش ایجاد کنند،زیرا میدانند دوران ریاست طلبی رو به پایان است دنبال طنابی میگردن که خود رو بهش ببندند،اصوالگرایان باید بدانند اگر امثال هاشمی و خاتمی به مملکت مشاوره ندهند خیلی وقت پیش وطن خودمونو از دست داده بودیم

    • ناشناس

      در پاسخ فقط توجه شما را به این عبارت کوتاه از حجت الاسلام ابطحی از یاران نزدیک خاتمی جلب میکنم : خاتمی از سر خیانت و هاشمی برای انتقام وارد فتنه 88 شدند.

  • ناشناس

    انصافا خانم هاشمی هیچ وقت قانون شکن تر از م فاسد نیست که با دزدی در روز روشن بدترین توهین را مردم و نظام کرد و عده ای آبروی نظام و شهدا در کوهدشت را به پای این فاسد ریختند

  • ناشناس

    استاندار ... منتظر سيلى محکم مردم باغيرت لرستان باشيد.هرگز اين توهين شمابه مردم عزيزشهرمان بى پاسخ نمى ماند.

  • ناشناس

    پايان عمردولت تزوير وريا نزديک است.حاميان فتنه بدانندباجنجال آفرينى نميتوانند عدم کارايي دولت بى تدبيرى رابپوشانند به جاى ايجادفتنه به فکرمشکلات اقتصادى ومعيشتى مردم باشيد.

نظرات