در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد مطرح شد

امام جمعه شهرستان خرم‌آباد گفت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی از صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد که در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان مبنی بر اینکه مسئولان کشور جوان‌های انقلابی را گرامی بدارند اظهارداشت: هر اقدامی سبب کوبیده شدن و رانده شدن جوانان انقلابی و حزب‌اللهی از صحنه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شود خواست استکبار است.

وی با تأکید بر اینکه جوان مملکت باید در تمام صحنه‌ها از جمله صحنه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی، معنوی، عبادی و انقلابی حضورداشته باشد اما این حضور باید توأم باانضباط باشد افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور انقلابی، فعالیت انقلابی، پارسایی انقلابی، طهارت و معصومیت انقلابی، آگاهی و هوشیاری انقلابی، وحدت و یکپارچگی حقیقی توکل و توسل به خدای متعال می‌تواند سد عظیمی در مقابل تهاجم دشمنان به وجود بیاورد.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بابیان اینکه چراغ راه و فصل الخطاب برای همه ما ولایت‌پذیری، قانون و عمل به تکلیف است عنوان کرد: وظایف تمام دستگاه‌ها و نهادها در قانون مشخص‌ شده است و با این‌حال هیچ تخلفی از دستگاه‌های نظارتی و قضایی پذیرفتنی نیست.

متقی نیا با اشاره به اینکه ولایتمداری با ولایت شعاری و ولایت سرایی فرق می‌کند بیان کرد: اینکه در تریبون گفته شود ما مطیع ولایتیم و در عمل نباشیم این ولایتمداری نیست این نفاق است.

وی با بیان اینکه دشمن سال‌هاست که در منطقه می‌خواهد انقلاب اسلامی را به محاصره دربیاورد گفت: اولین راهبرد دشمن این بوده است که با ایجاد ناامنی تمرکز نظام را در داخل کشور به هم بزند تا نگاه استراتژیک مختص به خارج از مرزها نداشته باشد؛ اما این راهبرد امروز نتیجه عکس داده و ما نه‌ تنها محدود نشده‌ایم به‌ واسطه مقاومت ملت ایران دشمن در بن‌بست راهبردی گرفتار و دچار سرگردانی استراتژیک شده است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد از کشورمان به‌ عنوان جزیره ثبات در منطقه نام برد و اظهارداشت: باوجود اینکه دشمن به دنبال این بوده که با مشغول کردن نظام در داخل ابتکار عمل را در منطقه به دست بگیرد اما امروز شاهدیم که نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب‌شده است و ناامنی به مرزهای دشمنان رسیده و بااین‌حال باید گفت که همه این عنایت‌ها و پیروزی‌ها در سایه هدایت ولایت‌فقیه به‌دست‌آمده است.

وی تصریح کرد: هنر، ابتکار و حقانیت ولی‌فقیه زمان سبب شده است که ناامنی، نگرانی، ترس، و وحشت به درون خانه‌های دشمن منتقل شود و اینجاست که باید قدر نعمت ولایت را بدانیم و شک نعمت ولایت را به‌ جا بیاوریم.

لازم به ذکر است در 10 روز گذشته یکی از کاندیدای شکست خورده انتخابات در خرم آباد بارها به مردم شریف و مومن خرم آباد توهین کرده و آنها را "بی ریشه" ، "کوتوله"، "منحرف" و ...  نامیده است که موج گسترده ای از اعتراضات مردمی را در پی داشته است

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    لطفا دروغ به خورد مردم ندید و مردم را هالو فرض نکنید اگه واقعا یکی از صحبتهای اقای محمودوند رو دارید که علیه قوم بزرگ لر گفته پخش کنید به سرباز ولایت اینگونه تهمت زدن گناه است

  • على

    مسئولين بى کفايتى که درحضوراين فتنه گرودزدبيت المال دراستان عزيزمون نقش داشتن جاى در دل مردم ندارن. بايدازمسئوليت خوداستفاء دهند.درودبرغيرت مردم لر.

  • نورآباد

    ننگ برمسئولينی خائن ووطن فروش که يک آشوبگر دزد وبى مايه رو به اين استان آوردن.احسن به مردم که خوب جوابشون رودادن.

  • ياسر

    مسئولين خائن وفتنگرجاى درلرستان باعزت ندارن.

  • شمس

    مردم امتحانشون روخوب پس دادن وبابصيرت عمل کردن حال نوبت نمايندگان محترمه تامسئولين بى ارزش وبى کفايت رو ازاستان بيرون کنن.

  • شمس

    کانديدبى بصيرت خوردبودن شخصيت خودش رونشون دادومردم عزيزشهر بخشىدنش به کودکانه بودن افکارش.ولى مسئولين فتنه گربايدجوابگوباشند.که چرا خون به دل مردم کردن.

  • سالار

    استانداربااين حرکتش ثابت کرد به فکرخدمت به مردم نيست.بايدازاين استان خداحافظى کنه.چون ديگه جايى اينجا بين مردم نداره.

  • سالار

    فتنه گراى دزد ووطن فروش وخائن به بيت المال بريدبه درک...............

  • سيف

    مردم به موقع وهوشيارانه عمل کردندوبابصيرت راى دادن.حالا نماينده ها بايد بابصيرت عمل کنن وحق مسئولين خائن رو به شايستگى بدن.

  • بيرانوند

    شايدطايف گرايي دراستان باشه اما همه طوايف لر ازفتنه گرجماعت متنفرند.ووطن فروشا تواين استان جايى ندارن.

  • ناشناس

    .....خائن........ ننگت باد ننگت باد......

  • محمد

    لرستان نیاز به مسئولان هوسران و هوا پرست ندارد، ما خدمتگزار یک رو و یکرنگ میخواهیم

  • سعید

    بازنده بزرگ انتخابات محمودوند بود،چون در بازی تبلیغات، ش رو فروخت!
    از مرتضی محمودوند انتظار نداشتیم در کنار عنصر بدنام، مفسد و ضدولایت فقیهی به نام فائزه بایسته

  • ناشناس

    شرم برمردهزارچهره نيرنگ فروش.

  • رفيق ديرين

    دربرابرهمه توهين هايى که به مردم عزيز وباغيرت شهرمان کردى سکوت مى کنم چرا که توهم اهل همين ديارى هرچندافکارت کودکانه باشدامارفيق شدنت بايک دزد ويک وطن فروش قلبم راشکست.کاش رفيق وطن فروشان نمى شدى....کاش....

نظرات