منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم :

نماینده منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: بحث انتصاب مدیران بین نمایندگان مجلس، شکاف، فاصله و اختلاف ایجاد می کند.

به گزارش لرستان خبر، محمد بیرانوندی در دیدار با فعالان اقتصادی استان لرستان افزود: اکنون ما در کشور با تورم قانون مواجه هستیم ودر مجلس دهم تلاش می شود تصویب قوانین جدید بر حسب ضرورت باشد.
وی ادامه داد: در لرستان در حوزه ایده، تئوری ، نیروی انسانی و منابع ، توانمندی های بالایی وجود دارد اما بسیاری از مردم استان در تامین مایحتاج زندگی خود مشکل دارند.
نماینده منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر خدمت به مردم، گفت: شعار پس از انقلاب توزیع عادلانه ثروت و قدرت بوده اما لرستان به طور میانگین در راس بیکاران کشور قرار داد.
بیرانوندی افزود: عبور دو خط انتقال نفت از لرستان موجب خسارات زیست محیطی فراوانی به استان شده و لرستان هیچ سودی از این انتقال نداشته است.
وی با بیان اینکه میانگین اراضی آبی لرستان و کشور به ترتیب 25 و 45 درصد است، ادامه داد: صنعت از دغدغه های اصلی بوده و برای بهبود گمرک لرستان، باید برخی قوانین تصویب شود چراکه به دلیل نبود برخی تسهیلات در این گمرک، تولیدات استان از طریق سایر گمرکات صادر می شود.
نماینده منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم شورای اسلامی سرانه عمرانی برخی استان ها را چهارهزار تا چهار هزار و 200 تومان عنوان کرد و گفت: این میزان در لرستان به دلیل رکود ، 167 تومان است.
بیرانوندی همچنین اضافه کرد: موضوع امنیت و احساس امنیت به یکدیگر متفاوت هستند که برای رونق و توسعه اقتصادی ، احساس امنیت بسیار مهم است و باید وجود داشته باشد.

بحث انتصاب مدیران باعت اختلاف میان نمایندگان است

وی عنوان کرد: نباید انتصاب مدیران اولویت اصلی نمایندگان باشد اما در مواردی که مدیریت خوب عمل نمی کند باید برای بهبود اوضاع اقدام کرد.
وی برایند اقدام مجموعه مدیریتی دولت یازدهم در استان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: به طور قطع دولت افراد همسو با خود را انتخاب می کند.
وی با بیان اینکه مدیرانی که با دولت همراه نیستند به دغدغه ذهنی تبدیل می شوند، گفت: دغدغه دولت و مجلس آینده رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است.
نماینده منتخب مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: خلا هایی در خصوص مدیریت های کلان وجود دارد و باید با سایر نمایندگان لر در راستای شناسایی و ارتقا افراد توانمند لرتبار تلاش شود.
بیرانوندی با بیان اینکه باید برای هر یک از شهرهای استان طرح های ویژه و کارشناسی تعریف شود، اضافه کرد: باید نمایندگان پیگیر تمام مسائل استان باشند.
وی بیان کرد: اولویت اصلی جزاقتصاد واشتغال جوانان چیز دیگری نخواهد بود و در خصوص جابجایی مدیران نیز اگر فردی در رسیدن به مقصد نتواند همراه و همسو باشد نیاز به تغییر و تحول خواهد داشت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناصرفلا ح نزاد

    باسلام جناب بیرانوندبجای مدیران غیرهمسوبآدولت بایدازواژه مدیران ناکارامداستفاده میکرد.زیرا این سیاسی بازیها درطول تاریخ لرستان رابه نابودی کشانده است.چه بسامدیرانی همسوبادولت باشندولی کارامدنباشند.پس عزل مدیرکارامدبدلایل سیاسی تیشه به ریشه لرستان است.

  • ناشناس

    آقای بیرانوند میشه چند کار مفید از مدیران استانی که شما برآیند مجموعه کار آنان را مثبت ارزیابی کرده اید بیان بفرمائید بله چونکه ....خرم آباد از نزدیکان شما هستند و در انتخابات برای شما سنگ تمام گذاشتند باید دفاع کنید

  • ناشناس

    هلدينگ .هلدينگ. هلدينگ.............................

  • ناشناس

    این طرز درست گرفتن میکروفن نمی دونه ..... ای خدا از دست این مردم طایفه گر...

  • ناشناس

    بله حضرت عالی جناب بیرانوند از همین ابتدا به جای دادن راه کارهای عملیاتی و یا ارائه برنامه مدون علمی برای کمک به وضع معیشت و اقتصاد شهر و استان لرستان، دستورالعمل ضعیف و نخ نمای تعویض مدیران را به عنوان برنامه راهبردی خود برای لرستان اعلام کرده است که قبل از هر چیز نشان دهنده این موضوع است که جناب سیمخو هیچ برنامه علمی برای رونق تولید و عبور از رکود در بعد شهر، استان و کلان ملی ندارد.
    انشاءالله که این تحلیل 100 درصد اشتباه باشد اما خوب العاقل بالاشاره
    وقتی خودش در حرف از تغییر در مدیران غیر همسو میزنه خودش بیان کننده خیلی مسائله

    • علی

      با احترام فراوان به رای و نظر مردم در خصوص انتخاب ایشان ولی اگر انتظار کاری بخصوص را از کسی داریم بهتر است قبل از انتخاب او به تخصص و تجربه ایشان در این راه توجه میکردیم ایشان انسان بزرگواری هستند ولی در خصوص نمایندگی طیف گسترده ای از مردم با این همه مشکلات گمان نمیرود تخصص و تجربه عملیاتی در این خصوص داشته باشند.

  • ناشناس

    بيلان كار بگن.

  • ناشناس

    هلدينگ هلدينگ...........................

  • ناشناس

    هلدينگ هلدينگ...........................

  • سجاد

    خدایا شکرت برای این شهر ما با این نماینده اش؟

    دیشبم تو جمع دانشجوهای دانشگاه علوم پزشکی گفت(عین جمله اش رو میذارم):
    (شما دانشجویان یار و یاور نگاهی بودید که بنده عضو کوچکی از آن نگاه هستم، خودم را در صف شماها دیدم نه مقدم بر شماها، افتخار میکنم که یاران بزرگواری مثل شماها این نگاه را تقویت کردند، من میدونم شما اصلاح طلبی را کمک کردید میدونم شما دولت را یاری کردید، با همه وجودم از نگاه اصلاح طلبی شما حمایت خواهم کرد و یار یاور خوبی به نمایندگی از شماها برای دولت خواهیم بود و از دوستان در استان انتظار داریم حتما حتما بدانند دولتی به نام تدبیر و امید در این مملک حکومت میکنه، فراموش نکنند که دولت معتقد است که دانشگاه ها محل تضارب اندیشه ها و افکار است، خفقان در دانشگاه ها به وجود نیارند. دانشجو باید آزادانه حرف بزند و بدون لکنت زبان اندیشه هایش را بیان نماید)


    خب این یعنی چی

    اینگونه صحبت کردن شان شما را پایین نمی اورد جناب صیدمحمدخان ؟!!!!!!!

نظرات