حسین الله کرم:

حسین الله کرم گفت: جریان آمریکایی نتوانست در خبرگان رهبری موفق شود و شکست در خبرگان رهبری حاصل رسوا شدن پیوند جریان بهائیت و فتنه است.

به گزارش لرستان خبر، حسین الله کرم عصر امروز در همایش فداییان ولایت و منتظران ظهور که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، با بین اینکه خداوند اراده کرده است تا مستضعفین را در زمین پیشوا و وارث دیگران قرار دهد، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب امام خمینی (ره) سالروز میلاد امام زمان(عج) را به عنوان روز جهانی مستضعفین قرار داد اما روز به روز که از ایام دفاع مقدس عبور کردیم شاهد کمرنگ شدن روز جهانی مستضعفین هستیم.

رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله بیان کرد: افرادی در جامعه ما که از طریق نیروهای انقلابی حرکت کرده بودند با پیوند با اشرافیت زندگی های اشرافی ایجاد کردند و بدنبال آن کم کم شاهد بودیم که شعارها و ارزشهای جامعه مانند مستضعفین به قشر آسیب پذیر تغییر یافت و در واقع ما شاهد ظهور اسلامی بودیم که اسلام مرفهین بی درد بود.

برجام نتیجه خوش رقصی زیاده خواهان و فرصت طلبان در برابر استکبار است

الله کرم تصریح کرد: بی تردید اگر بخواهیم حاکمیت مستضعفین بر جهان را شاهد باشیم باید برای آن هزینه پرداخت کرد، باید در مقابل خوی اشرافی گری در سیاست داخلی و خارجی که موجب توسل این جریانها به مستکبرین به جای مستضعفین شده ایستادگی کنیم و ما باید در جامعه ای که زیاده خواهی و فرصت طلبی فجایعی مانند برجام را به وجود آورد و تحقیر و فسادها و مشکلات اقتصادی را به ما تحمیل کرده است، بایستیم.

وی تصریح کرد: امروز مشاهده می کنیم که آمریکاییها دو میلیارد دلار ما را به یغما می برند و همچنین قانونی را می خواهند مصوب کنند که حتی رزمایشی را در خلیج فارس نداشته باشیم و با این حال چاره ای جز مقابله ای جدی با فرصت طلبان و زیاده خواهان داخلی که برای خوش رقصی در برابر استکبار جهانی این فجایع را بر کشور ما تحمیل می کنند، نداریم.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: به هر حال همنشینی با مفسدین و مستکبرین موجب پذیرش این نوع زیاده خواهی ها در برابر استکبار جهانی شده است. امام خمینی (ره) فرمودند که جنگ ما جنگ حق علیه باطل و جنگ فقر علیه غنا و جنگ پابرهنگان علیه مرفین بی درد است و با این حال باید آماده هزینه دادن برای برکناری مرفهین بی درد باشیم.

باید علف های هرز فساد از مزرعه حیات مستضعفین با داس نهی از منکر برچیده شود

الله کرم اضافه کرد: امروز زمینه سازی حکومت مستضعفین بر دوش ملتی است که با 250 هزار شهید با تداوم راه آنها پیمان خون بسته است. ما حاکمیت مستضعفین بر جهان را ثمره خون شهیدان می دانیم که باید پاسداری شود و با این حال باید علف های هرز فساد از مزرعه حیات مستضعفین با داس نهی از منکر برچیده شود و این فلسفه انتظار است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اخیرا در جمع حوزویان حوزه های علمیه تهران فرمودند که اسلام ارتجاعی و اسلام آمریکایی دو لبه یک قیچی برای بریدن اسلام ناب هستند، افزود: در واقع اسلام آمریکایی و اسلام ارتجاعی سرفصل خود را بهائیت جستجو کردند و البته ورود زن فتنه گر و بهایی شده به خرم آباد به وجود اسلام آمریکایی و ارتجاعی دامن زد.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور با بیان اینکه حاکمیت تفکر و اندیشه انقلابی بر راس خبرگان رهبری نویدی است برای جامعه اسلامی و منتظران ظهور در مقابل کسانی که می خواهند اسلام از سیرت واقعی خود یعنی استکبارستیزی، دفاع از مظلومان و دفاع از ولایت فقیه دست بکشد گفت: ریاست مجاهد اعظم آیت الله جنتی بر راس خبرگان رهبری پیامدهایی دارد که باید آثار این پیامدها را در آینده مجلس خبرگان و نظام سیاسی مورد بررسی قرار دهیم.

الله کرم با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: دو منطق دقیق در این خصوص که خداوند چگونه خرمشهر را آزاد کرد وجود دارد. در سالهای 60 و 61 که بنی صدر فرار کرد و کشور به دست حزب اللهی ها افتاد و روند پیروزی ها همچون شکستن حصر آبادان، آزادسازی بستان و عملیات بازی دراز انجام شدتنها نقطه مهمی که در دست عراق باقی مانده بود خرمشهر بود به همین دلیا دشمن با تمام توان برای حفظ این شهر استاده بود.

منطق آزادی خرمشهر مبتنی بر انجام مجاهدت، ایستادگی و توکل بر خداوند بوده است

وی با بیان اینکه عدم توازن تسلیحاتی با دشمن مسئله ای بود که ما با آن دست به گریبان بودیم، اظهار کرد: برای انجام یک نبرد بزرگ در راستای فتح خرمشهر ما توپخانه، تانک و هواپیمای کافی نداشتیم؛ بنابراین شواهد حاکی از این بود که از حیث تسلیحاتی بین ما و دشمن توازنی وجود ندارد.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: برای انجام عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر همه باید مجاهدت می کردند و با این حال اولین منطق برای فتح خرمشهر این بود که همه آماده مجاهدت شویم و البته اینگونه هم شد.

الله کرم تصریح کرد: گام دوم برای آزادسازی خرمشهر این بود که تمام توان خود را برای تحقق هدف نهایی که دفاع از اسلام بود مصروف کنیم.

وی با بیان اینکه خرمشهر با توکل ما به خدا آزاد شد، افزود: توکل بر خدا موجب شد که در دل دشمن ترس و رعب ایجاد شود. به عنوان نمونه در عملیات بیت المقدس فرمانده عملیات در پل نو بودم که در این عملیات با تصرف یک پل 15 هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر ما شدند و این اصلا مسئله طبیعی نبود و تنها نتیجه ترس و وحشتی بود که خداوند در دل آنها ایجاد کرده بود

حرکت های خودجوش فرهنگی از مصادیق جهاد کبیر هستند

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور گفت: منطق آزادی خرمشهر مبتنی بر انجام مجاهدت، ایستادگی و توکل بر خداوند بوده است و با این حال اگر در تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و بین المللی این سه عنصر را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم همواره پیروز خواهیم شد و می توانیم هر سرزمینی همچون فلسطین که در چنگال استکبار است را مانند خرمشهر آزاد کنیم.

الله کرم در ادامه به بحث جهاد کبیر اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب جهاد کبیر همان ایستادگی، مقاومت و تبعیت نکردن از دشمن در تمام ابعاد و عرصه ها است.

وی تصریح کرد: اگر در تمام عرصه ها منطق آزادسازی خرمشهر را به کار بگیریم و مقاومت کنیم پیروز هستیم.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور با بیان اینکه حرکت های خودجوش فرهنگی از مصادیق جهاد کبیر هستند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است و با این حال باهمین حرکت های خودجوش فرهنگی می توان جلوی تفرقه افکنی آنها را گرفت و اینجاست که مردم به خاطر ورود زن فتنه گر به این شهر با اتحاد شعار سر می هند که «بهایی، فتنه گر پیوندتان مبارک».

جریان آمریکایی نتوانست در خبرگان رهبری موفق شود

الله کرم با اشاره به اینکه جریان آمریکایی نتوانست در خبرگان رهبری موفق شود، اضافه کرد: شکست در خبرگان رهبری حاصل رسوا شدن پیوند جریان بهائیت و فتنه است.

وی با بیان اینکه فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام هستند؛ چرا که فتنه در مسیری حرکت می کند که سیرت استکبارستیزی نظام را از بین ببرد، نظام را ازدفاع از مظلومان بازدارد و دین حداقلی را در جامعه پیاده کنند، تصریح کرد: کسانی که به خاطر فتنه شش ماه در زندان بودند و به خرم آباد آمدند همین ها در راستای اهداف شوم فتنه حرکت می کنند اگر چه در خرم آباد با حضور نیروهای حزب اللهی و ارزشی ناکام ماندند.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور از تبیین و روشنگری به عنوان یکی دیگر از مصادیق جهاد کبیر نام برد و گفت: در جریان انتخاب رئیس مجلس خبرگان شاهد تضعیف اسلام آمریکایی بودیم.

از دولت توقع داریم که در مقابل مروجین بهائیت وارد عمل شود

الله کرم با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا را نه در لفظ؛ بلکه باید در عمل پیاده کنیم، افزود: امروزپیوند اسلام آمریکایی و اسلام ارتجاعی به دنبال اشاعه بهائیت در کشورمان هستند؛ اما سوال ما این است که آیا امیرکبیرها در دولت نیستند که اینها را قلع و قمع کنند.

وی اظهار کرد: از دولت توقع داریم که همانگونه که امیرکبیر مروجین بهائیت را اعدام کرد وارد عمل شود. آیا در دولت ما از این امیرکبیرها نیست؟

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور با تاکید بر اینکه وظیفه نیروهای حزب اللهی تبیین و روشنگری است و کار ما بر هم زدن نظم نیست، گفت: ما این اجازه را نمی دهیم که فتنه گران امور کشور را در دست بگیرند و یا جریانات مرموز را ترویج دهند.

الله کرم افزود: درست است که منتظران ظهور در مقابل جریان بهائیت ایستاده اند اما از دولت و قوه قضائیه انتظار داریم که این کار را به مردم واگذار نکنند و خود با این جریان مقابله کنند.

اسلام آمریکایی و ارتجاعی هر دو اعتقاد به جمهوری اسلامی ندارند

وی با تاکید بر اینکه ما علف های هرز را با امر به معروف و نهی از منکر برخواهیم کند، بیان کرد: هم اسلام آمریکایی و هم اسلام ارتجاعی هر دو با استقرار حکومت اسلامی در کشورمان مخالف هستند. در هر حال اسلام ارتجاعی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از روی کار آمدن حکومت اسلامی در ایران به کار گرفت اما شکست خورد اما الان با روی کار آمدن داعش شاهدیم که جریان شیعه انگلیسی موجب ظهور مجدد اسلام ارتجاعی شده است.

رئیس شورای همگرایی نیروهای حزب اللهی کشور با بیان اینکه اسلام آمریکایی و ارتجاعی هر دو اعتقاد به جمهوری اسلامی ندارند، و تلاش میکنند که این حکومت را بزنند گفت: جالب اینجاست که امروز بهائیت به فصل مشترک اسلام ارتجاعی و اسلام آمریکایی در کشورمان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی و اسلام ارتجاعی در مجلس خبرگان سعی کردند که اسلام ناب را بزنند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در اسفندماه سال گذشته بحث مهمی را در جمع خبرگان خبرگان مطرح و فرمودند که خبرگان باید انقلابی بمانند، انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند و با این حال ما متوجه این بیانات نبودیم تا اینکه سران اصلاحات گفتند که انتخابات خبرگان رهبری مهمتر است؛ از این رو طرحی را تهیه کردند که در قالب آن سه نفر از بزرگان حوزه ازجمله آیت الله مصباح یزدی، آیت الله یزدی و آیت الله جنتی را از راه یابی به مجلس خبرگان باز بدارند و در واقع لیستی را نیز که ارائه کردند به لیست انگلیسی معروف شد.


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    اگر جریانی آمریکایی باشد ، چرا توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت می شوند ! خدا وکیلی تکلیف مردم را روشن کنید . اگر اصلاحات و اصلاح طلبان آمریکایی هستند و فعالین آنها ضد انقلاب است ،چرا اجازه فعالیت به آنها داده می شود !

    جناب ال کرم عزیز به خداوند متعال قسم یاد می کنم در کوهدشت لرستان مردم قاطعانه به سمت یک اصلاح طلب که از خانواده محترم شهدا هستند رغبت پیدا کردند ولی .... در روز روشن ملکشاهی را برنده اعلام کردند !

    به نظر شما دزدی و خیانت به رای و نظر مردم حرکتی اصولگرایانه است .

    لازم به ذکر است که اغلب اصولگرایان هم طرفدار فرد اصلاح طلب بودند چونکه از نظر مردم ایشان فردی انقلابی و ارزشمند بودند

  • همشهری

    جناب ناشناس منظور سردار الله کرم جریان متمایل به غرب خصوصا آمریکاست خودتان قضاوت کنید کدام جریان سیاسی کشور متمایل به غربه

  • همشهری

    شیشه های حوزه علمیه کمالیه را کی شکست ...

  • اشنا

    همشهری عزیز سوال ناشناس این است که چرااگر جریانی آمریکایی باشد ، چرا توسط شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت می شوند ؟چرا شورای نگهبان لیست انگلیسی را تائید می کند.

    • همشهری2

      خیلی ها روز اول مشکلی برای تایید ندارند امابعد از تایید شروع می کنند به نق زدن علیه ارکان نظام اسلامی ومردمی جمهوری اسلامی ومطالبی رابیان می کنند ویا ملاقاتهایی بادشمنان این ملت مکنند که درراستای خواسته های انگلیس وآمریکاست وطیفی که آنان راحمایت می کند کم ازاین افرادندارد وعملا غرب گرا به حساب می آیند وازطرفی بی بی سی که از لیست های آنها حمایت می کندوعلیه جریان انقلابی شایعه پراکنی می کند بنظر شما به آنها باید گفت طرفداران اسلام ناب یا اسلام آمریکایی

  • ناشناس

    کاش تواين شهرهم يه همچين مردى داشتيم تاديگه اين مسئولين بى کفايت جرأت فتنه گرى پيدا نمى کردن.

  • رضا

    ننگ بر ...... بى کفايت ومسئولين فتنه گر که بجاى خدمت به مردم فقط بلدن عکس کله خودشون روبنرکنن بزنن توشهر.

  • خادم

    همايش خيلى باشکوه برگزارشد.سردار هم عالى صحبت کردن.وخيلى ازمسائل رو روشن کردن.درودبربرگزارکنندگان.اين شهرنياز به اين برنامه هاى روشنگرى دارد.

  • ناشناس

    برنامه عالى بود.لطفاعکسهاى استقبال ازسردار روهم توسايت بذاريد.ظاهرا جلوى استاندارى هم سردار اومده بود.آفرين به بصيرت جونهاى باغيرت.

نظرات