نماینده دورود و ازنا در گفت و گو با لرستان خبر هشدار داد

مجید کیان پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای استان با توجه به محرومیت های اساسی استان نیاز به همدلی بیشتری بین مسئولین دارد؛ مردم انتظار دارند به مسائل اصلی پرداخته شود به دور از جناح بازی های مضحک و مخرب.

مجید کیانپور نمیانده مردم دورود و ازنا در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: بنده سعی کرده ام سرباز کوچکی برای سرزمینم باشم و در این راه از خشت خشت وجودم حاضرم هزینه کنم تا ذره ای آسایش و آرامش و رضایت مردم خطه لرستان بیشتر شود.

وی افزود: بنده اهتمام جدی داشته ام که مردمی باشم از لطف مردم حوزه نمایندگی ام آبرویی پیدا کرده ام و تلاشم این بوده که عناوین و جایگاه ها و دل مشغولی های کاری دیواری بین من و مردم نباشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس عنوان کرد: دغدغه های مردم، ذکر روز و شب بنده بوده و با تمام وجود به همراه سایر همکاران سعی ما بر این است که هم برای مردم دورود، لرستان و هم برای ایران عزیز خدمتی انجام دهیم که مرضی رضایت مردم و رهبری معظم باشد.

دولت یازدهم، دولت همه مردم ایران است نه یک جناح

وی بیان کرد: فضای استان با توجه به محرومیت های اساسی استان نیاز به همدلی بیشتری بین مسئولین دارد؛ مردم انتظار دارند به مسائل اصلی پرداخته شود  به دور از جناح بازی های مضحک و مخرب.

کیان پور تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از دولت است؛ دولت یازدهم، دولت همه مردم ایران است و مورد تایید همه، ما باید به شکلی همدلانه و با همکاری مستمر از دولت حمایت کنیم تا به بهترین نحو امور در مجرای درست خود و به شکلی قانونمند انجام گیرد.

وی با اشاره به نیاز و اولویت اصلی استان خاطرنشان کرد: توسعه استان لرستان باید اولویت فوری و بلامنازع استان باشد و توسعه استان با افکار و اعمال جناحی سازگارنیست.

کیان پور گفت: چرا مسائل مهم و درجه اول استان به واسطه مسائل جزئی و بی ارزش کنار گذاشته می شود؛ مگر برای مردم مهم است که چه کسی در فلان مدیریت حضور دارد؟ مردم تشنه کارآمدی اند، مردم منتظر طرح های مناسب برای حل مشکل بیکاری اند، مردم منتظر حل مشکل کارخانه های استان هستند.

مرم منتظر حل بیکاری لرستان هستند نه اینکه چه کسی در فلان پست است

وی با بیان اینکه بیکاری مشکل اصلی استان است، اظهار داشت: تا کی ما خبر تعطیلی پشت تعطیلی کارخانه ها را داشته باشیم؛ تا کی نقل جلسات مردم بیکاری اقوام و آشنایان باشد.

معاون سابق استاندار لرستان با انتقاد از دخالت گروه های خاص در مدیریت استان بیان کرد: گروه خاصی فکر نکنند دولت فقط مال این قشر خاص است و همه مسئولین باید از این جناح انتخاب شوند؛ چرا یک مدیر نباید در عزل و نصب ها اختیار داشته باشد؟

وی با اشاره به نتیجه این گونه دخالت ها در امور مدیرتی لرستان تصریح کرد: اگر با مدیران این گونه برخورد شود قدرت ابتکار عمل از آنها سلب می شود و سنگ رو سنگ بند نمی شود، مدیران لایق کنار می روند

یک حزب سیاسی فکر نکند همه مدیران باید از آن جناح انتخاب شود

کیان پور با انتقاد از موضع گیری مدیران استانداری بر علیه مدیر استانی گفت: با این اقدامات اعتماد به نفس مدیران به حداقل می رسد، این چه حرفی است که به مدیری بگویند ممنوع الوردی؟!

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این مدیر از وزیر حکم دارد. به چه حقی این عبارت که بار حقوقی  خاصی دارد به زبان آورده شده و کسی که این حرف را گفته آیا به لوازم این حرف پایبند است پس به چه حکم قانونی این حرف زده شده؟

وی افزود: مگر قانون حرف و لفظ صرفی است که از دهان یه مسئول بیرون بیاید؛ قانون به این شخص اجازه در حیطه اختیاراتش تصمیماتی بگیرد و البته این مسئول دو بار هم با آقای استاندار هماهنگ کرده است.

معاون سابق استاندار لرستان با اشاره به آثار سوء این نوع تصمیم گیری ها عنوان کرد: چرا غیرقانونی و غیر اخلاقی با مدیر مذکور برخورد می شود، اثر این کار روی سایر مدیران مد نظر چه خواهد بود.

انتقاد از «ممنوع الورود» کردن رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان

وی با اشاره به بی فایده بودن چنین اقدامات غیر قانونی برای بهبود کیفیت زندگی مردم لرستان بیان کرد:آقای مسئولی که این حرف را زدی آیا به اثر این کار بر سایر مدیران فکر کردی؟ کجای این عمل با اصول مدیریتی سازگاری دارد و کجای این عمل به حل مشکل مردم کمک می کند.

کیان پور با بیان اهیمت جایگاه مدیریت جهاد کشاورزی در عرصه پیشرفت استان تصریح کرد: مدیرکل جهاد کشاورزی از مهمترین مدیریت ها در اوضاع کنونی استان است؛ در باب مدیران اقتصادی یکی از ارزشمندترین مدیریت هاست، به جای کمکبه بالابردن توانمندی این بخش مهم از استان سنگ اندازی نکنید.

وی خاطرنشان کرد: برای مردم مهم نیست که دستوری با خودکار آبی نوشته شود یا خودکار قرمز، مردم دنبال خروجی هستند و مردم دنبال خلاقیت در مدیریت برای حل معیشت مردمند.

اگر مدیران میانی لرستان ذبح شوند باید فاتحه مدیریت استان را خواند

معاون سابق استاندار لرستان با هشدار با این نحوه تصمیم گیری در مدیریت استان گفت: من درخواست جدی دارم مدیریت ارشد استان فکری به حال این قضیه بکنند و اگر مدیران میانی ذبح شوند باید فاتحه مدیریت استان را خواند.

وی با توصیه به مسئولان ارشد مد یریتی استان اظهار داشت: من خواهش می کنم که مسئولین به جای حواشی به اصل بپردازند وفکر فقط فکر توسعه و آبادانی استان محروم لرستان باشد؛ این جناج بازی ها چه دردی از مردم دوا می کند؟!

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای پیاپی مسئولان کشوری به لرستان بیان کرد: وزیر کشور 3 بار به استان سفر کرده حاصل چه بوده و ایشان که جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی است چه ثمره این حضور چه بوده است و اگر وزیر به جای حل مشکلات استان بخواهد در سفرش به حواشی استان بپردازد، برای استان خسران بزرگی است.

باید از مدریت جهاد کشاورزی حمایت کرد

وی تصریح کرد: مدیرکلی جهاد کشاورزی از مدیریت های راهبردی است مدیران راهبردی را دریابید به آنها بها بدهید، حمایت کنید.

کیان پور گفت: تمامی نمایندگان مجلس استان به شکل جدی و دلسوزانه همگی به دنبال پیشرفت استان به ویژه در مسائل اقتصادی است؛ همدلی نمایندگان استان بسیار خوب و مثال زدنی است و به دور از مسائل جناحی با خرد جمعی اصرار داریم که به فضا اقتصادی و فرهنگی استان خدمت کنیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده به عنوان کوچکترین عضو مجمع نمایندگان استان اعلام می کنم که مجمع نمایندگان آمادگی صد درصدی دارد که در راستای توسعه استان لرستان کمک کند و باید قدر فرصت خدمت رسانی به مردم را بدانیم ؛ به مردم خدمت کنیم و تصمیات جدی برای محرومیت زدایی بگیریم

آمادگی کامل نمایندگان لرستان برای کمک به توسعه استان

وی افزود: تصمیماتی که فقط نقش مسکن دارد سودی نخواهد داشت خروج کارخانه ها از فضای کنونی نیاز به عزم جدی تر دولت دارد با دادن فرصت بیشتر برای بازپرداخت ها که مشکلی حل نمی شود.

معاون سابق استاندار لرستان عنوان کرد:اعطای وام برای سرمایه در گردشی که 6 ماهه باید بازگردانده شود که توان کارخانه ها را بالا نمی برد، تولید و بازاریابی و فروش زمان بیشتری می طلبد.

کیان پور با اشاره به کمبودهای لرستان در امور مختلف معیشتی و عمرانی خاطر نشان کرد:از کلیه مسئولین استان خواهش می کنم که بیاید با کمک هم تصمیات دقیق و درستی برای آبادانی استان بگیریم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • خرم آبادي

    درود بر شرف نماينده فهيم استان جناب كيان پور.

  • بهمن

    بیانات نماینده محترم درودوازناکاملا صحیح و منطقی میباشداولاایشان نماینده ای زحمت کش وپرتلاش درحوزه خودودر استان میباشند.ودوما مجموعه استانداری با این موضع گیری بدون دلیل دارن وجاهت خودشون رو از دست میدن دلیلی نداره که یه مدیرکل بایه جابجایی درون سازمانی که اونم درحیطه اختیارات خودشه به استانداری ممنوع الورود بشه.بازجاداره از نماینده درود که قاطعانه وباصراحت این اقدام روعملی نابخردمندانه دونستن تشکر و قدردانی کنم.

  • حسینی

    نماینده محترم درود حرف دل مردم روگفتن .مردم ازدولت انتظار رفع مشکل دارند نه اینکه بعضی از مسئولین که در راس ودرمحور قراردارندباکشیدن افسار به سمت حاشیه اززیر کاردربرن وسیاسی کاری رودرادارات ترویج بدن .مسئولین استانداری بایداول خداروسرلوحه کارشون قراربدن بعداهم براشون مهم نباشه که چه کسی معاون جهادیافلان دستگاه دولتی منصوب میشه بایستی کاروتلاش اون شخص براشون مهم باشه.

  • احسان

    سلام خسته نباشی مهندس کیانپور حق با شماست

  • علی احمدی

    آقای ....مگه سنداستانداری به نام شماست یاملک شخصیتونه که یه مدیرروممنوع الورودکردی مگه ایشون چه کار اشتباهی مرتکب شدن ..به نظربنده مجمع نمایندگان استان باید مث آقای کیانپور ازاین مدیرکه تحت فشار مدیران استانداری هست دفاع کنندوموضع خودشونو درمقابل ناهنجاری‌های سیاسی اعلام کنند.

  • احمدی

    تشکر از موضع گیری بجا و غیر جناحی مهندس کیانپور، امید که گوش شنوایی باشد.

  • خرم آبادي

    حقيقتا" در لرستان محروم در عين حال مستعد هيچ نيازي به سياسي كاري نيست .
    مديران استاني بايستي تمام انرژيشان صرف خدمت به مردم شود نه مسايل حاشيه ايي.
    اما متاسفانه............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمود

    درود بر شرف این نماینده شجاع و مردمی لرستاد

  • خادم ملت

    احسنت ؛ حضرت آقا دائما دارن در رابطه با حل مشکل بیکاری تذکر میدن اونوقت استان سکاندار بیکاری .....
    ریاست حق داره معاون خودش رو انتخاب کنه البته معاونی که متخصص باشه. اگر مبنا رشته ی تحصیلی می باشه؛ پس در کلیه ی ادارات باید روسا و معاونینی انتخاب بشن که رشته هاشون مرتبط با حوزه کاریشون باشه که البته این کار بجایی خواهد بود البته در صورت اجرا و فارغ از هرگونه دستهای پشت پرده.
    من به عنوان یک شهروند خرم آبادی از مدیریت ارشد استان و نمایندگان عزیز خواهش می کنم که بر آمار بیکاری متمرکز بشن و براش راهکار بیابن. ممنوع الورود کردن یک مدیر هم کار نابجایی هست و مسئولین باید دلایلشون رو ذکر کنند. همچنین به قول آقای کیانپور مدیر باید مستقل باشه و تغیراتش در راستای موفقیت زیرمجموعه اش باشه.
    این میز امانتی بیش نیست و به کسی هم وفا نمیکنه پس تا زمانی که سکاندارش هستی تلاش کن و برای پیشرفت وطنت جانفشانی کن

  • صادقی

    دوردبرشرفت ،ای کاش سایرنمایندگان غیرت نشون میدادند

  • رضا

    ازمهندس کیان پور تشکر میکنیم؟جناب استاندار شما که ناراحتید بهتر نبود مدیر کل جهاد رو از کوهدشت بذارید تا غلام حلفه به گوش شما ودوستانتون باشه

  • ناشناس

    مطمین باشید تا دو ماه آینده یک کوهدشتی مدیر جهاد استان خواهد شد

  • حمید

    هرچی بقیه کردن اونم هیچی نمیکنه به فکر استان باشید

نظرات