مدیریت ارشد استان با این جابجایی مخالف نبود

اواخر هفته گذشته برخی اتفاقات در سازمان جهاد کشاورزی لرستان رخ داد که تا حدودی فضای مدیریتی استان را تحت تاثیر قرار داد تا جایی که ممنوع الورود شدن رئیس این سازمان به استانداری در رسانه های مختلف منتشر شد.

به گزارش لرستان خبر، استاندار لرستان روز سه شنبه در این خصوص در گفت و گویی بیان کرد: عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی روز دوشنبه هفته گذشته قصد جابجایی یکی از معاونان خود را داشت که از وی خواسته شد با تدبیر و درایت چند روز صبر کند.

هوشنگ بازوند با بیان این که مدیریت ارشد استان با این جابجایی مخالف نبوده، گفت: مدیرکل حوزه استانداری از طرف من به رئیس جهاد کشاورزی اعلام کرده بود این نیرو جابجا نشود اما رئیس سازمان با تمرد از این مهم، نسبت به تعویض معاون خود اقدام کرد.
وی تصریح کرد: در این راستا دستور ممنوع الورود شدن رئیس این سازمان به استانداری نه به دلیل جابجایی نیرو بلکه به علت تمرد وی از مدیریت ارشد استان صادر شد.
استاندار لرستان ادامه داد: پس از این دستور، دو معاون وزارت جهاد کشاورزی در تماس تلفنی با بنده تقاضای پذیرش عذرخواهی بازدار را داشتند.
بازوند اضافه کرد: مواد پیش آمده در این باره غیرمنتظره نیست چرا که حق طبیعی استانداران است که به عنوان نماینده دولت چنانچه با موضوعی مخالفت داشته باشند هیچ مدیری نمی تواند خلاف این مساله را انجام دهد.
وی خواسته اصلی استانداری از مدیران را انجام مطلوب کارهای اجرایی عنوان کرد و گفت: شاخص ها باید پاسخگوی کار ما باشد.
استاندار لرستان همچنین با دعوت از تمامی اقشار مختلف استان به وحدت و همدلی تاکید کرد: همه باید برای پیشبرد اهداف استان در راستای اجرای برنامه های دولت و اقتصاد مقاومتی در یک جهت تلاش کنند.
بازوند همچنین در خصوص معاون جدید سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: وی در سمت خود ابقا شده و کار خود را ادامه خواهد داد و معاون قبلی در قسمت دیگری مشغول بکار می شود.

منبع:ایرنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • دلفانی

    با سلام خدمت مخاطبین عزیز و مدیریت محترم سایت و استاندار بزرگوار
    جناب اقای استاندار اگر شما با حکم وزیر استاندار شدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز با حکم وزیر منصوب شده سات
    سلیقه ای برخورد بنمودن با مسائل چهره بسیار زشتی دارد
    اگر مدیری در سیستمی با رویکرد تبدیل به احسن اقدامی انجام دهد قطعا باید پشتیبانی شود. و اگر از نظر شما انتخاب معاون باید با اجازه شما انجام بگیرد اشتباه اعلام شدن نتایج مجلس خبرگان هم با اجازه شما بوده
    البته این کار اقا یشاهرخی معاون شماست

  • شهروند

    متاسفم برای استاندار لرستان وخیلی تاسف خوردم از این برخورد زشت غضنفرخان وشاهرخی که برای هرکاری باید کسب اجازه نمود

  • رضا

    سلام به فکر استان باشید نه شخص خاصی

  • عبدالله

    باسلام خدمت ...محترم و عزیزی که این نزدیک به چهال سال است در این استان حضور دارند. سوالم این است جناب آقای ... شما پروندی در دادگاه دارید که 2در صد کارهای زیر ساخت سازی در آن زمان به حساب شما واریز شده است که گویا همین .... حضور و شراکت داشتند.

  • ناشناس

    متاسفیم از این برخورد سلیقه ای وغیر قانونی استاندار

نظرات