رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان:

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: حضور میلیونی و پرشور همراه با بصیرت دینی و سیاسی مردم به قائله فتنه ۸۸ پایان داد.

مجید کیانپور بابیان اینکه نهم دی‌ماه روز تجدید میثاق ملت با بصیرت ایران اسلامی با ولایت‌فقیه است، اظهار داشت: قدرت تفکر مردم که برگرفته از بطن نظام بود در روز حماسه 9 دی به نمایش درآمد و همه به صحنه آمدند و با آرمان‌های نظام، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق بستند.

وی حماسه 9 دی را تجدید میثاق امت با ولایت دانست و افزود: 9 دی روز بصیرت دینی و سیاسی ملت بود که نشان داد هر زمان که لازم باشد مردم در خط مقدم و حامی نظام، کشور و مقام معظم رهبری هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با تأکید به توجه بیشتر بر بصیرت دینی که مقام معظم رهبری بیان کردند عنوان کرد: همواره باید بر بصیرت دینی مقام معظم رهبری در جامعه توجه بیشتری شود و از طرفی باید خودباوری را تقویت کرد چراکه اعتمادبه‌نفس و باور ارزش‌ها می‌تواند بزرگ‌ترین پشتوانه برای حفظ کشور باشد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی که در خاورمیانه دارد نگین خاورمیانه به شمار می‌رود که اگر از آن مراقبت نشود تمام زوایای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به‌طور حتم با چالش مواجه می‌شود.

کیان پور تصریح کرد: باید راه‌های نفوذ بیگانگان را ببندیم و بر دانش، اقتصاد و داشته‌های خودمان تکیه کنیم؛ ما رهبری داریم که حرف اول و آخر را می‌زند و مردم نیز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با تمام وجود فرمایشات ایشان را پیگیری می‌کنند.

وی بابیان اینکه آمریکا مشکل بنیادین با ما دارد و اگر هر مسئله‌ای به‌ظاهر برطرف شود مطمئناً مشکل دیگری در پس آن ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: مسائل اخیر و بحث تحریم‌ها نشان‌دهنده بدعهدی آمریکا است که به عهد و پیمانشان پایبند نیستند و می‌خواهند با بدرفتاری‌هایی که انجام می‌دهند ما را به چالش بکشانند که باید با هوشیاری و سیاستی که وجود دارد یک‌صدا با آن‌ها مقابله کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان به تأثیر سران فتنه در تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: بحث فتنه موضوعی است که خارج از کشور طراحی‌شده بود و عده‌ای فریب آن را خوردند که سبب ایجاد مسائل پیش‌آمده شد که اگر بصیرت داشتند این موضوعات پیش نمی‌آمد.

وی بابیان اینکه فتنه خارجی سبب ایجاد فتنه داخلی شد اظهار داشت: در قائله فتنه سال 88 عده‌ای فریب‌خورده همگام با دشمن به‌نظام لطمه زدند، اگر فتنه‌گران اعتماد نمی‌کردند و فریب  نمی‌خوردند به‌طورقطع این فتنه ایجاد نمی‌شد؛ مسئولان کلان کشوری باید به این موضوعات توجه خاصی داشته باشند و با هر سناریو شرایط مشخصی را پیش‌بینی کنند و دکترین خاصی برای مقابله داشته باشند.

کیانپور افزود: آنچه سبب پیروزی انقلاب شد وحدت کلمه بود که مردم در حماسه 9 دی یک‌بار دیگر این وحدت کلمه را به نمایش گذاشتند و نشان دادند هرزمانی که در کنار هم باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچک‌ترین مسئله را ایجاد کند.

وی فتنه 88 را پشت کردن به‌نظام و رهبری دانست و عنوان کرد: مردم ما هرگز این اقدامات را فراموش نمی‌کنند، در مقابل این اغتشاش و فتنه حضور میلیونی و پرشور همراه با بصیرت دینی و سیاسی مردم در روز نهم دی‌ماه بود که به قائله پایان داد.

 

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات