فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در مراسم 9 دی مطرح کرد:

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با تلاش و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری، مردم چشم فتنه را کور کردند از طرفی حضور قوی و معنادار نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز در این راهپیمایی جای خوشحالی داشت.

به گزارش لرستان خبر، همایش باشکوه حماسه روز نهم دی ماه با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اقشار مختلف جامعه در حوزه علمیه کمالیه برگزار شد.

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در این مراسم ضمن گرامی داشت حماسه ملی و به یاد ماندنی و تاریخی نهم دی ماه اظهار کرد: حماسه ملی نم دی ماه دارای دو بعد داخلی و خارجی است که بعد خارجی آن منوط به دشمنان نظام و انقلاب است و بعد داخلی منوط به دشمنان اهل حق اما بی بصیرت است.

وی در خصوص اینکه همواره جوامع دینی آزمایش می شوند افزود: خداوند در قران کریم آزمایش را به فتنه تعبیر کرده است و می فرماید که اهل دین همواره دچار فتنه می شوند و هیچ گاه به حال خود رها نمی شوند و لذا جوامع دینی چه در مراتب فردی و چه در مراتب اجتماعی پیچیده در فتنه هاست.

کشکولی فتنه را به معنای آشوب و ستیز خواند و گفت: بنا به فرمایش حضرت علی (ع) که در جوامع گاهی حق و باطل در هم آمیخته می شوند و آنگاه است که شیطان دوستداران خود را می شناسد؛ لذا در جامعه ایمانی تنها کسانی مشمول رحمت خدا می شوند که راه حق را بشناسند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از بصیرت به عنوان نور یاد کرد و افزود: بصیرت امری است خدادادی و نه اکتسابی و سران فتنها اهل حق اما بی بصیرت بودند.

کشکولی تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ره) موضوع ولایت فقیه را مطرح نمودند همراهان امام به دو دسته تقسیم شدند؛ گروهی اهل تهذیب که ولی فقیه را فهمیدند و پذیرفتند و گروهی دیگر که فقط مجذوب شخصیت امام شدند نخواستند و یا نتوانستند موضوع ولایت فقیه را درک کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه دوم فقط لعاب دینی داشتند گفت: همراهی دوستدارانه این گروه معطوف به حضور امام بود و لکن امروزه در تمشیت امور فقط خواهان لعاب زدن دین و اسلام به شیوه های حکومتی غربی و پیاده کردن آن در جامعه اسلامی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که بعد از رحلت امام این گروه دچار یک دوگانگی شدند ادامه داد: گروهی فکر می کردند که بعد از رحلت امام می توانند به هدف خود برسند اما با اصرار رهبری بر تبیین راه و شیوه حکومتی امام راحل  دچار یک فقدان عدله تبعیت شدند.

کشکولی با بیان اینکه این خواص اهل حق ولی بی‌بصیرت که اکنون فتنه‌گران هستند با امام نیز همراه بودند، عنوان کرد: امام خمینی(ره) در مقطع جنگ رهبری نظام را به عهده داشت که وقتی جنگ تمام شد و امام رحلت کردند جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شد؛ با شروع جنگ نرم چون مفاهیم، شعارها، ارزشها و تاکتیک‌ها فرق کرد مقام معظم رهبری مسئله تهاجم فرهنگی را مطرح کردند که همین خواص جدل کردند که ما تبادل فرهنگی داریم.

کشکولی تصریح کرد: اینان حرف ولی فقیه را سلیقه عنوان کردند و آرام آرام به مخالفت با اصل رهبری و اصل ولایت فقیه پرداختند و بنا را بر تحمیل نظرات خود بر رهبری گذاشتند و همان طور که می دانیم مقام معظم رهبری هیچ گاه در برابر آنان تسلیم نشد.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید شخص را با حق سنجید گفت: در هیچ مقطعی نبایستی شخص را ملاک قرار داد چرا که سران فتنه از یاران امام راحل بودند اما بی بصیرت نسبت به ولایت فقیه بودند و لذا همواره باید شخص را با حق سنجید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خواص بی بصیرت به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد کرده و با آنها مراودات دوستانه ای داشتند. این در حالی بود که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع به آنها هشدار داده و خواهان شفاف سازی مرزشان با دشمنان بودند.

وی هدف از کاندیدا شدن این افراد برای انتخابات را دستیابی به قدرت دانست و افزود: این گروه فقط خواهان قدرت بودند و قدرت را در رای می دیدند و به همین خاطر با گفتمان های دروغین سعی در فریب دادان اذعان عمومی داشتند و متاسفانه گروهی از مردم نیز با آنان همراه شدند.

کشکولی ادامه داد: این افراد دچار یک استحاله در فکر، عقیده و معرفت شدند و لذا با گذشت زمان فاصله آنها با خط رهبری روز به روز افزایش می یافت تا آنجا که فتنه 88 را به راه انداختند.

وی مخالفت با اصول ولایت فقیه را از مهمترین افکار سران فتنه دانست و افزود: در چند حوزه اینان دچار انحطاط شده بودند. در حوزه اصول اینان مشروعیت و اختیارات ولایت فقیه را قبول نداشتند. در حوزه فرهنگی تبادل و تسامح فرهنگ با غرب را قبول داشتند و در حوزه سیلست خارجی بیان می کردند که دفاع از کشورهای مظلومی همچون فلسطین یک دفاع آرمانی نیست و این در حالی است که حمایت ما از کشورهای مظلوم دائمی و آارمانی است همان طور که دشمنی ما با آمریکا همیشگی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه اصل انتخابات بر اساس تکلیف برای خدمت به مردم و خدمت به نظام است گفت: در حوزه اداره کشور فرد بایستی برای مردم و در جهت آرمان های انقلاب تلاش کند اما سران فتنه انتخابات را راهی برای رسیدن به قدرت می خواستند آن هم قدرتی حزبی و نه اسلامی.

وی فتنه 88 را موثر تر جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: هدف آشوبگران در سال 88 براندازی نظام بود و در مرکزیت اسلام و ولایت فقیه به دنبال ایجاد یک دگرگونی بودند و برای رسیدن به هدف خود با شعارهای گمراه کننده مردم را سپر بلای خود قرار دادند.

 

وی گفت: انتخابات 88 دعوای چپ و راست و دعوای سیاسی نبود اما هنوزهم برخی فکر می کنند همین بود در صورتیکه آنها از قبل کمیته صیانت از آرا تشکیل دادند و برای اینکه بگویند تلقب می شود زمینه سازی کردند و  بعد هم که آقای موسوی قبل از شمارش آرا خود را پیروز اعلام کرد تا برنامه هایشان پیش برود و تصور تقلب را در جامعه جا بیندازند.

 فرمانده سپاه استان ماحصل این روند را همین فتنه دانست و گفت:  آنها آمده بودند کار نظام را یکسره کنند و مو به مو دستورالعمل های انقلاب مخملی را پیاده می کردند.

 سردار کشکولی ادامه داد: همه منافقان و مخالفان و سلطنت طلبان و اسرائیلی ها همزمان با فتنه گران در خیابان ها ریختند و مسجد را آتش زدند و جالب اینکه در عاشورای 88 کروبی و موسوی به طرفداری از این جماعت بیانیه دادند و آنها را جمعیت خداجو نامیدند.

کشکولی بابیان اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در راهپیمای 9 دی سال 88 یک عده آمدند تا عذر تقصیر به‌جای بیاورند، عنوان کرد: دعواهای خیابانی کار مردم نبود کار منافقان، سلطنت‌طلبان بود.

وی حماسه 9 دی را یک حماسه باشکوه دانست و بیان کرد: همه آحاد مردم در راهپیمایی 9 دی با اراده و بدون هیچ گرایش و شعار سیاسی حضور یافتند چراکه تنها برای اهل‌بیت (ع) و ولایت‌فقیه آمده بودند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با تلاش و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری، مردم چشم فتنه را کور کردند از طرفی حضور قوی و معنادار نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز در این راهپیمایی جای خوشحالی داشت.

وی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حماسه 9 دی یک امداد غیبی و عنایت الهی بود.

کشکولی تصریح کرد: بی‌اعتمادی کامل به دشمنان و به‌ویژه آمریکا، تعمیق معنویت، بصیرت دینی و سیاسی، مراقبت از هنجارهای دینی، ارزشی و اسلامی از عبرت‌های فتنه 88 است.

 

منبع: سفیر افلاک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات