بسیج دانشجویی و تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه ازاد اسلامی استان لرستان به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای از آحاد مردم ایران برای حضور دشمن شکن در این راهپیمایی بزرگ دعوت کرد.

به گزارش لرستان خبر، بسیج دانشجویی و تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه ازاد اسلامی استان لرستان به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای از آحاد مردم ایران برای حضور دشمن شکن در این راهپیمایی بزرگ دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: 13 آبان تداعی کننده اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 در اعتراض به لایحه ی ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه و بی رحمانه ی دانش آموزان انقلابی به دست رژیم ظالم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 از جمله وقایع مهم و ماندگار در 13 آبان می باشد.

در 13 آبان 1358 لانه ی جاسوسی آمریکا که مرکز توطئه و تدوین نقشه های شوم و اتاق فکر استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی بود توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر شد که امام خمینی آن حادثه ی عظیم را انقلاب دوم نامیدند.

بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان ، نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا بود که نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت. توطئه ها و جنایت های دولت آمریکا هرگز از حافظه ی تاریخی ملت ایران به محاق فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده و با صلابت تر از گذشته طنین انداز خواهد گشت.

بسیج دانشجویی و تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه ازاد استان لرستان ضمن گرامی داشت یوم الله 13آبان و دعوت از عموم ملت شریف ایران جهت شرکت در راه پیمایی آن روز و با تأکید دوباره بر فرمایش آن پیر فرزانه که «آمریکا شیطان بزرگ است» موارد ذیل را خاطر نشان می سازد:

مبارزه با استکبار جهانی و دولت های ظالم و خودکامه و حمایت از ملت های مظلوم و مستضعف جهان به عنوان راهبرد دائمی و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران بوده است و سرسوزنی از ارزش های اصیل نظام ، قابل مسامحه نخواهد بود و امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس با مشت های گره کرده ی ملت انقلابی ایران پرشور تر از همیشه در اقصی نقاط کشور طنین انداز خواهد شد.

 دشمنی دیرینه ی ایالات متحده ی آمریکا و همپیمانان آن با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران درطول40سال گذشته به انحاء مختلف قابل مشاهده بوده است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب؛ هرگونه خوشبین بودن و اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز خواری و ذلت برای ملت ایران در پی نخواهد داشت.

فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ممنوع بودن مذاکره با آمریکا و مقابله با هرگونه نفوذ غربی ها در کشور باید فصل الخطاب و نصب العین مقامات جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشور قرار گیرد.

در خصوص قراردادهای FATF وcft  که اسقلال و تمامیت ارضی و عزت و اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است باید تجدید نظر نمود و مطابق با فرامین رهبر معظم انقلاب اقدام کرد.

رجزخوانی های مقامات آمریکایی در خصوص اعمال تحریم های جدید به ویژه در حوزه ی نفت نباید مستمسکی برای مرعوب شدن مسوولین و دولت مردان شود و با تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های داخلی و استفاده از دانش متخصصان داخلی و نهادینه کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، به مقابله با تحریم ها پرداخت.

از دولت محترم انتظار می رود در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم به ویژه طبقات آسیب پذیر و محروم جامعه، تثبیت وضعیت ارزی و مقابله با مفسدان اقتصادی، اقدامات اساسی انجام دهد و از پرداختن به مسائل حاشیه ای، به شدت احتراز نماید.

بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد خرم اباد 

انجمن اسلامی پیروان ولایت واحد خرم اباد 

جامعه اسلامی واحد خرم اباد 

بسیج دانشجویی واحد بروجرد 

بسیج دانشجویی واحد الیگودرز 

بسیج دانشجویی واحد دورود

تشکل رهروان امامت واحد الیگودرز 

تشکل مجمع اسلامی واحد بروجرد

تشکل مجمع اسلامی واحد برادران دورود

تشکل مجمع اسلامی خواهران واحد دورود

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات