سردار جعفری در واکنش به اظهارات پمپئو:

فرمانده کل سپاه در واکنش به اظهارات سخیف پمپئو علیه فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه همگان می‌دانند تدبیر بی‌نظیر قاسم سلیمانی سرزمین‌های اسلامی را از لوث وجود تروریست‌های تکفیری دست‌نشانده شما پاک کرد، گفت: بیش از این آمریکا را بی‌آبرو نکنید.

به گزارش لرستان خبر به نقل از سپاه نیوز، در پی اظهارات سخیف روز گذشته (دوشنبه ۱۴ آبان) مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خزانه داری این کشور و توجیه اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با اتهام زنی به سرلشکر سلیمانی، فرمانده دلاور و محبوب نیروی قدس سپاه که ایفاگر نقشی بی‌بدیل در شکست توطئه امریکایی،عبری و عربی داعش و تروریست های تکفیری علیه مردم منطقه بود، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقبیح سخنان وی  اظهار کرد: آقای پمپئو، اگر به فکر آبروی خود نیستید،لااقل دلتان به حال حیثیت کشورتان بسوزد. این اظهارات مضحک و از سر عجز و ناتوانی را چرا و با چه هدفی بیان می کنید؟ یعنی شما واقعا اعتقاد دارید عربستان که دستانش تا مرفق به خون هزاران تن از مردم مظلوم یمن ، بحرین و نیز مردم و اتباع خود از جمله خاشقچی آلوده است، با تروریسم مبارزه می کند؟ 

وی با اشاره به نقش سرلشکر سلیمانی در نجات و رهایی ملت های عراق و سوریه از فتنه داعش و جنایات تروریست های تکفیری در جبهه مقاومت، تصریح کرد: این شما هستید که دستتان به خون مظلومان منطقه آغشته است یا سردار سلیمانی که عمر خود را برای مبارزه با تروریسم و داعشی های دست پرورده شما صرف کرده و می کند؟

سرلشکر جعفری در ادامه تصریح کرد: همگان می‌دانند با دستان پاک و تدبیر بی نظیر و همت بلند قاسم سلیمانی این اسوه و الگوی مقاومت، تروریست های تکفیری و غیر تکفیری به درک واصل و خون ناپاک مزدوران و جنایتکاران شما به زمین ریخته شده که نتیجه اش پاک شدن سرزمین کشورهای مظلوم اسلامی منطقه از لوث وجود تروریست های تکفیری است.

وی آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و عربستان را حامیان اصلی تروریسم تکفیری خواند و تاکید کرد: بیش از این آمریکا را با این اظهارات سخیف و ذلیلانه بی آبرو نکنید.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات