نماینده سلسله و دلفان در گفتگو با لرستان خبر:

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اندکی تحقیق می بینیم که آمریکایی ها شاهی که نهایت نوکری را برایشان انجام داد را هم در کشورشان راه ندادند و در مصر در خواری و ذلت مُرد.

علی رستمیان در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: همه مسئولان و نمایندگان مجلس به این باور رسیده اند که آمریکا بر هیچ عهدی باقی نمی ماند و قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا حتی به عهد و پیمانی که با دوستان خود می بندد هم پایبند نیست، عنوان کرد: آمریکا به برخی هم پیمانان خود از جمله عربستان سعودی به چشم یک کیف پول و گاو شیرده نگاه می کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی به بدعهدی آمریکا در مسئله برجام اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه برخی در کشور اعتماد به نفس نداشته و توان و استعدادهای کشور را نادیده گرفته و تنها نسخه شفابخش در درمان مسائل اقتصادی را ارتباط با آمریکا می دانند.

رستمیان تصریح کرد: اما با اندکی تحقیق می بینیم که آمریکایی ها شاهی که نهایت نوکری را برایشان انجام داد را هم در کشورشان راه ندادند و در مصر در خواری و ذلت مُرد.

وی با بیان اینکه کسانی که دم از سازش می زنند باید از رفتار آمریکا با نوکران سابق خود درس بگیرند، افزود: این افراد علاوه بر اعتماد به نفس ضعیف، دشمن شناس هم نیستند که اگر بودند با تحلیل محتوایی رفتارهای سیاست مداران آمریکا به این نتیجه می رسیدند که حتی نباید به آمریکا فکر هم بکنیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید ظرفیت ها و توانمندی های کشور را نادیده گرفت و باید با اتکا به توانمندی های درونی خود روی پای خودمان بایستیم.

رستمیان یادآور شد: البته ارتباط با دنیا بد نیست اما بهترین تعبیر در وصف اعتماد به آمریکا را حضرت امام داشتند که فرمودند رابطه گرگ و میش است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها حتی به نوکران و دست نشانده های خود هم رحم نمی کنند، عنوان کرد: به نظر بنده تکیه بر آمریکا تکیه بر باد است و به هیچ وجه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات