مدیرکل فناوری دانشگاه علمی کاربردی کشور:

لرستان خبر: مدیرکل فناوری دانشگاه علمی کاربردی گفت: در صورت افزایش مراکز رشد استان علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی می توان شاهد رشد اقتصادی استان نیز بود که در این راستا ایجاد ۴ مرکز رشد جدید در لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبراز  خرم آباد ، محمد حسین موسی زاده امروز در جمع کارشناسان پژوهشی و مدیران دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اظهار کرد: استان لرستان دارای ۱۰ مرکز رشد و توسعه است که در زمینه های مختلف صنعتی و خدماتی فعالیت می کنند و افزایش این مراکز رشد می تواند منجر به ایجاد اشتغال در سطح استان شود.

وی افزود: در صورت افزایش مراکز رشد استان علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی می توان شاهد رشد اقتصادی استان نیز بود که در این راستا ایجاد ۴ مرکز رشد جدید در لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

موسی زاده با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه و ایجاد این مراکز رشد بیان کرد: با سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های علمی و دانشجویی مراحل صدور مجوز برای این طرح ها مورد پیگیری قرار می گیرد و باعث تسریع در اجرایی کردن این طرح ها می شود.

 

مدیرکل فناوری دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: مردم می توانند با ارائه  پیشنهادها و طرح های خود در مراکز تخصصی رشد فرصت های مناسبی را در زمینه ایجاد اشتغال به وجود آورند و موجب اشتغالزایی و کسب درآمد در لرستان شوند.

موسی زاده افزود: هم اکنون ۳ شرکت فرشتگان کسب و کار در کشور فعالیت می کنند که فعالیت این شرکت در لرستان قابل توجه است و با استفاده از ایده ها و طرح ها در زمینه ایجاد اشتغال اقدامات مؤثری از خود نشان داده است.

وی اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان باید در راستای تحقق شعار سال تلاش وفعالیت جدی داشته باشند و با ارائه طرح های موفق به موفقیت های قابل توجهی در استان دست پیدا می کنند.

موسی زاده تصریح کرد: یکی از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی ایجاد مراکز رشد در استان است زیرا این مراکز موجب توسعه اقتصادی استان می شود.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات