رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پلدختر:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه آزاداسلامی پلدختر گفت: دانشگاه آزاد پلدختر یکی از مراکز دانشگاهی لرستان است که هم اکنون در آن ۵۵۰ دانشجو در ۶ رشته تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

شیرزاد میردریکوندی در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در   پلدختر ، اظهار   کرد: آنچه که ما امروز به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان   داریم تنها یک دانشگاه نیست بلکه قطب تربیت نیروست.
وی افزود: ما در چند رشته کاردانی  به صورت پیوسته و ناپیوسته از   دانشجویان ثبت نام به عمل آورده ایم که این رشته ها کامپیوتر، برق   الکترونیک، حسابداری، عمران، مکانیک و تربیت بدنی هستند.
میردریکوندی تصریح کرد: برای مقطع کارشناسی نیز در دو رشته ی کامپیوتر و حسابداری   دانشجویان را ثبت نام کرده ایم که اکنون نیز مشغول به تحصیل هستند و تعداد کل دانشجویان این دانشگاه ۵۵۰ نفر است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پلدختر   با تاکید بر اهمیت فرهنگ و بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری   هرساله با توجه به حساسیت و موضوعیت مسائل کشوری و منطقه ای  با مطرح   کردن مسائل روز ماموریت صیانت از ارزش ها و آرمانها را برای ما تعیین   می کنند.
وی بیان کرد: فرهنگ ما نشات گرفته از اعتقادات  فردی و اجتماعی ماست و   هرکس با برخورد با دیگر افراد در اجتماع آن را نشر می دهد وخود را الگوی   رفتاری دیگران قرار می دهد.
میردریکوند افزود: بدون صرف هزینه ی معنوی و مادی  نمی توان کار   فرهنگی انجام داد چرا که  گستره ی کار فرهنگی  بسیار وسیع و حساس است و   ما بدون برنامه نمی توانیم در این راه قدم برداریم.
وی اظهار کرد: ظرفیت های دانشگاهی در هر زمینه ای تعریف شده اند و ما   تا آنجایی که بتوانیم در صدد ارتقا شرایط مکانی و آموزشی دانشگاه هستیم   چراکه هدف ما رغبت دانشجویان به تحصیل و تربیت نیروهای متعهد و انقلابی   است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پلدختر گفت: علی رغم  نامناسب بودن فضای آموزشی   این دانشگاه ظرفیت ها های جذب دانشجو هر روز روند رو به رشدی را دارد که   مسئولان باید در جهت تامین فضای مناسب دانشگاه اقدام کنند.
وی   تصریح کرد: تشکل های دانشجویی در دانشگاه ما فعالیت مثمر ثمری   دارند و پابه پای دانشجویان و نیازهای آنها تلاش می کنند و بدون در نظر   گرفتن نامناسب بودن مکان فعالیتشان با خلاقیت تمام و ابتکار خارق العاده   ای که دارند کارهای بزرگی انجام داده اند و در دست اقدام دارند.
میردریکوندی بیان کرد: کرسی های آزاد اندیشی باید با محوریت اسلامی کردن دانشگاهها   و اهمیت مقوله ی فرهنگ اسلامی و دغدغه های اجتماعی جامعه دانشجویی برگزار   شود و اهمیت این موضوع را نباید نادیده گرفت چراکه دانشجو رکن و پایه   ثابت فعالیت های فرهنگی است و باید در جهت تربیت آن و استفاده از توانایی   هایش اقدام کرد.
وی گفت: دانشجوی بسیجی و انقلابی باید به روز و معتقد باشد تا سایر   دانشجویان از آنها درس بگیرند و و در برنامه ها با آنها همکاری کنند   چراکه پیشبرد اهداف فرهنگی تنها با تعامل میان دانشجویان و برقرای ارتباط   درست با جامعه حاصل می شود.
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات