رییس پارک علم وفناوری استان لرستان:

لرستان خبر: رییس پارک علم وفناوری استان لرستان گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در استان تعداد شرکتهای دانش بنیان به 500 مورد خواهد رسید، که در این صورت بیش از شش هزار فرصت شغلی در لرستان نیز ایجاد خواهد شد .

لرستان خبر، ˈمجید یاراحمدی ˈروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود : در حال حاضر 660 فناور با پارک علم و فناوری لرستان همکاری دارد .
 

وی تصریح کرد :همچنین 146 شرکت فناور در سطح استان لرستان مشغول به فعالیت هستند.
 

وی در ادامه گفت :راه اندازی آزمایشگاه نانو تکنولوژی ،راه اندازی مرکز مشترک با سازمان فنی وحرفه ای استان برای اولین بار درکشور، اخذ بودجه ملی درسال 90، ایجاد کارگاههای حوزه الکترونیک ، راه اندازی 40 استاندارد شغل حرفه ای دانش بنیان با همکاری سازمان فنی وحرفه ای ، افتتاح کلینیک ارتباط با صنعت درسال91، شرکت درنمایشگاه علم وتاعمل، راه اندازی پنج مرکز رشد از جمله فعالیت های این پارک است .
 

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات این پارک در سال 90 دو میلیارد و 900 میلیون ریال بوده است ،گفت : این میزان در سالجاری به 10 میلیارد و 280 میلیون ریال است .
 

یاراحمدی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده در استان تعداد شرکتهای دانش بنیان به 500 مورد خواهد رسید، که در این صورت بیش از شش هزار فرصت شغلی در لرستان نیز ایجاد خواهد شد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات