21 و 22 مرداد ماه /

لرستان خبر: انجمن ارگانیک ایران شعبه لرستان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و همچنین سازمان جهاد کشاورزی لرستان همایش دو روزه‌ اصول و مبانی کشاورزی ارگانیک را برگزار می‌کند.

لرستان خبر، رئیس انجمن ارگانیک لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد اظهار داشت: رئیس انجمن این همایش با توجه به اهمیت مسئله به منظور ترویج هر چه بیشتر کشاورزی ارگانیک روزهای 21 و 22 مردادماه جاری در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار میشود.

 

جهانشیر شاکرمی با اشاره به اینکه امروز کشاورزی ارگانیک در همه جای دنیا مورد توجه جدی قرار گرفته است، افزود: شعاری که برای این همایش در نظر گرفته شده، غذای سالم، شهروند سالم، شهر سالم است.

 

شاکرمی تصریح کرد: از آنجا که هنوز مبانی ارگانیک در استان لرستان آن‌چنان که باید و شاید به درستی تبیین نشده و ممکن است، بسیاری از کشاورزان هم‌استانی هنوز با این مقوله آشنایی درستی نداشته باشند، از همین رو این همایش می‌تواند فرصت مناسبی برای پرداختن به این مسئله باشد.

 

رئیس انجمن ارگانیک لرستان بیان داشت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اتاق خرم‌آباد به آدرس:  www.khdccima.ir  مراجعه کنند، یا با شماره ‌تلفن‌های 3227929 و 3227919 تماس حاصل کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات