معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

لرستان خبر: معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تقویت آموزشگاه‌های آزاد در جهت آموزش‌های فنی و حرفه‌ایی از جمله رویکردهای محوری دولت یازدهم است.

لرستان خبر، علی طاهایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جهت بهبود وضعیت کسب و کار در کشور بسته معافیت بیمه‌ای و مالیاتی مطرح به دولت پیشنهاد و ارائه شده است که منتظر اظهار نظر و تصمیم‌گیری دولت یازدهم مبنی بر اجرایی شدن این طرح است.

 

وی با بیان اینکه دولت در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه است، ادامه داد: در این راستا نیز کارآفرینان می‌توانند اظهار نظرهای کارشناسی خود را در زمینه بهبود فضای کسب و کار در کشور در این برنامه ارائه دهند.

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: یارانه‌ها بخش عمده‌ایی از توان دولت را می‌گیرند، با اجرای طرح ثبت نام مجدد و انصراف تعدادی از یارانه بگیرها سهم یارانه آنان در بخش بیمه سلامت سرمایه‌گذاری شد که با تدابیر دولت جدید پنج میلیون دفترچه بیمه سلامت صادر شد.

 

این مسئول اضافه کرد: انتخاب رئیس بازرگانی و رئیس تشکل فعالان اقتصادی و تجارت به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری توسط دکتر روحانی نشان دهنده، رویکرد دولت برای ورود به بخش کسب و کار است.

 

وی با بیان اینکه سنگ‌های قیمتی به عنوان مهارت پولساز در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: 650 میلیارد دلار سهم معاملات سنگ‌های قیمتی در جهان است که سهم ایران به دلیل نداشتن مهارت کافی محدود است، بدین منظور به دنبال ایده‌های نوین برای آموزش مهارت‌ها در جهت پولسازی سنگ‌های قیمتی در ایران هستیم.

 

وی در پایان یادآور شد: یکی از رویکردهای دولت موضوع ایجاد ایمنی در معادن است، به دین منظور بسته‌ایی تهیه شد، و توسط وزیر مطرح شده است که به کمک دولت عملیاتی می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات