امروز /

لرستان خبر: همایش راز بزرگ تحول انسان در مسیر زندگی براساس قوانین ثابثه الهی حاکم برنظام هستی با هدف تغییر در تحولات انسان امروز در بروجرد برگزار شد.

لرستان خبر، حسین کردی امروز در این همایش  که با حضور اعضای شورای شهر، مسئولان و جمعی از جوانان بروجردی  برگزار شد، اظهار کرد: تحول انسان اگر به معنی آن اندیشیده شود به خوبی درمی بابیم که به معنی تغییر در رویدادهای طبیعی و اخلاقی انسان است زیرا انسان اشرف مخلوقات است و برای رسیدن به تحول تغییر در خود باید تلاش کنند و در آخر به این نتیجه می‌رسد که انسان می‌تواند نگرش خود را در زندگی تغییر دهد و در مسیر زندگی بر اساس قوانین ثابثه الهی حاکم بر نظام هستی حرکت نماید.

 

وی با اشاره به مراحل سیر تکامل تغییرات در انسان افزود: برای رسیدن به این مهم به 7 کلمه نیازمندیم و آن 7 کلمه شامل تعبد، تفکر، تشکر، توکل، توسل، تحمل و تغییر که اگر به این کلمات در زندگی خود توجه کنیم به آدرس کلبه طلایی موفقیت بزرگراه توکل بلوار آرامش میدان عمل خیابان اراده فرعی امید مجتمع نشاط پیشگامان طبقه سلامتی پلاک 20 می‌رسید.

 

کردی با اشاره به فعالیت مجتمع سعادت خوشبختی تصریح کرد: این مجتمع متشکل از افراد عادی جامعه است که در سال 1388 توسط فارغ‌التحیصلان پایه‌گذاری شد که هدف از آن خدمت به روستائیان دور افتاده و محروم است که نتوانستیم دوره های طرح را در این روستاها به اجرا درآوریم که این مجتمع برای حل مشکل روستائیان در مباحث شرعی، مشاوره، پزشکی و سایر موارد مشابه توانسته‌ایم که به صورت رایگان در مساجد و حسینیه‌ها مشاوره ارائه کنیم.

 

رئیس نخبگان و خانه جوان بروجرد بیان کرد: با خدمات ارائه شده در این روستاها نتایج خیلی خوبی را بعد از مدتی مشاهده کردیم که تاثیری چشم‌گیری در زندگی خود آن روستائیان دیده شد که جای بسی خرسندی است و به راستی که درست گفته شده که بنی آدم اعضای یگدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند که این شعر مربوط به شاعر ایرانی است که امروز به سر در سازمان ملل با افتخار نصب شده است.

 

کردی با اشاره به قانون پروانه که با بال خود یک پروانه کهکشان را از بین می برد عنوان کرد: تمرکز در انسان سخت است همان طور که روانشناسان به این باور رسیدن که هرکس 68 ثانیه تمرکز کند قانون جاذبه فیزیکی را به سمت خود به جریان در می آورد و اگر به این تمرکز مثبت اندیشیده شود آن جاذبه فیزیک به سمت باورهای مثبت حرکت می کند و اگر منفی فکر کنی جاذبه برعکس عمل می کند.

 

وی اظهار کرد: این همایش با هدف تغییر در تحولات انسان شکل گرفته است که با عمل نمودن به قانون تحول انسان ثمره  شیرین آن را در زندگی می‌بینید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات