مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبرداد

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش لرستان با توجه به وجود فضاهای اموزشی مازاد در زمینه فضای آموزشی برای دانشگاه فرهنگیان با کمبود شدید فضا مواجه است که برای این منظور ۵ هکتار زمین به آن اختصاص یافت.

لرستان خبر، گودرز کریمی‌فر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات آموزش و پرورش لرستان در بحث آموزش کمبود فضای آموزشی است و با توجه به اینکه امسال اعتبارات آموزشی نیز در سطح استان کاهش پیدا کرده است امکان بروز مشکلاتی در این زمینه در سطح استان وجود دارد.

 

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در زمینه فضاهای آموزشی در سطح استان وجود دارد توزیع نامناسب فضای آموزشی در سطح استان است به طوری که در برخی از محله ها و ناطق کم جمعیت و خالی از سکنه مدارس زیادی وجود دارد و در برخی مناطق دیگر با کمبود فضا مواجه هستیم.

 

کریمی‌فر تصریح کرد: یک مدرسه قدیمی در محله پشت بازار خرم آباد هم اکنون چند سال است که بدون استفاده مانده است و از آن استفاده آموزشی نمی‌شود که براساس قانون این ملک باید برای موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: این ملک آموزشی بنا به درخواست و تعهد یک خیر خرم آبادی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده تا یک درمانگاه در محل آن ساخته شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به کمبود فضا برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خرم آباد استاندار لرستان 5 هکتار زمین را در شهرک دانشگاهی کمالوند در اختیار این دانشگاه قرار داده8 است.

 

کریمی فر عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان هم اکنون دارای 750 دانشجو است که با توجه به فضای اداراری و آموزشی برای این دانشگاه با کمبود فضا مواجه هستیم و این در حالی است که در برخی از نقاط استان فضاهای آموزشی بلا استفاده و مازاد وجود دارد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: امیدواریم با در اختیار قرار دادن این میزان زمین مشکل کمبود فضا برای دانشگاه فرهنگیان شهرستان خرم آباد برطرف شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات