امام جمعه سلسله:

لرستان خبر: امام جمعه سلسله گفت: فرهنگ ما باید برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی باشد وحرکت در مسیر آنها به معنی رشد و بالندگی فرهنگی است. اهمال وسهل انگاری در فرهنگ خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در گفت​و​گو با خبرنگار لرستان خبر در سلسله اظهار کرد: آموزش وپرورش یک دستگاه بسیار حائز اهمیت است که نقش سازنده وکلیدی در توسعه وارتقاء فرهنگ جامعه دارد.

وی وظایف آموزش وپرورش را در ۲ بخش عام وخاص تشریح نمود و افزود: وظیفه عام بر عهده همه است ووظیفه خاص که ویژه تدریس وآموزش است برعده آموزش وپرورش است.

امام جمعه سلسله   به شعارامسال اشاره نمود و گفت: شعار سال یک مطالبه جدی است که صرفا در تبلیغات ودیوار نویسی وبنر زدن ادارات خلاصه نمی شود بلکه مدیران کلیه دستگاهها موظفند بصورت عملیاتی برای تحقق آن برنامه ریزی نمایند.

وی در خصوص فرهنگ گفت: فرهنگ سلیقه ای نیست، فرهنگ ما باید برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی باشد وحرکت در مسیر آنها به معنی رشد و بالندگی فرهنگی است.

وی افزود: اهمال وسهل انگاری در فرهنگ خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

حجت الااسلام موسوی سلسله را یکی از شهرستانهای با فرهنگ ودارای بافت فرهنگی سالم ومناسب دانست و ازمسئولان خواست در حفظ این فرهنگ بکر وسالم تلاش نمایند.

امام جمعه سلسله آموزش وپرورش را مهمترین رکن در بنیان خانواده دانست وافزود: آموزش وپرورش باید برای دانش آموزان، اولیا ومربیان برنامه ریزی نماید وهیچ کس بی نیاز از درس اخلاقی نیست.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات