معاونت استانداری لرستان:

لرستان خبر: معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار لرستان گفت: همه ادارات لرستان باید برای ترویج فرهنگ نماز تلاش کنند و در زمینه فعالیت های دینی هیچگونه منع اعتباری وجود ندارد.

به گزارش لرستان خبر از  خرم آباد،   علی کورانی فر امروز دبیران ستاد اقامه نماز استان در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: بهترین کانال ارتباطی انسان با خداوند نماز است.

وی افزود: برپایی نماز در ادارات استان باعث ایجاد سلامت اداری در دستگاه های اداری استان می شود.

معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار لرستان تصریح کرد: اقامه نماز هم سود شخصی برای ما دارد و هم سود اجتماعی، زیرا وقتی ما نماز می خوانیم با این عمل خود را به خدا نزدیک تر می کنیم و همچنین در اجتماع  با استفاده از برکات نماز با رویی باز و اخلاقی نیکو به فعالیت ها و امور محوله کاری خود می پردلزیم.

وی بیان کرد: ما باید در حوزه ترویج فرهنگ نماز و برپایی  آن در سطح ادارات استان  حداکثر تلاش خود را به کار گیریم، و در این راستا در بودجه سال ۹۳ اشاره شده است که فعالیت های دینی و قرآنی و مجاز هستند و منع اعتباری برای اجرا و برپایی آنها وجود ندارد.

کورانی فر گفت: از مدیران  و دست اندرکاران دستگاه های اجرایی استان تقاضا داریم تا در انتخاب و ایجاد فضا های مناسب برای اقامه نماز دقت نموده و بهترین مکان ها را چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ بهداشتی و رفاهی فراهم آوررد.

وی افزود: باید با جدیت بیشتری مباحث مربوط به نماز در سطح ادارات و دستگاه ای اجرایی استان در خصوص نماز و برنامه های فرهنگی و مذهبی صورت گیرد.

کورانی فر اظهار کرد: از ارزیابی عملکرد اجرایی مدیران دستگاه های اجرایی استان، ۲۰۰ امتیاز در اختیار استاندار است که در صورت ارزیابی و احراز امتیاز مناسب  لحاظ خواهد شد.

معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار لرستان گفت: در آینده در نظر داریم تا بازدید ها و رسیدگی هایی را از مکان های اقامه نماز در استان انجام دهیم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات