رئیس حوزه هنری لرستان:

لرستان خبر: رئیس حوزه هنیری لرستان گفت: در لرستان تا کنون ۵۰۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس و خاطرا جنگ از زبان ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، شیرزاد نعمتی نیا امروز در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت روز سوم خرداد در خرم آباد اظهار کرد: آنچه جنگ و دفاع مقدس را رهبری کرد مردم بودند که با تلاش خود و از خودگذشتی و ایثار توانستند پیروز جنگ باشند و اکنون باید به عنوان تکریم مردم جشن های انقلابی و بزرگداشت 3 خرداد را در بین مردم و با همکاری مردم برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا باید 3 مسجد در سطح شهرستان ها در نظر گرفته شود و جشن روز سوم خرداد در این مساجد در بین مردم برگزار شود و متولیان اصلی جشن ها خود مردم باشند که در این صورت مردم را در بحث جشن ها شرکت داده ایم.

نعمتی نیا بیان کرد: متأسفانه در جامعه و در بین جوانان نسبت به آثار مکتوب رغبت چندانی نشان داده نمی شود در حالی که بیشترین محتوا را در نوشته ها می توان انتقال داد.

رئیس حوزه هنری لرستان اظهار کرد: ضعف عمده ما در زمینه دفاع مقدس وجود تعداد کم کتاب هاست که متأسفانه رزمندگان لرستانی خاطرات کمی را بیان می کنند و تا کنون حدود 500 کتاب در زمینه دفاع مقدس از زبان رزمندگان لرستانی به چاپ رسیده است.

نعمتی نیا با اشاره به برنامه های سازمان حوزه هنری لرستان برای روز سوم خرداد افزود: ما در نظر داریم با اعلام یک فراخوان عکس برای جمع آوری و ساماندهی عکس های دوران دفاع مقدس اقدام کنیم.

وی بیان کرد: همچنین از دیگر برنامه های در دستور کار این سازمان اکران فیلم شیار 143 با حضور دست اندرکاران این فیلم در لرستان است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات