معاون سیاسی استانداری لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: از صدا و سیما می خواهیم علاوه بر رویکرد ملی روز ۳ خرداد در زمینه عملیات حاج عمران و معرفی شهدای حاج عمران و همچنین شهید بروجردی در قالب کلیپ ها و فیلم هایی فعالیت داشته باشد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سید سعید شاهرخی امروز در در اولین جلسه ستاد استانی بزرگداشت 3 خرداد در خرم آباد اظهار کرد: هم اکنون در ماه رجب هستیم و امیدوارم که در این ماه برکات کافی و وافی را از اعیاد و مناسبت های این ماه عزیز ببریم.
وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر حضور رزمندگان نتیجه عزم ملی بوده است و دفاع مقدس یکی از آوردگاه هایی بوده که عزم ملی ایرانیان را به همه دنیا نشان داده است.
شاهرخی بیان کرد: عزم ملی و حضور یکپارچه مردم در دفاع مقدس همه معادلات دشمنان را به هم ریخت عملیات فتح خرمشهر نقطه عطفی برای همه تلاش های رزمندگان ایرانی بود.
معاون سیاسی استانداری لرستان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در همان روزهای اول جنگ کاملا مشخص بود و ایثار و از خودگذشتگی آن ها کاملا مثال زدنی و بی بدیل بود و ما به عنوان بسیجیان در این سنگر باید برای چاسداشت و بزرگداشت یاد شهدا و ایثارگران برنامه هایی را در سطح استان تدارک ببینیم.
وی تصریح کرد: ستادهای شهرستانی باید برای برگزاری مراسم و جشن ها به مناسبت سوم خرداد فعالیت خود را شروع کنند و علاوه بر گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر دو مقوله عملیات حاجعمران و شهادت شهید بروجردی را مورد توجه قرار دهند.
شاهرخی افزود: از صدا و سیما می خواهیم علاوه بر رویکرد ملی روز 3 خرداد در زمینه عملیات حاجعمران و معرفی شهدای حاجعمران و همچنین شهید بروجردی در قالب کلیپ ها و فیلم هایی فعالیت داشته باشد.
معاون سیاسی استانداری لرستان بیان کرد: با همکاری فرمانداران و ائمه جمعه امکانی فراهم شود تا رزمندگان پیش از خطبه های نماز جمعه خاطرات خود و روایتگری دوران دفاع مقدس را ارائه دهند و با ایجاد بستر لازم در دانشگاه ها و ادارات برای معرفی انقلاب اسلامی به جوانان تمام تلاش خود را به کار گیرند.
وی گفت: ستادهای شهرستانی باید فعالیت خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ انقلابی در بین جوانان جامعه با جدیت شروع کنند تا با این کار بخشی از فداکاری شهیدان را پاس بدارند.
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات