لرستان خبر: مدیرکل حفظ آثار لرستان گفت: برگزاری صبحگاه مشترک بین نیروهای مسلح و نظامی، پاداشت پیشکسوتان عملیلت بیت المقدس و حاج عمران، سرکشی از خانواده های شهدا، برخی از برنامه های استان لرستان برای بزرگداشت سالروز ۳ خرداد و عملیات حاج عمران است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سرهنگ ناصر فرید امروز در اولین جلسه ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد لرستان که در استانداری خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر بزرگداشت روز سوم خرداد در ادارات لرستان به طور خودجوش انجام می شود که انتظار می رود با گذشت سال ها وضعیت برگزاری این مراسمات بهتر شود.

وی افزود: ما باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم و روحیه ای را که همه مردم در زمان جنگ داشته اند در خود زنده کنیم و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی امور کشوری را اداره کنیم زیرا مدیریت جهادی مدیریتی است که اگر در جایی کوتاهی در انجام امور دیده می شود در راستای انجام این کارها اقدام کنیم و کار را زمین نگذاریم.

سرهنگ فرید تصریح کرد: تفکر مورد نیاز جامعه ما فرهنگ دفاع مقدس است که این فرهنگ در قالب یک سری از ابزارها و مناسبت ها نمود پیدا می کند و یکی از این مناسبت ها 3 خرداد است که ما را ملزم می کند بر هویت و شخصیت واقعی جامعه تکیه کنیم و فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم.

مدیرکل حفظ آثار لرستان بیان کرد: علاوه بر مناسبت 3 خرداد ما در روزهای اول و دوم خرداد نیز سالروز شهادت شهید بروجردی و عملیات حاج عمران را نیز داریم که در عملیات حاج عمران بیش از 250 شهید را به انقلاب فدا کرده ایم.

وی بیان کرد: برخی از برنامه های استان برای بزرگداشت سالروز 3 خرداد و عملیات حاج عمران و همچنین بزرگداشت سالروز شهادت شهید بروجردی را می توان به این گونه نام برد که برگزاری صبحگاه مشترک بین نیروهای مسلح و نظامی، پاداشت پیشکسوتان عملیلت بیت المقدس و حاجعمران، سرکشی از خانواده های شهدا، اجرای برنامه های تلویزیونی، برنامه های تبلیغی شهرداری ها و اجرای برنامه هایی از قبیل خاطره گویی و نمایشگاه های عکس انقلابی در سطح استان از این برنامه ها به شمار می رود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات