با حضور معاون وزیر اموزش و پرورش کشور/

لرستان خبر: همزمان با گرامیداشت هفته معلم در همایشی که با حضور مسئولان استانی و رئیس آموزش و پرورش استثنائی کشور امروز در خرم آباد برگزار شد از ۴۲۱ معلم نمونه استانی لرستان تجلیل شد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، همزمان با گرامیداشت هفته معلم در همایشی که با حضور مسئولان استانی و کشور امروز در خرم آباد برگزار شد از 421 معلم نمونه استانی لرستان تجلیل شد و به رسم یادبود هدایایی به این معلمان اهدا شد.

 نامدار عبداللهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور امروز در این مراسم  اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء است و یک هنر و مقام به شمار می رود که نمونه و الگوی بارز در این زمینه استاد مطهری است که دارای صفات الهی است.

وی افزود: کسانی که می خواهند به عنوان معلم نمونه انتخاب شوند باید صداقت در گفتار و رفتار را رعایت کنند و گفتار و رفتارشان با هم هم خوانی داشته باشد.

عبداللهیان بیان کرد: برای پیشرفت استان باید زمینه را برای تخصص گرایی در همه زمینه ها فراهم کنیم که این موضوع مقداری زمانبر است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور اظهار کرد: سیاست کلی آموزش و پروش در امسال در نظام رتبه بندی معلمان بر اساس اولویت کاری آنان است که معلمان کاردان و خدمتگذار از حقوق و مزایای بیشتری برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین سرمایه های هر کشور نیروی انسانی موجود در آن کشور است که خوشبختانه کشور ما از نظر نیروی انسانی تحصیل کرده در وضعیت خوبی قرار دارد.

عبداللهیان افزود: برای کمک به بخش های غیردولتی امسال در نظر داریم 500 هزار صندلی را از بخش های غیر دولتی خریداری کنیم و در قبال این صندلی ها برخی از دانش آموزان مدارس دولتی به این مدارس واگذار می شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور گفت: این اداره در نظر دارد که امسال با برگزاری المپیادهای درونی سطح علمی دانش آموزان را محک بزند، همچنین امسال در دانشگاه فرهنگیان در 5 رشته  در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو داریم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات