با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان/

با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان ارشد لرستان پایگاه اطلاع‌رسانی منار در لرستان شامگاه یکشنبه رونمایی شد.

به گزارش لرستان خبر از خرم‌آباد، با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان ارشد لرستان پایگاه اطلاع‌رسانی منار در لرستان شامگاه یکشنبه رونمایی شد.

 

 حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در رونمایی پایگاه اطلاع‌رسانی منار در خرم‌آباد، اظهار کرد: امیدواریم این پایگاه منشا خیر و برکت در استان لرستان شود.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه استان لرستان در بحث فضاهای مجازی در کشور از رتبه خوبی برخودار است.

 

میرعمادی متذکر شد: استان لرستان در زمینه سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است که باید مورد حمایت مسئولان فرهنگی قرار گیرند.

 

 

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: مسئولان باید کارهای فرهنگی استان را مورد حمایت قرار دهند، زیرا فرهنگ پایه پیشرفت و اقتصاد کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: با شعار امسال فرهنگ و اقتصاد پویا را در استان دنبال می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: رشد کمی و کیفی در بحث مطبوعات و خبرگزاری‌ها طی چند سال گذشته در استان لرستان شاهد بوده‌ایم.

 

 

حجت الاسلام میرعمادی گفت: امروز خوشبختانه شاهد حضور جوانان در عرصه رسانه‌ها هستیم که این برای ما امیدوار کننده است.

 

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: امیدواریم پایگاه اطلاع‌رسانی منار با صداقت و صراحت در جهت اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق موفق باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسانه‌ها رسالت خطیر و سنگین پیام‌رسانی را به عهده دارند و باید در این رسالت با صداقت عمل کنند.

 

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه رسانه‌ها باید با صداقت و عدالت به مردم خدمت کنند، افزود: نافع‌ترین مردم کسی است که بیشتر به مردم خدمت کند.

 

 

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: یکی از چیزهای که ضروری است و باید دنبال کنیم، یک شبکه اطلاع‌رسانی واحدی برای فضاهای مجازی ایجاد تا در برابر هجمه‌های فرهنگی که به استان وارد می‌شود، مانند آهن ایستادگی کنیم.

 

 

وی گفت: در فضای مجازی باید خاک‌ریزی که جلوی هجمه‌های دشمن را بگیرد و جامعه را حفظ کند داشته باشیم.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امروز رسانه‌های ما می‌توانند در فضای مجازی نقش مهمی ایفا کنند، عنوان کرد: امروز فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی ایران است.

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: مدیریت جهادی سه عنصر کلیدی علم و دانش، تکیه بر ارزش، تلاش و کوشش را در خود دارد، بنابراین در استان هر کسی که این سه عنصر را داشته باشد، باید به عنوان مدیر جهادی اعلام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: باید نظارت شود که اعتبارات فرهنگی آیا در جهت رشد فرهنگی و ایجاد فرهنگ پویا مصرف می‌شود، یا خیر که این کار وظیفه مسئولان فرهنگی است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات