مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سرگروه درس عربی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد موفق شد در مسابقات تولید محتوای الکترونیکی دبیرخانه راهبری کشوری درس عربی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

گودرز کریمی فر در گفت و گو با لرستان خبر در خرم آباد، با اشاره به موفقیت معلمان لرستانی در سطح کشور اظهار کرد: خوشبختانه معلمان لرستانی در مسابقات کشوری و در برگزاری آزمون های هماهنگ کشوری درخشش بی نظیری داشته اند به طوری که در این مسابقات و آزمون ها توانسته اند تعداد زیادی از رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: در راستای این موفقیت ها سرگروه درس عربی در مقطع دوم متوسطه در ناحیه 2 خرم آباد موفق به کسب رتبه کشوری در مسابقات تولید محتوای الکترونیکی دبیرخانه راهبری کشوری در درس عربی شده است.

کریمی فر تصریح کرد: کبری رشنو سرگروه درس عربی در آموزش و پرورش ناحیه 2 آموزش و پرورش لرستان است که با تلاش خود توانسته است رتبه سوم کشوری را در مسابقات تولید محتوای الکترونیکی دبیرخانه راهبری کشوری درس عربی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: بنا بر دستور العمل اجرای مسابقه تولید محتوای الکترونیکی دبیرخانه راهبری کشوری درس عربی که در اسفند ماه سال گذشته این مسابقه در سطح کشوری برگزار شد و  سرکارخانم کبری رشنو سرگروه درس عربی مقطع متوسطه دوم ناحیه 2 خرم آباد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

کریمی فر اظهار کرد: همچنین در لرستان 58 دبیر در مقطع اول متوسطه توانستند که رتبه های برتر کشوری را در آزمون آنلاین ادبیات فارسی به خود اختصاص داده اند که از این تعداد 13 نفر رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: همچنین یک معلم لرستانی در رشته زمین شناسی توانسته است رتبه  سوم کشوری را با ارائه طرحی به دبیرخانه شورای راهبری کتب آموزشی به خود اختصاص داده است که موفقیت این دبیران لرستانی نشان از توان بالای علمی آن ها دارد.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات