رئیس آموزش و پرورش پلدختر:

لرستان خبر: رئیس آموزش و پرورش پلدختر گفت: مرکز جدید غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در حال راه اندازی است و برنامه خوبی برای اوقات فراغت دانش آموزان داریم.

بهمن دیناروند  در گفت و گو با لرستان خبر در پلدختر، اظهار کرد: مرکز جدید غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در حال راه اندازی است و برنامه خوبی برای اوقات فراغت دانش آموزان عزیز داریم.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان  از اولویت های کاری اداره آموزش و پرورش لرستان است زیرا باید از این ایام به نحو احسن و صحیح استفاده نمود تا دانش آموزان  در تعاملات اجتماعی خود ساخته شوند و برای جامعه فردی  مفید باشند.

دیناروند تصریح کرد: مدارس و مجتمع های شهری و روستایی  در مسیر غنی سازی اوقات فراغت همه ی دانش آموزان در حال تلاش هستند  و متناسب با علایق دانش آموزان برنامه های زیادی  اجرا می کنند که طبق سرفصل ها پس از اتمام امتحانات مدارس و مراکز آموزشی میزبان دانش آموزان هستند.

رئیس آموزش و پرورش پلدختر بیان کرد: در سیر تکاملی اوقات فراغت دانش آموزان  باید به طور دقیق و کارشناسی شده قدم برداشت تا با در نظر گرفتن تمام تمایلات و علاقه مندی ها و نیازمندی های دانش آموزان  در این ایام  زمینه ساز پیشرفت  و افزایش بار علمی و فرهنگی آنان باشیم.

وی اظهار کرد: خانواده ها نقش موثری در بهتر برگزار شدن این برنامه دارند و ما از طریق انجمن های اولیا و مربیان، تشکل های دانش آموزی و جلسات مشاوره ای  به دنبال نهادینه کردن نیازهای روز و فرهنگی دانش آموزان در سطح خانواده ها هستیم.

دیناروند با اشاره به راه اندازی ستاد ساماندهی جوانان پلدختر افزود: در جلسات برگزار شده فرماندار و مسئولان شهرستان  در پی راه اندازی ستادی برای رسیدگی به امور جوانان شهرستان هستند و این بسی جای امیدواری دارد  که  نوجوانان و جوانان ما در  جامعه حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی تصریح کرد:  خلاقیت و معنویت باید دربین همه  نوجوانان و جوانان  پلدختر نهادینه شود تا در کنار هم بتوانند در جهت اعتلای فرهنگ شهرستان  و پتانسیل های آموزشی و فرهنگی  قدم بردارند.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات