با حضور مسئولان استانی/

لرستان خبر: با حضور امام جمعه بروجرد، مسئولان استانی و شهرستانی همایش تجلیل از ۲ هزار دانش آموز نخبه شهرستان بروجرد در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر از بروجرد، همایش تجلیل از 2 هزار دانش آموز نخبه شهرستان بروجرد امروز با حضور امام جمعه و سایر مسئولان و دانش آموزان در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد.

فرج الله شاهوردی زاده مدیر آموزش و پرورش بروجرد در این مراسم اظهار کرد: تعداد دانش آموزان نخبه شهرستان از 600 نفر در سالهای گذشته به سه هزار و 77 نفر در سال تحصیلی جاری رسیده است.

وی افزود: انتظار می رود این رشد به آرزوی دیرینه یعنی 24 هزار نفر در سالهای آینده برسد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: معلمان باید بدانند برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان ابتدا آنچه که مهم بوده تربیت آنها است که همواره باید پرورش را بر آموزش مقدم بدانند.

شاهوردی زاده با اشاره به کسب رتبه های برتر کشوری توسط دانش آموزان بروجردی افزود: در کنکور سال گذشته 23 رتبه زیر هزار را دانش آموزان بروجردی در رشته های مختلف به خود اختصاص داده اند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: همچنین از 91 رتبه المپیاد استانی 41 رتبه مربوط به دانش آموزان بروجردی بوده است.

وی بیان کرد:  چاپ 13 عنوان کتاب توسط دانش آموزان بروجردی و راهیابی 20 دانش آموز به مسابقه کشوری پرسش مهر از دیگر موفقیت های کسب شده توسط دانش آموزان بروجردی است.

در این مراسم برنامه هایی مانند سرود خوانی، مولودی خوانی و تئاتر به اجرا در آمد و در پایان نیز از دانش آموزان برتر شهرستان بروجرد تقدیر شد.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات