معاون سپاه لرستان:

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: ۱۰ هزار نفر از مردم لرستان با اولویت نوبت‌اولی‌ها برای شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار شامگاه شنبه  در نخستین نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) استان لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد،اظهار کرد: برای شرکت در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تعداد 10 هزار نفر از مردم لرستان در قالب 10 کاروان به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اولویت ما در اعزام به مرقد مطهر امام راحل(ره) با نوبت اولی‌است، افزود: این حضور مستلزم یک برنامه‌ریزی و تقسیم کار است لذا می‌طلبد وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه این 10 هزار نفر به تناسب جمعیت و امکانات هر شهرستان بین شهرستان‌های استان توزیع شده است، گفت: از این تعداد، 2500 نفر سهمیه خرم‌آباد، 2000 نفر سهمیه بروجرد، 700 نفر سهمیه ازنا، 1000 نفر سهمیه الیگودرز، 600 نفر سهمیه کوهدشت، 500 نفر سهمیه پل‌دختر، 700 نفر سهمیه دلفان،300 نفر سهمیه دوره چگنی و 500 نفر نیز سهمیه الشتر تعیین شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیسان کرد: به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه اعزام کاروان‌ها به مرقد مطهر امام راحل(ره) کمیته‌های ثبت‌نام و آمار، ترابری، تغذیه، فرهنگی، اطلاع‌رسانی، مخابرات، بهداشت و درمان، بانوان، بازرسی و نظارت تشکیل شده است.

وی زمان نام‌نویسی از مردم برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل(ره) را از 25 اردیبهشت ماه جاری تا پنجم خردادماه امسال اعلام کرد و گفت: لازم است ائمه جمعه شهرستان‌ها در جریان جزئیات کار اعزام زائران مرقد مطهر قرار بگیرند و فرمانداران حتی‌الامکان سعی کنند همراه این کاروان‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه سهم دانشگاه‌ها از این آمار 10 هزار نفری، 200 نفر تعیین شده است، افزود: همچنین لازم است به همراه هر اتوبوس یا کاروان یک روحانی و راوی نیز حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات