فرمانده قرارگاه مدینه سپاه:

لرستان خبر: فرمانده قرارگاه مدینه سپاه گفت: خون شهدای حاج عمران و بیت المقدس به ما و مسئولان ندا می دهند که دقت کنید زیرا انقلاب ما در حال جوانه زدن در منطقه است و باید با دقت و آگاهی خود این انقلاب را به کمال برسانیم.

به گزارش لرستان خبر، سردار روح الله نوری امروز در همایش گرامیداشت شهدای حاج عمران که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: بی آبروهای جنگ جهانی اول و دوم که خود را مالک دنیا می پنداشتند و بر سرزمین های اسلامی و بر سیاست، امنیت و نظام ایران نیز تسلط پیدا کرده بودند و رژیم پهلوی را حاک ایران کرده بودند سرنوشت ایران را رقم می زدند.

 

وی افزود: در آن زمان که هیئت های غربی در هنگام ورود به ایران با استقبال گرم دخترکان بزک کرده ایرانی مواجه می شدند و از شمال تا جنوب کشور را در اختیار گرفته بودند و حتی نام کوچه ها و خیابان های کشور نیز به نام آنان نام گذاری می شد و هیچ کس حق ادعای حق نداشت و تمام افراد چاپلوس و بی هویت بر مسند قدرت بودند و دلیران بی باک در زندان به سر می بردند رهبری امام خمینی (ره) جرقه ای برای پیروزی انقلاب بود.

 

سردار نوری تصریح کرد: راهبری و راهنمایی امام راحل حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و تفکر مارکسیستی و سرمایه داری را از بین برد و موانعی که خائنان و مزدوران این مملکت پیش بینی کرده بودند پشت سر هم از بین برد و در دوران 8 ساله دفاع مقدس با پشتیبانی فرزندان برومند این سرزمین به پیروزی برسد.

 

فرمانده وقت گردان ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امروز مصادف است با سالروز حماسه و خون و مصادف است با پیروزی قهرمانانه خرمشهر که در آن زمان شرایط، شرایط ویژه ای بود و حال و هوای ویژه ای داشت.

 

وی اظهار کرد: امروز خانواده های شهدا و ایثارگران از ملت ایران ومسئولان دو درخواست دارند که در ابتدا می گویند غفلت نکنید که نظام اسلامی در برابر همه دشمنان ایستاده است و دوم اینکه خون شهدای حاج عمران و بیت المقدس به ما ندا می دهد که دقت کنید زیرا انقلاب ما در حال جوانه زدن در منطقه است و باید با دقت و آگاهی خود این انقلاب را به کمال برسانیم.

 

سردار نوری افزود: امروز ملت ایران در برابر 5 قدرت نظامی، اقتصادی و هسته ای ایستاده است و پنجه در پنجه استکبار با دشمن در حال مبارزه و مذاکره است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات