با حضور فرماندهان کشوری

لرستان خبر: امروز همایش بزرگ سالروز سوم خرداد و گرامیداشت شهدای حاجعمران با حضور برخی از رزمندگان و فرماندهان عملیات حاجعمران در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، امروز سوم خرداد همزمان با سی و دومین سالروز عملیات حاجعمران همایش بزرگ سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای حاجعمران برگزار شد.

 

در این همایش تعدادی از فرماندهان و رزمندگان عملیات حاجعمران حضور داشتند که به روایت خاطرات از دوران دفاع مقدس و عملیات غرور آفرین حاجعمران پرداختند.

 

مراد روشنی رئیس بنیاد شهید لرستان در این همایش بزرگ اظهار کرد: شهدا ولایتمدارترین انسان های کره خاکی هستند و با پیروی از امام راحل در راه حفظ جان و ناموس مملکت تلاش کردند و از این وظیفه خود لحظه ای دریغ نکردند.

 

روشنی افزود: شهدای زیادی را در این عملیات فدا کردیم که این شهیدان در آن زمان با عزم ملی و مدیریت جهادی خود برای دفاع از مملکت از جان خود ذره ای دریغ نکردند.

 

رئیس سازمان بنیاد شهید تصریح کرد: این شهیدان جهاد همراه با عمل را در دستور کار خود قرار داده بودند که ثمره آن نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بود که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

 

وی بیان کرد: همه می دانند که در ان زمان پایگاه های ما مملو از بسیجیان بود که با اخلاص خود برای دفاع از مملکت پا به عرصه جهاد گذاشته بودند و بدون هیچ گونه چشم داشتی از جان خود گذاشتند.

 

روشنی اظهار کرد: متأسفانه امروز ما به جایی رسیده ایم که قدردان زحمات شهدا نیستیم و حتی از یک نامگذاری ساده برای محل های شهر از نام شهدا دریغ می کنم و به جای نام شهدا از نام های دیگر استفاده می کنیم.

 

رئیس سازمان بنیاد شهید لرستان افزود: در سال فرهنگ این مهم است که ما برای یادآوری شهدا این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم و از نام شهدا در همه امور و نامگذاری ها استفاده کنیم.

 

وی گفت: مشکلی که در لرستان وجود دارد بیکاری فرزندان شهداست به طوری که 6 هزار فرزند شهید و فرزند جانباز لرستانی در لرستان با دارا بودن مدارک عالی تحصیلی بیکار هستند و ما مجبور شده ایم برای برطرف کردن مشکل اشتغال این عزیزان دست به دامن ادارات و شرکت های خصوصی شویم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات